AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #21 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 10.38): Ja men det er kun når folk er en fare for deg selv eller andre de tar grep , ikke at syke folk skader andre, ja jeg skulle ringt politiet, han angriper meg ikke , men han har tatt begge hendene mine opp mot veggen og ser svært sint ut , jeg skal ikke besøke han mer slik han er nå , vet ikke om jeg orker ringe kommunelege og sånn, han har en familie, han skal til dem i jula, kanskje de ringer politiet eller noe, får håpe det, er spent på hvordan han oppfører seg mot dem . Anonymkode: a58aa...b27 Du må bare fjerne deg fra denne mannen, og holde deg langt borte Du får gjort fint lite om du ikke er nærmeste pårørende, og det skal MYE til for å få tvangsinnlagt mennesker nå til dags, for regner ikke med han gjør noe som helst frivillig. De jeg har sett har komt inn på tvang siste åra har virkelig vært på bærtur, og er faktisk ikke behandlingsbare lenger. Jula nærmer seg, du får bare satse på att familien tar tak, det er uansett svært lite du kan gjøre, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for det heller. Anonymkode: 0effd...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #22 Del Skrevet 10. desember 2024 Ærlig talt, TS, hvorfor kontakter du ikke kommunen selv? Du sier at du håper familien hans ringer politiet, altså mener du at det rette her er at han blir meldt fra om og at det tas tak i. Da er det jo ingen grunn i hele verden til å ikke melde fra selv. Anonymkode: 4ba53...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå