AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:23 #1 Del Skrevet søndag kl 17:23 Har èn dag til rådighet. Skal innom Winter Wonderland. Har lest på Reddit at samtlige er misfornøyde, men i følge en del andre så skal man ikke høre så mye på det negative. Har egentlig bare hørt positivt om WW. Noen som har forslag til andre marked som er vært å titte på? Noen som er der nå kanskje, eller har vært der allerede i år? Anonymkode: 9cc13...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:36 #2 Del Skrevet søndag kl 17:36 Jeg har bodd der. Winter Wonderland er magisk. Men så langt ut i desember er det pakket hver dag. Anbefaler generelt å dra tidlig i uka i November, før turistene kommer. Eventuelt tidlig morgen, men da mister du noe av "magien" med alle lysene. Personlig hadde jeg droppet det nå to-tre uker før jul. Personlig hadde jeg prioritert bort winter wonderland. Det er veldig koselig å gå langs south bank, mange boder og skikkelig julestemning. Og southbank centre. Leicester square er også koselig, men mindre. Covent garden og seven dials er veldig koselig i jula, her kan du kombinere marked, butikker, og restauranter. Old Spitafields er veldig fint, om du vil kombinere med vintage shopping. Eller borough market, om du er matentusiast. Med en dag tilgjengelig ville jeg ikke dratt ut av byen. Men med litt lengre tid er Greenwich, Richmond, med mer, fine turer, og man slipper unna turistene. Anonymkode: cd13b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #3 Del Skrevet søndag kl 20:58 Jeg var på Winter Wonderland for et par år siden, og det var virkelig ikke magisk😅 Ville heller spart de pengene, og brukt dem (og tiden) på noe annet... Anonymkode: 9fdac...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:02 #4 Del Skrevet søndag kl 21:02 Winter wonderland hvis du liker tivoli, liker du mer tradisjonelt julemarked gå heller til Leicester square. Selv om det dog er vanlige boder i Winter wonderland også, så hvis du liker begge deler kan det være stedet. For matboder er markedet ved London bridge bra, da kan du også stikke innom Borough marked like i nærheten. Anonymkode: 9e541...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 #5 Del Skrevet søndag kl 21:03 Kan legge til at det er et marked ved Trafalgar square også, der finner du dessuten den utskjelte norske julegrana. Og kort gangvei opp til Leicester square. Anonymkode: 9e541...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:08 #6 Del Skrevet søndag kl 21:08 Som flere nevner, så er det veeldig travelt nå så nærme jul. Jeg har kun vært der en gang, men det var så tettpakka med folk og høy musikk at jeg egentlig bare ville rett ut igjen 😅 Ikke veldig magisk nei. Anonymkode: 0102b...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:54 #7 Del Skrevet mandag kl 05:54 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har bodd der. Winter Wonderland er magisk. Men så langt ut i desember er det pakket hver dag. Anbefaler generelt å dra tidlig i uka i November, før turistene kommer. Eventuelt tidlig morgen, men da mister du noe av "magien" med alle lysene. Personlig hadde jeg droppet det nå to-tre uker før jul. Personlig hadde jeg prioritert bort winter wonderland. Det er veldig koselig å gå langs south bank, mange boder og skikkelig julestemning. Og southbank centre. Leicester square er også koselig, men mindre. Covent garden og seven dials er veldig koselig i jula, her kan du kombinere marked, butikker, og restauranter. Old Spitafields er veldig fint, om du vil kombinere med vintage shopping. Eller borough market, om du er matentusiast. Med en dag tilgjengelig ville jeg ikke dratt ut av byen. Men med litt lengre tid er Greenwich, Richmond, med mer, fine turer, og man slipper unna turistene. Anonymkode: cd13b...366 Jeg har vært på julemarkedet i Richmond, det var veldig hyggelig i desember og ikke altfor fullt. Anonymkode: 1b93a...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:52 #8 Del Skrevet tirsdag kl 08:52 Jeg har vært på Winter wonderland en gang, det er tivoli med mange barer med live, dundrende musikk (type bierstube-øltelt), stappfullt av (fulle) folk. Kan være gøy hvis man er i den modusen, men det er ikke noe tradisjonelt julemarked (dette var på kvelden, da, mulig det er annerledes på dagtid) Anonymkode: 1f9bd...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:50 #9 Del Skrevet onsdag kl 08:50 London er magisk før jul, men ikke pga julemarkedene. Det er alle julelysene som lyser opp gatene som virkelig gjør inntrykk + julepyntede butikker. Små julemarkeder i Covent Garden og Leicester Square er koselige. Winter wonderland i Hyde Park er oppskrytt. Det var bra for 10 år siden, men nå er det bare et evig stort tivoli med masse ræl. Nesten på grensen til tacky. Stay away er mitt råd. Anonymkode: 1a2c9...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:22 #10 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Drar til London til helgen, vi holder oss unna WW og gjør andre ting. Kommer til å gå innom markedene som er på Leicester og Trafalger Square og i Covent Garden og de andre julegatene. Anonymkode: 75923...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå