Phoenix Heart Skrevet 8. desember 2024 #61 Del Skrevet 8. desember 2024 Vet kun om ei, som gikk bort, hun hadde blitt operert og det oppstod komplikasjoner, hun druknet i sitt eget blod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #62 Del Skrevet 8. desember 2024 Fra barne og ungdomskolen, ingen. Er 40 år og kjenner mange av de samme folka enda og skulle noen dødd hadde jungeltelegrafen gått raskt. Men trinn over og under vet jeg om flere, dessverre. Kreft, ulykke og selvmord VGs har jeg ingen peiling Anonymkode: 4bc0f...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 8. desember 2024 #63 Del Skrevet 8. desember 2024 Vet at en er død,selvmord,ellers er vel alt vel med de andre. Er kun 2 jenter i klassen som fortsatt bor i våres hjemby,vi andre flyttet til ulike kanter av landet. Noen flyttet til utlandet for godt, andre flyttet hjem igjen til Norge. Det er den oversikten jeg har,regner med at resten lever,unntatt den ene som tok livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #64 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har ikke bodd på hjemplassen min på 20 år, og har heller ikke sosiale medier utover KG så følger jo ikke akkurat med heller. Men jeg vet likevel om 5-6 stk som tok livet av seg pga mobbing. To hang seg, en hoppet på havet og forsvant, en spiste hagla, en kjørte bilen inn i en fjellvegg i hundre og faen, og den siste tok antagelig overdose med vilje. Anonymkode: 67a02...ec0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #65 Del Skrevet 8. desember 2024 41 år. To stk som tok selvmord. Anonymkode: d423b...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #66 Del Skrevet 8. desember 2024 Tar bare med dem på mitt eget kull (tre parallellklasser, født 1985): To er døde. Ei jente tok livet sitt 22 år gammel, og en gutt døde i trafikkulykke 26 år gammel. Siden vi straks fyller 40 er det altså mange år siden nå at noen falt fra, men det blir nok dessverre flere i løpet av de neste årene, siden det ofte er i 40-50-årene at kreft og hjerte-/karsykdom og denslags begynner å ta knekken på folk.. Anonymkode: 89cd3...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #67 Del Skrevet 8. desember 2024 Er 44 år 7 av 78 stk på mitt kull (tre klasser) har gått bort. Medfødd sykdom, selvmord, bilulykke, overdose, krefte, hjerteinfart. Anonymkode: 7a0fa...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #68 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg er 38. I klassen min på barneskolen er to døde. En i rus og en i selvmord. Broren til en annen klassekamerat er også død i selvmord. Tragisk. Kommer fra en liten plass med hardt miljø Anonymkode: 5f8e3...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. desember 2024 #69 Del Skrevet 8. desember 2024 To på skolen som jeg vet om. En i klassen døde av leukemi 14 år gammel. Og en av mine verste mobbere døde av overdose 21 år gammel. Fikk vite det av en venninne. Jeg er født i 79. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #70 Del Skrevet 9. desember 2024 Ingen i klassen min men to på trinnet. En på vgs, ble kjørt ihjel Anonymkode: 8d31a...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #71 Del Skrevet 9. desember 2024 55 år og ingen av mine klassekamerater fra barneskole eller videregående er døde som jeg vet. 1 fra parallell på barneskolen tok til sitt liv da hun var 53 . 1 døde av kreft da hun var 49 . 1 fra parallell fra videregående døde som 21 åring av kreft og en av hjerteinfarkt da han var rundt 45 Anonymkode: 02d26...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #72 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 33. Ingen som jeg vet om, men jeg har ingen forutsetninger for å vite det. Anonymkode: b311f...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #73 Del Skrevet 9. desember 2024 Folkeskolen 2 en av kreft den andre av sykdom så er det en som har kreft med dårlig prognose. Videregående 1 som døde i trafikken da vi gikk der. Er 58 Klassene var vel 34 på folkeskolen og 30 på videregående. Anonymkode: 12959...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #74 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet dere sånne ting? Jeg er 19, og akkurat ferdig på vgs. Jeg vet ikke engang hva folk jeg gikk i klasse med i vår driver med nå. Anonymkode: b0314...25d Samme her. Husker kanskje navnet på fem jeg gikk i klasse med. Sitter ikke og leser dødsannonser. Anonymkode: b311f...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #75 Del Skrevet 9. desember 2024 Tre som jeg vet om. Er 43 år. Anonymkode: 405ec...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #76 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 39. Ingen i klassen fra verken barne- og ungdomskolen eller vgs. En i klassen under meg på barne- og ungdomsskolen tok sitt eget liv i slutten av 20-årene. En i paralellklassen på vgs. omkom i bilulykke og en tok selvmord. Anonymkode: 47e63...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #77 Del Skrevet 9. desember 2024 Har flyttet så vet ikke helt, men 3 stk døde i tragiske trafikkulykker. Anonymkode: bee82...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet 9. desember 2024 #78 Del Skrevet 9. desember 2024 Det har jeg absolutt ingen oversikt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #79 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 49 år, alle jeg gikk i klasse med lever. Anonymkode: fb235...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #80 Del Skrevet 9. desember 2024 Minst to av dem jeg kjente på videregående er døde - en etter å ha tatt livet sitt, og det er sikkert flere, men har bare kontakt med noen få av dem idag. Egentlig skummelt å tenke på, at menneskene man en gang snakket og lo med i en sorgløs tilværelse i tenårene der døden virket som noe abstrakt og fjernt, nå er gått over i en tilværelse hinsides livet. Hadde man den gang fortalt dem at de skulle dø da og da, ville ingen tatt dette på alvor; i årene før man fyller 20, tror man at man er udødelig, og at fremtiden er lys. Kan for øvrig også nevne at en annen på samme skole har skiftet kjønn, noe ingen ville ha trodd den gang, men det er utenom denne debatten; pussig å tenke på hvordan livet utvikler seg. Om hundre år kommer vi alle til å være borte, og skulle dette forumet overleve i et historisk arkiv, vil folk i en annen tid se på oss med øynene deres der vi bare vil være fortidens skygger; livet er en rar, liten fortelling som er over før man vet ordet av det. Anonymkode: 94668...2e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå