AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Kvinner, gir dere mannen deres blow jobs bare for å være snille, eller får dere også noe ut av det selv? Anonymkode: 1f5ac...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Her er vi ikke glad i å gi oralsex, noen av oss, så vi gjør det ikke. Hva som er vanlig for andre, vet jeg ikke. Anonymkode: 02f46...c94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Det tror jeg kommer veldig an på dama, og hvem hun er med. Jeg har aldri syntes det er så veldig givende, men elsker å gi mannen min blowjobs fordi jeg vet akkurat hvordan jeg skal få han helt vill på den måten. Og han er så nydelig når han blir så kåt at han bare ikke greier å vente mer. Og fordi jeg elsker han blir jeg utrolig tent av det dyriske i han. Så; jeg elsker blowjobs og føler meg snytt om han haster forbi det, men det gjelder bare med han. Anonymkode: 17933...e63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Jeg liker det selv, men hadde veldig fort sluttet med å like det dersom jeg var sammen med egoistisk mann som kun tok imot uten å gi tilfredsstillelse tilbake. Bj er som regel et innslag i et variert sexliv hos oss. Det kan skje som forspill, midtspillet eller som avslutning, og jeg er på ingen måte- og ville direkte hate å være- en servicesugemaskin for mannen min. Dette selv om jeg helt oppriktig elsker min mann og elsker at han nyter. Noe sexservice for mann som ikke skjønner at begge to skal nyte sex og ha tilfredsstillelse ved sex er bare totalt uaktuelt likevel. Greit at man skal være rause med hverandre i et forhold, men enveis- raushet gidder jeg ikke. Det burde ingen gidde. Menn som ikke skjønner at begge to skal nyte sex er jeg heldigvis ferdig med for godt over 20 år siden. Endret 8. desember 2024 av Trolltunge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Med den rette mannen så kan jeg digge det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Elsker det og får noe ut av det selv😍 Anonymkode: c2fac...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei syns det er vemmelig Anonymkode: 0dab1...b29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner, gir dere mannen deres blow jobs bare for å være snille, eller får dere også noe ut av det selv? Anonymkode: 1f5ac...726 Jeg suger ikke. Jeg liker ikke å suge og gjør det ikke for å være snill. Heldigvis har jeg en partner som heller vil at jeg lar være å suge, en å suge for å være snill. Hans største turn off er å bli utført seksuelle handlinger på for å være snill. Han tenner mer på å være aktiv og utføre ting på meg💁🏼♀️ Anonymkode: 6ff13...b43 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 Ja, liker det godt og blir kåt av det selv også. Kan godt starte opp fordi jeg vet han er kåt og har lyst, uten at jeg selv er kåt, men så blir jeg kåt av det selv. Men NB karer; renslighet er alfa og omega, vask deg skikkelig før du ymter om en BJ.. Anonymkode: 50317...940 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg elsker å suge pikk. Jeg kan gjerne finne på å suge en mann uten at det skjer noe mer. Når jeg var yngre, sugde jeg nesten alltid på fest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg elsker å gi det til han, kan fort bli opptil 2 ganger om dagen 😁 Jeg elsker å se han nyte det, jeg er ikke så opptatt av at han skal gå ned på meg da jeg ikke liker det 🙂 Anonymkode: e7665...6c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 Får masse ut av det selv hvis jeg er i et tilfredsstillende forhold. Da er hans nytelse et stort turn on. Anonymkode: f7493...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei. Har aldri likt det, unnskyld. Anonymkode: 6721b...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Har aldri likt det, unnskyld. Anonymkode: 6721b...fbe Suger ikke, så ingen blir lurt. Anonymkode: 6721b...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 Med x ene, så nei absolutt ikke. Med nåværende mann (igjennom 13 år), så ja, absolutt. Jeg blir direkte tent av å suge han. Den deilige penisen, og de deilige lydene han lager, tenner meg og gjør musa mi hoven og våt 🤭🤤. Ps: tenkte jeg skulle suge han nå faktisk 🤭 K44 Anonymkode: 36cf3...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Del Skrevet 9. desember 2024 Bare med den rette mannen. Suger bare en mann jeg elsker. Da er det godt, om han er rein. Det er godt fordi jeg elsker hver del av han, alt av huden hans og fordi jeg elsker hva det gjør med ham..deilig å kjenne når han blir hardere og hardere så mye at han pulserer. Anonymkode: 03b8f...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #17 Del Skrevet 9. desember 2024 Kvinner gjør kun uselviske sexhandlinger om hun skal imponere en mann og om det er noen hun anser som bedre enn seg Anonymkode: 71cd9...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner gjør kun uselviske sexhandlinger om hun skal imponere en mann og om det er noen hun anser som bedre enn seg Anonymkode: 71cd9...907 En blowjob er ikke en uselvisk handling for mange da. Du må ha hatt et trist liv Anonymkode: 03b8f...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Del Skrevet 9. desember 2024 Ikke med nåværende mann egentlig, nei. 😅 Men det er fordi jeg rett og slett ikke klarer finne ut hvordan han liker det. Dvs, han vil jo gjerne ha, og sier at det er perfekt,så han liker det vel.. Men jeg tror jeg ble "bortskjemt" med en x, som kom hver eneste gang jeg sugde han. DÉT var tennende, men nå er det mest bare ork siden mannen aldri kommer av suging, og det er det jeg helst vil skal skje. 🙈🤪 Anonymkode: ff935...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Del Skrevet 9. desember 2024 Elsker det! Anonymkode: 5b4db...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå