AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Jeg presser meg hver dag, gjør oppgavene mine. Men det er på autopilot. Jeg orker rett og slett ikke mer. Foreldre som aldri er fornøyde, er det som tærer aller mest. Det er tøft å føle at noen er "etter" deg. Jeg går med høye skuldre og klump i magen hver dag. Jeg elsker barna, men det er så mye annet som overskygger. I 20 år har jeg holdt i jobben. Kunne lagt ut i det vide og bredde. Men spørsmålet er: hvordan kommer jeg meg ut og hva skal jeg gå til. Anonymkode: 88341...e37
Knirke Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Du får gjøre som alle de andre som spør om det samme (uansett yrke de vil vekk fra): Ta en ny utdannelse. Det koster mye, men det er verd det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Kjenner meg igjen! Jeg sa opp i høst, og har nå fått en kontorjobb jeg stortrives i! Finn ut hva du er interessert i (utover barn), tenk på hva du virkelig elsker å gjøre, der du har dine kvaliteter osv. Ta deretter og let etter kurs eller ettårige utdannelser. Du har fortsatt muligheten til å finne deg noe annet Jeg er snart i midten av 40 - årene og klarte det! Lykke til! Anonymkode: a02d5...44b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Kjenner meg igjen! Etter 25 år som bhg.lærer (noe som gikk på helsa løs), tok jeg en master i logopedi. Jeg jobber nå som logoped. Beste valget jeg har tatt. Lykke til! Anonymkode: 71c45...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå