Gå til innhold

Hvilken tidsperiode synes dere hadde vært mest spennende å leve i, og hvorfor?

RoryGilmore

Anbefalte innlegg

Som overskriften spør om.... 

Jeg ville levd under opplysningstiden! Tipper det hadde vært gøy og heftig å vært med på de diskusjonene, som folk var opptatt av på den tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville levd i nåtiden. Går man for langt tilbake, så hadde jeg vært nødt til å gifte meg og sikkert poppe ut unger mot min vilje. 

Anonymkode: 555b5...fe9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

70-tallet pga flower power, musikken, optimismen og alt det. Det gamle Egypt, pga det å komme inn i det Egyptiske Museeet i Kairo var som å komme hjem, jeg er overbevist om at jeg har levd i Egypt i storhetstiden deres, og også på Atlantis, så kunne valgt det også. Og om det gikk an å leve som menneske mens dinosaurene gikk på jorda så ville jeg gjerne gjort det for å få sett disse dyrene.

Anonymkode: 2990b...859

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tidsperioder før vi hadde antisepsis og anestesi. Til å besøke, ja kanskje; til å leve i, nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Som andre nevner; jeg ville levd i nåtiden pga medisinske nyvinninger. Om spørsmålet derimot er hvilken tid vi ville besøkt så er det mange spennende svar. Tenk å se pyramidene bli bygget. Eller se vikingskip seile inn Oslofjorden. Eller se månelandingen direkte på TV. Eller oppleve 8. mai 1945. For ikke å nevne dinosaurene. Eller noen bekymringsløse uker på 70-tallet. Etc.

Anonymkode: 49950...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...