AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 bare menn forstod at alt de trenger å gjøre er å slutte å gi kvinner all denne oppmerksomheten de får. Noen kvinner ville sikkert blitt glade… en liten stund. Men er det en ting kvinner trenger så er det oppmerksomhet, om det så er i forholdet eller som single. Og oppmerksomhet får de i overflod fra menn som higer etter kvinnens oppmerksomhet. Menn, dere er bedre enn dette, ignorer fullstendig til den rette kvinnen krever din oppmerksomhet. Anonymkode: a2568...228 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Å h a skal være målet tenker du? Hvorfor skal en slutte å gi oppmerksomhet til kjæresten sin? Får ingen oppmerksomhet av menn. Anonymkode: 3eb81...ada
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å h a skal være målet tenker du? Hvorfor skal en slutte å gi oppmerksomhet til kjæresten sin? Får ingen oppmerksomhet av menn. Anonymkode: 3eb81...ada Hvor leste du at man skal slutte å gi oppmerksomhet til kjæresten sin? Anonymkode: a2568...228
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): om det så er i forholdet Anonymkode: 3eb81...ada
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 Du må endre overskriften din. Anonymkode: ad5f1...52a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 3eb81...ada Skal prøve å forklare det innlysende, og det som faktisk står der. Jeg sier oppmerksomhet er noe kvinner trenger, både i forhold og som single. Med dette belyser jeg hvor viktig oppmerksomhet er for kvinner. Jeg sier også at man skal ignorere kvinner frem til det dukker opp en som krever mannens oppmerksomhet. Med dette mener jeg at denne kvinnen gjør seg tilgjengelig og dermed fortjener oppmerksomheten. Er mann i et forhold, så er denne oppmerksomheten det viktigste en mann kan gi kvinnen, og må selvsagt det for å holde på henne. Ignorerer mannen kjæresten sin, så vil han miste henne og hun vil søke den andre steder. Denne tåpelige atferden veldig mange menn opptrer med ved å gi sin oppmerksomhet til kvinner som ikke har gjort seg fortjent til den, er selve nøkkelen til at blant annet Onlyfans eksisterer. Smarte, kyniske kvinner som utnytter dumme og stakkarslige menn Anonymkode: a2568...228
Irak Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skal prøve å forklare det innlysende, og det som faktisk står der. Jeg sier oppmerksomhet er noe kvinner trenger, både i forhold og som single. Med dette belyser jeg hvor viktig oppmerksomhet er for kvinner. Jeg sier også at man skal ignorere kvinner frem til det dukker opp en som krever mannens oppmerksomhet. Med dette mener jeg at denne kvinnen gjør seg tilgjengelig og dermed fortjener oppmerksomheten. Er mann i et forhold, så er denne oppmerksomheten det viktigste en mann kan gi kvinnen, og må selvsagt det for å holde på henne. Ignorerer mannen kjæresten sin, så vil han miste henne og hun vil søke den andre steder. Denne tåpelige atferden veldig mange menn opptrer med ved å gi sin oppmerksomhet til kvinner som ikke har gjort seg fortjent til den, er selve nøkkelen til at blant annet Onlyfans eksisterer. Smarte, kyniske kvinner som utnytter dumme og stakkarslige menn Anonymkode: a2568...228 Det er ikke noe bare kvinner trenger. Menn trenger det og. Oppmerksomhet kan være koselig om det føles vel ment og oppriktig. Hvis ikke så er det bedre med null oppmerksomhet synes jeg. Å gi oppmerksomhet bare for å gi oppmerksomhet er meningsløst. Så er det ikke slik at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Nå ble det mye oppmerksomhet her 😂. Må snart finne fram synonymordboka 😆😆😆.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Skal prøve å forklare det innlysende, og det som faktisk står der. Jeg sier oppmerksomhet er noe kvinner trenger, både i forhold og som single. Med dette belyser jeg hvor viktig oppmerksomhet er for kvinner. Jeg sier også at man skal ignorere kvinner frem til det dukker opp en som krever mannens oppmerksomhet. Med dette mener jeg at denne kvinnen gjør seg tilgjengelig og dermed fortjener oppmerksomheten. Er mann i et forhold, så er denne oppmerksomheten det viktigste en mann kan gi kvinnen, og må selvsagt det for å holde på henne. Ignorerer mannen kjæresten sin, så vil han miste henne og hun vil søke den andre steder. Denne tåpelige atferden veldig mange menn opptrer med ved å gi sin oppmerksomhet til kvinner som ikke har gjort seg fortjent til den, er selve nøkkelen til at blant annet Onlyfans eksisterer. Smarte, kyniske kvinner som utnytter dumme og stakkarslige menn Anonymkode: a2568...228 Jeg skjønner det å ikke gi sexuell eller romantisk oppmerksomhet der det avgjort ikke vil føre noen veier. Men det er jo om de tror det vil, det er jo menn som over oppmerksomhet og heller ikke mener det skal føre til noe forbi det øyeblikket. Noen er dumme, noen vil bare se naken kropp. Jeg veg ikke med dette å fortjene, det er ikke sånn at noen bestandig vet det vil bli dem eller forelsker seg på en dag. Det kan ha tatt en stund med bekjentskap før de begge føler noe. En må jo vie oppmerksomhet først. Å alle må til en grad, så fremt ikke noen kommer til dem først, om de vil møte noen. Så noen menn vil kanskje aldri møtt noen, om de aldri heller prøver seg forbi om ei kommer med åpenbare signaler. Men hva om hun ikke kommer? Skal han bare gå livet alene da? For det er jo det som vil skje ifølge deg. Alle et ikke av typen som er såkalt krevende og veiver SE PÅ MEG, jeg fortjener deg, Vik vekk fra andre damer bjeff bjeff. Anonymkode: 3eb81...ada
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (22 minutter siden): Det er ikke noe bare kvinner trenger. Menn trenger det og. Oppmerksomhet kan være koselig om det føles vel ment og oppriktig. Hvis ikke så er det bedre med null oppmerksomhet synes jeg. Å gi oppmerksomhet bare for å gi oppmerksomhet er meningsløst. Så er det ikke slik at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Nå ble det mye oppmerksomhet her 😂. Må snart finne fram synonymordboka 😆😆😆. Kvinner liker sex, og menn liker oppmerksomhet. Kvinner trenger oppmerksomhet, og menn trenger sex. Så sex er for menn det oppmerksomhet er for kvinner. Menn trenger sex såpass at det tas opp om det er et mulig samfunnsproblem at så mange ikke får seg et ligg. Kvinner der driverne på SoMe og onlyfans. Snapscoren til kvinner kontra menn, astronomisk forskjell. Om man klarte å se for seg en verden hvor menn ikke gav kvinner oppmerksomhet, så ville man nok sett at det var kvinner som tok opp dette som et samfunnsproblem. Nøkkelen for menn ligger i å la kvinnen fortjene hans oppmerksomhet Anonymkode: a2568...228
_popcorn_ Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg