nordmøre Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Jeg har gått på Wegovy i ni uker og har gått ned fem kilo. Jeg skal starte på 1 mg neste uke. I det siste har jeg følt meg så trøtt og sliten. Er dette en bivirkning dere kjenner på? Ble det verre etter opptrapping? Vil det bli bedre etter hvert? Jeg skjønner at dette er individuelt, men nyttig å dele erfaringer. Blir skeptisk til opptrapping, men vil gjerne øke dosen i håp om raskere vektnedgang. Er utålmodig 😆 Ellers har jeg kjent på en del kvalme og hodepine og har kastet opp én gang. Jeg er også tørr i munnen, men dette er til å leve med. Hvordan går det med andre Wegovy'ere der ute? Vil gjerne høre fra deg 😀 Endret 8. desember 2024 av nordmøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Har hatt ferie og glemt pennen og apotekene hadde leveringsproblemer så jeg er uten wegovy på 5-6 uke så skal ned igjen til 1 mg når apoteket får inn har ingen bivirkninger, brukte saxenda først, da hadde jeg eggrap og mye hårtap og gikk ned mye håper å gå ned enda mer på wegovy har gått opp ca 10 kg igjen når vært uten saxenda/wegovy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Utenom å føle meg kvalm så var de lave dosene ellers fri for bivirkininger. Var litt når jeg kom opp i noen trinn høyere jeg kastet opp for første gang. Jeg gikk opp i dose hver måned da, men bestemte meg for å ha nest siste opptrapping som vedlikehold. Har ikke vært mer kvalm, hatt litt mer problemer med forstoppelse og sånt, men ellers tror jeg har vært ganske heldig sånn sett. Kan ikke si jeg ble noe mer trøtt og sliten, eller tørr i munnen så det nok veldig individuelt som du sier 😂 Anonymkode: 81588...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Kan være bivirkninger ja. Men hvorfor er du allerede på 1mg etter så kort tid? Du blr jo trappe sakte opp nettopp for at bivirkningene ikke skal være så heftige. Jeg er på 1mg. Brukt wegovy i 10 måneder nå. Jeg sliter ikke med hodepine og tretthet men med løs mage derimot Anonymkode: a4927...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordmøre Skrevet 8. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan være bivirkninger ja. Men hvorfor er du allerede på 1mg etter så kort tid? Du blr jo trappe sakte opp nettopp for at bivirkningene ikke skal være så heftige. Jeg er på 1mg. Brukt wegovy i 10 måneder nå. Jeg sliter ikke med hodepine og tretthet men med løs mage derimot Anonymkode: a4927...c98 Beklager! Dette skulle stå ni uker. Har fulgt planen hele veien. Kjente lite på 0,25, men betydelig mer på 0,5. Er derfor spent på 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Man blir jo trøtt og sliten av å ligge i kaloriunderskudd også. Det opplever jo mange som slanker seg. Og du ligger jo i et greit kaloriunderskudd når du går ned en kilo i uken. Anonymkode: d04a1...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg har gått på w siden juni, gått ned 30 kg. går på 0,7 mg nå. Eneste bivirkningen jeg har er treg mage hvis jeg ikke drikker masse vann. Litt kvalm dagen etter sprøyte.. mister ufattelig mye hår, men det er ikke direkte pga sprøyta men pga sinnsyk vektnedgang. Tar heller hårløs og tynn enn hår og feit 😊😊 Anonymkode: 3e48b...e5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordmøre Skrevet 12. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har gått på w siden juni, gått ned 30 kg. går på 0,7 mg nå. Eneste bivirkningen jeg har er treg mage hvis jeg ikke drikker masse vann. Litt kvalm dagen etter sprøyte.. mister ufattelig mye hår, men det er ikke direkte pga sprøyta men pga sinnsyk vektnedgang. Tar heller hårløs og tynn enn hår og feit 😊😊 Anonymkode: 3e48b...e5a 30 kilo?! Det var voldsomt! Spiser du svært lite? Er 0,7 et alternativ? Det visste jeg ikke. Tok første sprøyte med 1 mg i dag, så spent på hvordan jeg reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå