AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Hei. Jeg har en bachelor i psykologi og tar videreutdanning i Iopt traumeterapi. Om ikke så lenge er jeg ferdigutdannet og ønsker å ta steget videre med å starte eget praksis. Hvordan ser en hverdag ut for dere som driver med det? Jobber dere fulltid med det eller deltid? Hvor mye tar dere i timen? Hvor mye kan man tjene i året ved å drive selvstendig? Utrolig mange spørsmål. Takk for dere som tar seg tid til å informere meg. ♥️ Anonymkode: e8ac9...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg har en bachelor i psykologi og tar videreutdanning i Iopt traumeterapi. Om ikke så lenge er jeg ferdigutdannet og ønsker å ta steget videre med å starte eget praksis. Hvordan ser en hverdag ut for dere som driver med det? Jobber dere fulltid med det eller deltid? Hvor mye tar dere i timen? Hvor mye kan man tjene i året ved å drive selvstendig? Utrolig mange spørsmål. Takk for dere som tar seg tid til å informere meg. ♥️ Anonymkode: e8ac9...456 Ikke meg du spør, men som pasient ville jeg ikke gått til en nyutdannet som starter rett på privat praksis. Jeg ville sett etter en psykologspesialist med erfaring og et etablert nettverk. Som nyutdannet er det naturlig å legge seg lavere i pris enn de med mer erfaring. Anonymkode: 68b19...ae4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Egen praksis med en bachelor? Ville ikke valgt det hvis jeg trengte behandling ... Anonymkode: be37d...1a0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 "Tvilsomt" yrke https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/psykoterapeut Anonymkode: e5990...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Dette vil du få mye bedre og sikrere svar på i fora for terapeuter, eller i det du måtte ha opparbeidet deg av faglig nettverk. Ikke på et anonymt og lavterskel nettforum hvor hvem som helst kan svare hva som helst uten noen kontrollmulighet. Skal du som nyutdannet starte noe som helst på egen hånd, er første bud å finne seg trygge kilder og gode rådgivere du kan stole på, og det gjør du ikke her. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Egen praksis med en bachelor? Ville ikke valgt det hvis jeg trengte behandling ... Anonymkode: be37d...1a0 Enig. Og en videreutdanning som ser ut til å ikke gi spesialistkompetanse. Altså at man ikke blir psykologspesialist. Anonymkode: 68b19...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå