thoraleaks Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 hei er det noen som vet om gode steder på nett hvor man kan legge mye data? typ dokumenter og bilder. har en mappe jeg skulle lagt et sted i tilfelle jeg mister tilgang til mine egne enheter. jeg vil at andre skal kunne finne den dersom jeg selv ikke har mulighet til det lenger takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Finnes mange slike. Du har sikkert noen allerede. Google Drive(Android/Google), iCloud(Apple), OneDrive(Microsoft), Jottacloud(norsk skylagring), Min Sky(Telenor), Dropbox og flere. De fleste tilbyr noe lagring gratis og så kan du betale om du trenger mer. Lagringen kan du dele med flere personer slik at flere har tilgang. Du kan også skrive ned brukernavn og passord som kan legges et sted hvor aktuelle personer finner det dersom du ikke lenger har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg er veldig fornøyd med dropbox. Anonymkode: 6f01c...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Hvorfor skal andre kunne finne den? Anonymkode: ba060...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor skal andre kunne finne den? Anonymkode: ba060...9e0 Det har vel ikke vi noe med. Anonymkode: 03a7b...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 22.17): Det har vel ikke vi noe med. Anonymkode: 03a7b...634 Det er jo litt relevant. Er det ved dødsfall, eller ved demens, eller rett og slett for å kunne dele innhold på en enkel måte. Enkelte skytjenester har tofaktor og en streng adgangskontroll, som gjør det tilnærmet umulig å komme seg inn en gang i fremtiden. Så det er litt kjekt å vite årsaken til ekstern tilgang. Har man MS Office/365 har man rundt 1000GB skylagring, det er for mange akkurat passe. For andre kan det være helt absurde mengder data. Dropbox og iCloud har 5GB gratis, noe mange synes er latterlig lite mens andre synes det er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå