AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 ^^ Anonymkode: 02b03...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Du eksisterte ikke, så det fantes ikke noe deg. Anonymkode: 65e79...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du eksisterte ikke, så det fantes ikke noe deg. Anonymkode: 65e79...1f0 Hvordan vet du det? Anonymkode: d4466...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du eksisterte ikke, så det fantes ikke noe deg. Anonymkode: 65e79...1f0 Det er jeg klar over. Men har hørt flere si at alt var svart før vi ble født, at det var ingenting. Men hva om det var en bevissthet det? Eller om man hadde ett tidligere liv Anonymkode: 02b03...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Kroppen min var jo åpenbart ikke der slik jeg er nå. Men det kan jo likevel hende at det var et form for liv eller en bevissthet jeg ikke er klar over nå. Ingen vet om det var helt svart, på samme måte som ingen vet om det er noe etter man er død. Det er jo bare noe man antar fordi vi ikke vet om noe annet Anonymkode: 02b03...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jeg klar over. Men har hørt flere si at alt var svart før vi ble født, at det var ingenting. Men hva om det var en bevissthet det? Eller om man hadde ett tidligere liv Anonymkode: 02b03...fc0 Slutt å hør på hva folk sier, og tenk heller selv. Anonymkode: 65e79...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: d4466...a8e Hvordan vet du at jorda er flat? Anonymkode: 65e79...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å hør på hva folk sier, og tenk heller selv. Anonymkode: 65e79...1f0 Jeg har sluttet å høre på hva folk sier. Så derfor tenker jeg selv, vi mener jo ikke det samme, så synes det virker åpenbart at jeg tenker og ikke hører på deg Anonymkode: 02b03...fc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slutt å hør på hva folk sier, og tenk heller selv. Anonymkode: 65e79...1f0 Høre på deg mener du vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sluttet å høre på hva folk sier. Så derfor tenker jeg selv, vi mener jo ikke det samme, så synes det virker åpenbart at jeg tenker og ikke hører på deg Anonymkode: 02b03...fc0 Du stiller helt absurde spørsmål basert på hva du har hørt. Hadde du tenkt selv hadde du aldri stilt spørsmålet. Anonymkode: 65e79...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg tror på reinkarnasjon. Jeg tror bevisstheten vår har levd i andre kropper før og vil leve i andre kropper etter dette livet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du stiller helt absurde spørsmål basert på hva du har hørt. Hadde du tenkt selv hadde du aldri stilt spørsmålet. Anonymkode: 65e79...1f0 Det er helt normalt å tenke og grunde over livet. Så ro deg ned. Ta deg noen brett med boller. Du trenger ikke å hisse deg over at noen stiller et spørsmål om livet og vår eksistens. Dette har mennesker lurt på i all tid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du stiller helt absurde spørsmål basert på hva du har hørt. Hadde du tenkt selv hadde du aldri stilt spørsmålet. Anonymkode: 65e79...1f0 Hvor mener du jeg har hørt dette? Jeg er på et diskusjonsforum som handler om å tenke høyt og sette i gang konstruktive diskusjoner Anonymkode: 02b03...fc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Helt ærlig, så vet vi vel faktisk ikke det. Det er mange ulike tolkninger på hva vi er både før unnfangelse og etter døden. Selv tror jeg vi er energier som samles og bryter opp igjen, og går inn i nye ting hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: d4466...a8e Du var jo ikke unnfanget en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå