Gå til innhold

Er det eneste en kvinne trenger for å lykkes med kjærligheten å være pen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du har aldri møtt en pen kvinne som er singel ts? 

Anonymkode: c5b61...9f3

Pene kvinner har jo sykt høye krav, enda høyere enn de som er gjennomsnittlige, så at det er mange single pene kvinner er ikke rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som er pent er relativt. Det som er synes er pent, synes ikke en annen er pent. Og skjønnehet er ikke bare det ytre, men også utstråling og kjemi. Noen har er utstråling som i seg selv gjør dem vakre. Man blir ikke pen av å være «pen» hvis utstråling mangler. I tilleg finner jeg intelligens sjarmerende.

Anonymkode: d33b9...606

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at det finnes ekstremt pene kvinner der ute jeg ikke på noen måte finner attraktive beviser for meg at utseende ikke er det eneste en kvinner trenger for å lykkes med kjærligheten.

Anonymkode: 4ee09...2d0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det faktum at det finnes ekstremt pene kvinner der ute jeg ikke på noen måte finner attraktive beviser for meg at utseende ikke er det eneste en kvinner trenger for å lykkes med kjærligheten.

Det betyr at du er en mann av kvalitet, og som har litt mellom øra.

Anonymkode: 6c77c...31a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Samme gjelder forsåvidt menn. Jeg syns sjelden de veldig pene er særlig attraktive. 

Anonymkode: e9ba2...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 6.11):

Samme gjelder forsåvidt menn. Jeg syns sjelden de veldig pene er særlig attraktive. 

Merkelig.

Anonymkode: 3a367...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merkelig.

Anonymkode: 3a367...3d2

Ja jeg er litt rar. Jeg kan forsåvidt heller ikke huske når jeg sist så en veldig pen mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 12.51):

Ja, er det slik at den eneste viktige egenskap for å lykkes med kjærligheten, å være pen, søt eller vakker? 

Har du ikke det, kan du bare glemme å lykkes. Har du det, er sjansene for å lykkes gode. 

Hvis du ser opp fra mobilen når du er ute i den virkelige verden så vil du legge merke til at dette ikke stemmer. Logg av, gå ut og se deg rundt. 

Anonymkode: 04c50...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de har en behagelig personlighet og er flinke til å velge partner så ja.

Anonymkode: ef356...2c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om de har en behagelig personlighet og er flinke til å velge partner så ja.

"Behagelig" personlighet? Jeg er helt sikker på at dette fæle uttrykket kun brukes om kvinner.

Jeg ville ikke beskrevet hunden min, barna mine eller vennene mine med de ordene der.

Hva betyr det, liksom? Stille, ikke bråke, aldri stille krav?

Anonymkode: 138e7...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Behagelig" personlighet? Jeg er helt sikker på at dette fæle uttrykket kun brukes om kvinner.

Jeg ville ikke beskrevet hunden min, barna mine eller vennene mine med de ordene der.

Nei det kan brukes mot menn også. 

Tenker det betyr vennlig. Det må ikke bety, lett å kue. Men er det ikke godt når det ikke er så mye konflikt og alle tilstede evner å se andre?

Kjenner både kvinner og menn som gjør det slitsomt i samspillet, forsi det bare blir drama og såre følelser hver gang.

Anonymkode: c5069...6d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei det betyr en kvinne som ikke er dramaqueen, nedverdigende, urimelig masete osv. En som er enkel å leve med rett og slett. 

Jeg vil si jeg har en behagelig personlighet selv så mener da ikke noe negativt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ut fra responsen din så antar jeg at du ikke har en behagelig personlighet.

Anonymkode: 16cf2...2f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det slik at den eneste viktige egenskap for å lykkes med kjærligheten, å være pen, søt eller vakker? 

Har du ikke det, kan du bare glemme å lykkes. Har du det, er sjansene for å lykkes gode. 

Hvis du er enten pen, søt eller vakker (🤔), da har du en god sjans ja. Men dette er en alt for rask konklusjon som bare stemmer for den såkalte kjærligheten ved første blikk.

Hvis du ikke er slående vakker tar det bare litt lenger tid før du finner noen. Og det er gode sjanser for at et slikt forhold blir både bedre og mer solid. Det er sjelden du får alt i en og samme pakke. Dessuten, såkalte mindre pene damer er alltid mange ganger penere enn de selv er klar over, for en mann. Stol på det, og fokuser heller på andre sider ved deg selv.

Anonymkode: 1478b...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 10.40):

For meg høres dette ut som  en reaksjon på at du føler deg ganske truffet. Og nærmere det som av enkelte kalles kjeftesmelle enn behagelig.

Anonymkode: 1478b...657

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ut fra responsen din så antar jeg at du ikke har en behagelig personlighet.

Anonymkode: 16cf2...2f3

Trolig ikke, men så lever jeg livet mitt for meg først, og deretter hund, barn, ektemann og venner og verdensfred. Min oppgave er ikke å være "behagelig" staffasje i en manns liv, gitt. Ingen kvinner i hele verden bør ta til takke med å være "behagelig" pynt i andres liv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører jeg er veldig pen og har alltid fått mye oppmerksomhet og ja jeg er blitt ekstremt kresen med alderen. Vil ikke si jeg har lykkes i kjærligheten, men håper det skjer en vakker dag. Jeg ønsker meg en stødig kar med gode verdier som er oppriktig intressert i leg. Føle mange menn ikke er det og er mer overfladisk!

Anonymkode: 5dbba...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi får mye oppmerksomhet og mange som prøver seg, men det føles bare ekkelt fordi de kjenner meg ikke engang. Man føler seg som et kjøttstykke også får man helt avsmak av dating verden pga den overveldende interessen pga kun utseende. Og i tillegg for man trust issues fordi man har opplevd at folk kun vil ha deg som arm candy, men ikke ser deg som person. Og i dagens dating verden 2024 vil de ikke noe seriøst uansett hvor pen du er. 

Anonymkode: 7f7de...f07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet og få partner er her begreper jeg tror du blander. 

Det er nok mange som vil gå for et blikkfang, men det er jo selve mennesket man (eventuelt) elsker. 

Anonymkode: a0481...126

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trolig ikke, men så lever jeg livet mitt for meg først, og deretter hund, barn, ektemann og venner og verdensfred. Min oppgave er ikke å være "behagelig" staffasje i en manns liv, gitt. Ingen kvinner i hele verden bør ta til takke med å være "behagelig" pynt i andres liv.

Jeg kan legge til en ting til som faller under beskrivelsen behagelig. En som ikke går ut fra at ting blir sagt er verst mulig mening.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...