AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #1 Del Skrevet søndag kl 20:22 Hei. Jeg har så lyst å reise til mauritius men jeg er ikke særlig god I engelsk. Jeg har en del penger på konto og lurer på om det er mulig å leie en norsk reiseguid på en 7 dagers ferie til Mauritius eller går ikke det ann? Jeg prøver å søke på nettet men finner ingenting om det... Noen som vet om dette er mulig?☺️ Anonymkode: d0abb...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:21 #2 Del Skrevet mandag kl 06:21 Hvis du er så dårlig i engelsk at det er problematisk å reise utenlands, kan du reise på gruppereise. Anonymkode: 0c1fb...edb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:03 #3 Del Skrevet mandag kl 11:03 Det går helt fint å reise uten å kunne engelsk. Jeg har møtt mange turister rundt i verden som reiser selv om de ikke kan engelsk eller språket i landet de reiser i. De klarer seg selv om de ikke har guide. Jeg har også reist mye i land hvor få kan engelsk, og det går greit å kommunisere med Google Translate. Anonymkode: 3d93b...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:22 #4 Del Skrevet tirsdag kl 06:22 Du har ikke en venn/venninne du kunne invitert, da? Jeg hadde aldri sagt nei til en gratis tur til Mauritius sammen med en venninne, hvis alt jeg måtte gjøre var å være guide/tolk. Men gruppereise er sikkert det enkleste, hvis det finnes dit. Anonymkode: 7b6e2...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 06:32 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 21.22): Hei. Jeg har så lyst å reise til mauritius men jeg er ikke særlig god I engelsk. Jeg har en del penger på konto og lurer på om det er mulig å leie en norsk reiseguid på en 7 dagers ferie til Mauritius eller går ikke det ann? Jeg prøver å søke på nettet men finner ingenting om det... Noen som vet om dette er mulig?☺️ Anonymkode: d0abb...797 Vi har vært på Mauritius, og engelsk er greit å kunne der. Du finner fint fram srlv, leiebil og engelsktalende sjåfør for en dag som kjører deg rundt der du vil. Noen hotell har bryllupshjelo osv så mulig de har guide og. Hør med reisebyrå. Anonymkode: d9b61...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå