Gå til innhold

Familien droppet bursdagen min i år, fikk kjeft da jeg sa jeg ble lei meg

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min ble imidlertid sint på meg fordi jeg sa dette og mener det var unødvendig å gi han og barna dårlig samvittighet. Han fulgte etter meg inn på et rom, lukket døra og kjeftet meg opp. 

Han der kan gå og føkk seg sjøl. Du burde ta deg en skikkelig fin helgetur på et fint spahotell med full oppvarting, mens du tenker over om dette meheet er noe å dele livet med. Og dritt ungene burde ha dårlig samvittighet.

Anonymkode: f7155...91c

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne sagt noen treffende ord til mannen din. 

Nei dette var ikke galt av deg, men han toppet galt med verre slik han reagerte. Noe han antagelig vet selv også. Typisk drittfyr- måte å dekke over egne feiltrinn på. Angrep er beste forsvar liksom, men slik bevarer man ikke relasjoner gode. :banning:

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Regner med at det ikke blir en jul hos dere hvis ikke du gjør alt? Drittmann kan man si, men jeg lurer jo også på barna… jeg har alltid ønsket å feire mamma. Hva har skjedd? 

Anonymkode: b57a7...788

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide at både mann og barn lærer seg å vise omsorg!! 

Og når det gjelder mannen din, så mangler jeg ord på oppførselen hans med å kjefte på deg! 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig stil av din mann!

Jeg glemte min ex-kone sin bursdag (pga reise, men allikevel). Fikk seriøst dårlig samvittighet. 

• Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da vet du hvordan mannens bursdag skal feires neste gang. 

Anonymkode: 10b89...a67

Skulle akkurat til å skrive det samme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dropper du bursdagen til mann og eldste. Han på 19 er tross alt voksen.

Men du burde også skille deg fra mannen. Barna lærer denne oppførselen han og er fremtidige kone mishandlere. 

Anonymkode: 9de11...72d

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barna dine er ikke barn lenger. De tåler fint å bli fortalt at mamma også er et menneske med følelser. Mannen din er helt på tur! 

Hvordan har de feiret deg på bursdagen din før?

Anonymkode: 666d9...2b6

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dropper du bursdagen til mann og eldste. Han på 19 er tross alt voksen.

Men du burde også skille deg fra mannen. Barna lærer denne oppførselen han og er fremtidige kone mishandlere. 

Anonymkode: 9de11...72d

IMG_9401.gif

Anonymkode: e7b25...a21

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så han har vært fin og omtenksom i 20+ år? 

Men blir plutselig en drittsekk når eldste er 19. 

Enten kjeder du deg. Ellers ville jeg sjekket han for demens. 

Anonymkode: d597c...d30

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er noe gjentagende, så hadde jeg absolutt vurdert det ekteskapet, og spesielt at han blir syt på deg! 

At du lurer på om det var dårlig gjort av deg, for meg til å tro at du har ikke prioritert deg på en lang stund - men stått på for mann og barn, og gjort det meste selv. 

At barna og reagerer slik, viser til at det er vel ikke første gang din bursdag ble "glemt"? Da hadde ikke de reagert slik.

Her glemte mannen mors gaven i år ( eldste barn 7 år) og da fikk han høre det! Jeg sa at så lenge barna er så små, så er det viktig at du viser de hvordan det skal gjøres. At mamma og skal få oppmerksom, slik at de lærer. Tror ikke han glemmer den igjen. 

Jeg mener at det e viktig at både mamma, pappa og barna for oppmerksomhet når de har bursdag, slik at barna lærer gavmildhet og å gjøre noe bra for folk de er glade i. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han gjorde en feil og gir deg kjeft for det. Det er ikke helt ok. 

Anonymkode: 9daef...561

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna dine er ikke barn lenger. De tåler fint å bli fortalt at mamma også er et menneske med følelser. Mannen din er helt på tur! 

Hvordan har de feiret deg på bursdagen din før?

Anonymkode: 666d9...2b6

Tidligere år har vært helt normale bursdager hjemme med et hyggelig kort og en liten gave. Barna har alltid vist entusiasme i å feire mamma, så dette var noe helt nytt. Mannen har forandret seg mye de siste par årene og kjefter mye på meg og er sint. Og blir alltid sint om han føler at han får kritikk, noe han valgte å oppfatte dette som. Det har ført til at jeg har mistet mye egenverd og selvfølelse. Det var viktig for meg å si fra også til barna da det betyr noe for hvordan de skal behandle andre fremover og ikke bare se seg selv. Mannen mente det var ugreit av meg. Jeg er veldig takknemlig for alle svar her , det varmer skikkelig å få støtte 😢

Anonymkode: b56fc...a75

• Liker 4
  • Hjerte 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Regner med at det ikke blir en jul hos dere hvis ikke du gjør alt? Drittmann kan man si, men jeg lurer jo også på barna… jeg har alltid ønsket å feire mamma. Hva har skjedd? 

Anonymkode: b57a7...788

Eller, Lucia, karneval, Valentinesday, vinterferie, Påske, 17. mai, sommer ferie, bursdager, ANDRES bursdager/feiringer (dåp/komf/bryllup/jubileum), begravelser, høstferie, Halloween, advent, jul eller nyttår...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...