Gå til innhold

Trenger hjelp fra mann ang utsagn: jeg har savnet deg og har tenkt på deg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er umulig vite hva han mener med et uten å vite hvordan dere ellers kommuniserer, og hvilket tonefall og setting det ble sagt. 
Det er en veldig klønete ting å si, men noen sier klønete ting når de prøver flørte, uten at de er playere eller drittsekker. 

Min erfaring er at playere ofte er mye mer utspekulert enn å slenge ut klønete flørte-kommentarer. Menn som ikke er veldig vant med å sjekke opp kvinner er ofte mer klønete i fremgangsmåten. 

Anonymkode: ec451...70a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ca 40, han er 45 + ? Jeg vet ikke hva han vil, ts. Det vet ingen. Du kan spørre han på date og vurdere om han virker seriøs. Du ønsker åpenbart noe seriøst. Da får du vurdere om du merker at han gjør det samme. Vi mennesker har dessverre ingen garantier, selv ikke når mennesker sier noe til oss. Men vi velger å ta en sjanse for å finne kjærlighet. Hvis du ikke ønsker å bare knulle så anbefaler jeg deg å la være en stund for å se om han ønsker å være med deg videre.

Anonymkode: 46d49...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety alt mulig rart. Flere mannlige kollegaer kan si at de har savnet meg etter ferie/sykdom. De mener absolutt ingenting romantisk med det, det er mer måten de uttrykker seg på. 

Du forstår vel på tonefall og kroppsholdning om det er ment som flørt eller mer som "velkommen tilbake"?

Anonymkode: 9fa16...8af

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han jobber på treningssenteret der du er kunde, så kan du gå ut i fra at han ikke prøvde å legge an på deg, men bare uttrykte seg litt klønete.

Anonymkode: ffc95...4fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan bety alt mulig rart. Flere mannlige kollegaer kan si at de har savnet meg etter ferie/sykdom. De mener absolutt ingenting romantisk med det, det er mer måten de uttrykker seg på. 

Du forstår vel på tonefall og kroppsholdning om det er ment som flørt eller mer som "velkommen tilbake"?

Anonymkode: 9fa16...8af

Men de sier vel ikke at de har tenkt på deg, og spør om du har tenkt på dem? 

Jeg tror ikke dette er klønethet, men erfaren smigring og flørting 

Anonymkode: 83c78...5ba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men de sier vel ikke at de har tenkt på deg, og spør om du har tenkt på dem? 

Jeg tror ikke dette er klønethet, men erfaren smigring og flørting 

Anonymkode: 83c78...5ba

Kan godt være, men dette er nok noe han sier til «alle» kvinnelige kunder - fordi det virker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kan godt være, men dette er nok noe han sier til «alle» kvinnelige kunder - fordi det virker.

Ja definitivt en veldig sleezy måte å legge an på noen. Ekkelt. Jeg ville aldri vært interessert...

Er flere røde flagg.

1. Ingen sier sånt så tidlig hvis de er ute etter å vise seriøs interesse

2. Å si slikt så fort og så tidlig er uansett et tegn på at han sier det kun for å score

3. Hvis han er ansatt og du går på treningsstudioet, er det så langt forbi det som er etisk riktig, så det er et lysende rødt flagg definitivt.

Anonymkode: 5c5ae...115

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har tenkt på deg, har du tenkt på meg?!

Ehm....dette er det ingen bekjente som sier, og om noen sier det, lager en ikke en tråd på KG om det for å spørre hva de mente med mindre man er hakkende gal selv. 

Anonymkode: 60726...e58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom bort til meg i garderoben og så alvorlig på meg og sa det. Vi har pratet en del og jeg er svært betatt av han. Så kan det være noe alvor i det han sier? Han sa det ikke på en fleipere eller tullete måte, hørtes ut som alvor. TS

Anonymkode: 739ac...fdb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han kom bort til meg i garderoben og så alvorlig på meg og sa det. Vi har pratet en del og jeg er svært betatt av han. Så kan det være noe alvor i det han sier? Han sa det ikke på en fleipere eller tullete måte, hørtes ut som alvor. TS

I GARDEROBEN??......????

Herregud bare pul han da om det er så viktig for deg. Jeeez....

Anonymkode: 89754...b1c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men spør om han vil ta en kaffe da? Om du er så keen på han?

Du er jo en godt voksen dame.

Anonymkode: 2e653...b65

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er sikkert helt alvorlig om at han vil ha rask og enkel pulings.

Alvorlig på en good guy, seriøst forhold type måte? Garantert ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han er singel, veltrent kjekkas. Jeg er 10 år yngre. TS

Jeg hadde lett latt meg rive med og sett hva som skjedde. Såfremt dere begge er single da. Så gøy med litt flørt og krydder i hverdagen, herlighet, dere er jo voksne begge to! 

Kjør på, sier jeg i så fall og la fristelsene vise veien framover, det som skjer, det skjer. Så lenge man har det godt og er lykkelig der og da, ser jeg ingen grunn til å la dette gå i fra seg :) 

Anonymkode: 40ce8...78d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om han jobber der så er det bullshit at han går inn i kvinnegarderoben. I tilfellet rapporter han. Iallfall ikke start en tråd om hva han mente med en kommentar.

Endret av Hannabanna
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har savnet deg (=jeg savner å ligge med deg/=jeg tror du er lett å få til sengs). Jeg har tenkt på deg (jeg har ikke noe bedre akkurat nå og er desperat etter et ligg). Menn er ikke spesielt romantisk, og er de interessert merker du det vet at han gjerne snakker med deg i timevis, gir deg små presanger, hjelper deg med alt uten at du spør mv. Du kan umulig ikke merke det dersom en mann virkelig savner deg, da lar han det ikke bli med tanken for å si det sånn. Pjatt og søte ord er billig

Anonymkode: ee1f0...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må passe meg litt. Han sier sikkert det han tror jeg vil høre. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 9.58):

10 år eldre? Litt å si om du er 19 eller 30?

Anonymkode: acfc7...a1e

"Han er forresten godt voksen, 45+" Hva tror du selv, når hun skriver hun er 10 år yngre?

Anonymkode: b320f...b82

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, og hvor godt kjenner han deg? Veldig spesielt å uttrykke slike ting med en man ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

No shit Sherlock.

Anonymkode: 3792b...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...