AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #101 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 35 år, ei jeg gikk på videregående med døde av sjelden hjertefeil da vi var 26. En annen på skolen døde da han var lærling i elektrofag. Fikk strøm og døde. Ellers lever alle jeg gikk i klasse med. Min datter mistet sin bestevenninne i 6 klasse, hun hadde kreft. Anonymkode: 9de0e...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #102 Del Skrevet 9. desember 2024 Ingen fra mitt kull som jeg vet om. Vi var over 60. 4 fra klassen under. 1 brutalt drap, 2 selvmord, 1 tragisk ulykke. Er 35 år. Anonymkode: 16286...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #103 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 35 år. Da jeg gikk på ungdomsskolen døde en i tsunamien i Thailand. Fra vgs er det 5 stk som har dødd i ettertid: to pga kreft, to pga selvmord, og en pga rus/overdose. Anonymkode: b7543...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #104 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 54 år gammel og vet om en i min klasse på grunnskolen som er død av kreft. Anonymkode: 43810...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #105 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg vet bare om én (selvmord), men har ikke oversikt over alle. 39 år. Anonymkode: 69e9f...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #106 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 32, og ingen i klassen min på barneskole, ungdomsskole og vgs. har gått bort. Tror ingen i parallellklassene har gått bort heller. Vet imidlertid om flere på andre trinn som gikk bort, både som følge av drap, rusmidler og trafikkulykker. Anonymkode: f0c98...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #107 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 51 år gammel. De eneste jeg vet om som er døde er to fra parallellklassen på ungdomsskolen. Tvillinger. Begge begikk selvmord, men til forskjellig tid. Jeg vet om flere på kullene både over og under mitt eget, og der er det både (trafikk-)ulykker, alvorlige sykdommer og selvmord. Anonymkode: 75ee7...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 9. desember 2024 #108 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 55 år og ingen av mine klassekamerater fra barneskole eller videregående er døde som jeg vet. 1 fra parallell på barneskolen tok til sitt liv da hun var 53 . 1 døde av kreft da hun var 49 . 1 fra parallell fra videregående døde som 21 åring av kreft og en av hjerteinfarkt da han var rundt 45 Anonymkode: 02d26...058 Det var nesten godt gjort da, så lite døde. Bra det 💕 Jeg er et år eldre enn deg og mange døde her. Gikk i en skikkelig pøbelklasse på ungdomsskolen og helt ærlig har jeg ikke så mye interesse av å holde kontakt med de, men noe har jeg fått med meg. Både klassens største mobber og også største mobbeoffer er døde, helt ærlig vet jeg ikke hva førstnevnte døde av men han døde i 20-årene. Levde et hardt liv visstnok. Han som ble mobba så jeg nylig var død, vet ikke av hva men tipper sykdom. To fra ungdomsskolen har tatt sitt eget liv, det begynner også å bli en stund siden men han ene var en populær (og snill!) ledertype og den andre fikk problem pga å leve i et utrygt miljø både hjemme og på skolen 😢 En klassevenn fra gymnaset døde rundt 50, kreft 😢 Kan være flere og uten at jeg har fått det med meg. Skremmende å lese om alle selvmordene pluss folk som har dødd i fylla i tråden her 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #109 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 41 Ingen jeg har gått i klasse med så vidt jeg vet, selv om flere har levd ganske harde liv. 1 i parallellklassen på ungdomsskolen tok liv av seg da han var 28. Og så har det vært flere som døde av overdoser som 18-19 åringer. Anonymkode: 5edda...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #110 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 47, kommer på tre. Selvmord, kreft og kjørt seg ihjel på motorsykkel. Anonymkode: 79e13...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. desember 2024 #111 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Jeg kjenner ikke til så mange av de som gikk i klassen min og naboklassene. Så noen kan ha gått bort uten at jeg vet det. Men min bestevenninne i mange år fra barneskolen og oppover i skoletiden, døde nå i november (forrige måned) av kreft i livmoren. Det var leit å høre. Hun hadde en sønn (voksen) etter hva jeg har hørt. Ene broren min kjenner en som kjente henne og derfor fikk jeg høre det. Har ikke hatt kontakt med henne etter vi ble voksne så jeg visste ikke at hun var syk. Jeg har hatt flere i klassen som ble rusmisbrukere og var det i årevis, men av en eller annen grunn har de faktisk skikket seg og kommet ut av det. De verste rusmisbrukerne fra klassen har jeg de senere årene sett bilder av og lest om på Facebook, og de ser friske og sunne ut igjen. Vi er i femtiårene. Endret 9. desember 2024 av Million 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #112 Del Skrevet 9. desember 2024 En som ble drept av bestekompisen sin. Anonymkode: 4e0cf...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #113 Del Skrevet 9. desember 2024 56 år, fra barne- og ungdomskole er 1 død. Det var i en båtulykke. Fra skoler senere vet jeg ikke. Anonymkode: 4795e...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #114 Del Skrevet 9. desember 2024 To som jeg vet om. En av kreft og en ved selvmord. Hjerteskjerende 💔😢 De ville vært 46 nå. Anonymkode: 4b1a7...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 9. desember 2024 #115 Del Skrevet 9. desember 2024 49 år. Veit om 3 i klassen min som er døde. En i bilulykke, en i kreft og en av overdose!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #116 Del Skrevet 9. desember 2024 Er 57. Vi var 30 i klassen på barneskolen. En har gått bort, hjertestans tidligere i år. 28 i klassen på vgs, her har to gått bort, begge kreft, 12 og 14 år siden. Anonymkode: 89d4d...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. desember 2024 #117 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 39, og én har dødd i et slags selvmord. Anonymkode: 957ff...55b Hva er et slags selvmord? Undrer virkelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #118 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 28 år er jeg. 10+ er døde fra skoler+ klasse jeg har gått i. Ulykker, kreft, selvmord, overdose og drap. Orker ikke telle mer, det gjør for vondt, så jeg stoppa på 10… overdose og selvmord har en stor smitteeffekt her jeg holder til, så det var en del som forsvant på kort tid etter hverandre. Det var da blant annet klassekamerater av disse. Kan si det er vanskelig å finne en mening med livet når alle bare dør som fluer. Hva skjedde med vår generasjon i det hele tatt? Kunne huske min mor nevnte at én fra hennes skole døde tidlig da jeg var liten. Jeg hadde aldri sett for meg at det var mulig at så mange unge mennesker kunne dø, spesielt før de var fylt 20 år. Anonymkode: 6dba8...34f Vokste du opp på en liten plass? Jeg gjorde det og det var en sterk smitteeffekt her også, men de aller fleste overlevde (heldigvis?) forsøkene. Anonymkode: b5ed1...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #119 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan vet dere sånne ting? Jeg er 19, og akkurat ferdig på vgs. Jeg vet ikke engang hva folk jeg gikk i klasse med i vår driver med nå. Anonymkode: b0314...25d FB og jungeltelegrafen, bodd på små steder. Gikk på en stor ungdomsskole med 7 klasser på ett trinn, og senere på to ganske store vgs. så sikkert mange jeg ikke vet om også i tillegg til de 8. Anonymkode: ba452...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #120 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 31 og det var to stykker som døde sommeren før første året på videregående. Den første døde av en mopedulykke der sjåføren overlevde. Den andre tok selvmord en uke senere. (Det var ikke sjåføren som tok selvmord) Bestekompisen til han som døde i ulykken tok selvmord med våpen 3-4 år etter ulykken. Ellers har jeg kontakt med svært få av de jeg gikk på skole med og må få info gjennom jungeltelegrafen toppen en gang i året. Anonymkode: 390d7...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå