AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 Hei! Har siste par ukene, hatt en litt irriterende smerte der hvor den gule delen er, på bilde under. Jeg kjenner smerter om jeg bare stryker armen/fingrene over, eller om jeg sitter på den bestemte delen. Jeg trener styrketrening 4-5 ganger i uken, er mann. Kan det være noe der? Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei! Har siste par ukene, hatt en litt irriterende smerte der hvor den gule delen er, på bilde under. Jeg kjenner smerter om jeg bare stryker armen/fingrene over, eller om jeg sitter på den bestemte delen. Jeg trener styrketrening 4-5 ganger i uken, er mann. Kan det være noe der? Anonymkode: baee0...edb Snakk med fastlegen og få en røntgenundersøkelse av armen. Dette er et litt uvanlig problem, og kan være tretthetsbrudd, eller muskulært. Ikke gjør noe som gjør vondt i armen. Anonymkode: 4df55...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er et litt uvanlig problem, og kan være tretthetsbrudd, eller muskulært. Hvordan er det et uvanlig problem? F.eks betennelse ved vektløfting er vel svært normalt. Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det et uvanlig problem? F.eks betennelse ved vektløfting er vel svært normalt. Anonymkode: baee0...edb Det er slik jeg forstår ikke ett ledd du har vondt i? Det er langt mer vanlig enn å ha vondt i beina mellom håndledd og albuledd. Anonymkode: 4df55...0fc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er slik jeg forstår ikke ett ledd du har vondt i? Det er langt mer vanlig enn å ha vondt i beina mellom håndledd og albuledd. Anonymkode: 4df55...0fc Ikke ledd nei, må det være ledd? Er det lange beinet som tilhører armen. Når jeg tar på det beinet, så gjør det noe vondt og er ømt. Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke ledd nei, må det være ledd? Er det lange beinet som tilhører armen. Når jeg tar på det beinet, så gjør det noe vondt og er ømt. Anonymkode: baee0...edb Er det en grunn til at du ikke vil til lege? Anonymkode: ffbd1...e69
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det en grunn til at du ikke vil til lege? Anonymkode: ffbd1...e69 Nja, vil ikke plage legen med noe som plager meg såpass minimalt. Jeg har jo kkke vondt, enn noe øm om jeg berører området. Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 Jeg også. Får det etter å ha løftet på kettlebell. Anonymkode: 5e51c...257
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg også. Får det etter å ha løftet på kettlebell. Anonymkode: 5e51c...257 Funnet ut årsaken? Er vel noe treningsrelatert. Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 Hva slags øvelser er det du gjør da? Anonymkode: c6b8b...4c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva slags øvelser er det du gjør da? Anonymkode: c6b8b...4c7 Alle på gymmet. Kettlebell, pressmaskiner, mye med kabler osv. Så kan jo være at jeg har skadet meg da. Anonymkode: baee0...edb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle på gymmet. Kettlebell, pressmaskiner, mye med kabler osv. Så kan jo være at jeg har skadet meg da. Anonymkode: baee0...edb Kommer du på noen øvelser hvor feks kettlebellen eller håndtaket eller noe kommer inntil det området du har vondt? Jeg pleier noen ganger å gjøre en øvelse i kabelmaskinen som gjør at jeg blir øm på armen fordi håndtaket eller festet kommer inntil armen på et tidspunkt. Anonymkode: c6b8b...4c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå