Gå til innhold

Er det eneste en kvinne trenger for å lykkes med kjærligheten å være pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det slik at den eneste viktige egenskap for å lykkes med kjærligheten, å være pen, søt eller vakker? 

Har du ikke det, kan du bare glemme å lykkes. Har du det, er sjansene for å lykkes gode. 

Anonymkode: e9ba2...503

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, stemmer ikke, veldig mye annet som teller også som kan veie opp for at en ikke er veldig vakker 

Anonymkode: 0db9c...9d1

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c5b61...9f3

Skrevet

Jeg er ikke pen og ble elsket. Tror utsendet er litt mer subjektivt enn vi tror noen ganger. Men såklart, det er jo mer press nå med media som kan ha gjort noe med hjernen til en del. Men er usikker.

Tror at om svaret er ja, så vil noe  tenke du er søt og pen.

Anonymkode: c5069...6d3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei.  Men jeg tror kanskje at utstråling og å være trygg i seg selv ofte er en faktor. 

• Liker 8
Skrevet

Nei. Det er nok enklere å få oppmerksomhet fra menn. Men det er nok den type oppmerksomhet som dabber av etter et par uker. Så vil dessverre si at det ikke akkurat hjelper i «kjærligheten». 

Anonymkode: ba1b9...272

• Liker 5
Skrevet

For å få partner: Ja.

For å lykkes med kjærligheten: Nei.

Anonymkode: 8fb9b...012

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Tarta skrev (Akkurat nå):

Nei.  Men jeg tror kanskje at utstråling og å være trygg i seg selv ofte er en faktor. 

God utstråling kan gjøre en middels pen kvinne til å bli veldig pen😊 Tror det er mange kvinner som ikke forstår dette 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

God utstråling kan gjøre en middels pen kvinne til å bli veldig pen😊 Tror det er mange kvinner som ikke forstår dette 

De er bare seg. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Man får lettere kjæreste da, men de elsker en ikke nødvendigvis av den grunn. Mange menn vil ha en trofé å skryte av

Anonymkode: 17900...780

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Ynde, ungdommelighet og utstråling betyr veldig mye for initiell attraksjon. Veldig mange menn blir tiltrukket av en slik kvinne.

Så er det kanskje andre kvaliteter som gjør/ikke gjør at en mann blir og det evt kan utvikle seg til kjærlighet.

Jeg ser dog endel menn holde ut med en dame som etter alt å dømme er en dårlig kjæreste men veldig vakker. Så ja, å være vakker gjør nok livet enklere, spesielt for damer.

Anonymkode: 16cf2...2f3

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utstråling er vanskelig å definere, men det har nok noe å gjøre med selvtillit (den gode typen), å ha godt humør, å være trygg. Det er vanskelig å bare «slå på» de tingene.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ynde, ungdommelighet og utstråling betyr veldig mye for initiell attraksjon. Veldig mange menn blir tiltrukket av en slik kvinne.

Så er det kanskje andre kvaliteter som gjør/ikke gjør at en mann blir og det evt kan utvikle seg til kjærlighet.

Jeg ser dog endel menn holde ut med en dame som etter alt å dømme er en dårlig kjæreste men veldig vakker. Så ja, å være vakker gjør nok livet enklere, spesielt for damer.

Det er nok dessverre mye sant i dette.

Anonymkode: d6d1e...a4e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror egentlig menn liker mennesker utifra hvilke egenskaper de selv har. Samme med kvinner. At det er mer person basert. 

Skrevet

Vanskelig, og personlig umulig for min del, å ha utstråling når man vet at man ikke er pen/attraktiv. Jeg omtales ofte som en snill og morsom person som smiler mye, mem jeg har lært meg selv å være stille. Hvorfor? For de gangene jeg har smilt mye og snakket til folk, så har jeg dessverre blitt møtt med frekke kommentarer om utseendet. Jeg er er mindre pen dame og aldri fått noe oppmerksomhet fra menn. Livet er nok mye, mye enklere for en pen kvinne. Men er man en mindre pen kv8nne, så er liver veldig vanskelig.

Anonymkode: 59baf...c7e

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vanskelig, og personlig umulig for min del, å ha utstråling når man vet at man ikke er pen/attraktiv. Jeg omtales ofte som en snill og morsom person som smiler mye, mem jeg har lært meg selv å være stille. Hvorfor? For de gangene jeg har smilt mye og snakket til folk, så har jeg dessverre blitt møtt med frekke kommentarer om utseendet. Jeg er er mindre pen dame og aldri fått noe oppmerksomhet fra menn. Livet er nok mye, mye enklere for en pen kvinne. Men er man en mindre pen kv8nne, så er liver veldig vanskelig.

Anonymkode: 59baf...c7e

Ikke gjem degselv. Fordi, du skal leve livet ditt og livet handler om mer enn å bli akseptert av frekke folk eller å finne kjærligheten.

Smil, nyt dagen, rekk en finger på innsiden til de som er skadet nok til å si noe slemt til deg. Som at de er verdt å høre på uansett. Drit i slemme folk, finn glede hvor den nå enn er.

Men jeg skjønner det er vanskelig og sier ikke du ikke skal sørge over å ikke ha kjærlighet i livet. Jeg ligger på sofaen og føler meg som en menstruell sylteagurk og lurer på hvorfor ikke drømme mannen bare ringer meg å tar meg med på julemarked idag fordi jeg sender den ut i universet. Er så mentalt utslått og syns det er rart hvor mange steg man må gå for å finne glede når det ikke er der i øyeblikket(Det er glede, bare ikke den vi ønsker). Livet er manuelt, er det ikke noe dritt til tider? 😅 

Sender deg en stor klem. Du har det vondt, og det burde du ikke ha.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ligger på sofaen og føler meg som en menstruell sylteagurk....

😄❤️

Anonymkode: 8bf06...e30

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg opplever det hjelper fordi jeg er 35 og derfor neppe hadde tiltrukket meg så mange kjekke menn på egen alder og yngre hvis det ikke var for at jeg er pen og ser yngre ut. De overser alderen min pga utseende og vil være med meg uansett. Får mye blikk, oppmerksomhet og blir bedt ut hele tiden. Men er jo singel og har kjærlighetssorg etter brudd nå så vet ikke hvor mye enklere det er jeg?! 

Anonymkode: 747de...693

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg opplever det hjelper fordi jeg er 35 og derfor neppe hadde tiltrukket meg så mange kjekke menn på egen alder og yngre hvis det ikke var for at jeg er pen og ser yngre ut. De overser alderen min pga utseende og vil være med meg uansett. Får mye blikk, oppmerksomhet og blir bedt ut hele tiden. Men er jo singel og har kjærlighetssorg etter brudd nå så vet ikke hvor mye enklere det er jeg?! 

Anonymkode: 747de...693

Du er ikke nødt til å knele for menn. De liker deg fordi de liker deg. Jeg vet noen sier at de vil ha langt yngre damer, men det er ikke sånn alle menn er. Hev hodet ditt og tenk på hvem du liker.

Klem for kjærlighetsorgen 🫂 Det vil bli bedre.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv de vakreste modeller og filmstjerner mislykkes i kjærlighetslivet og opplever brudd og å miste kjærester rett som det er. Se på Taylor Swift, Miranda Kerr, hvem som helst egentlig. Det utseendet du har er aldri noen garanti for å få beholde den du er forelsket i. Personligheten din og hvordan du behandler andre mennesker er det som avgjør om forholdet blir varig og varer livet ut (som man står og lover under en vielse...)

Utseende er altså ikke alt, selv om det INNLEDNINGSVIS kan tiltrekke seg mange bier som svermer rundt honningkrukka.

Anonymkode: 5df44...a94

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...