Gå til innhold

Ubehag under bh-kant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 
Har tatt brystreduksjon for noen uker siden, etter rundt 4-5 dager begynte jeg å kjenne ubehag på venstre side under der kanten på kompresjonsbhen går. Dette ubehaget gir seg når jeg løfter ut BH-en fra kroppen eller når jeg tar den av om natten. 
noen som har noen formening om hva dette kan være? Eller har vært borti samme? 
Takker for alle svar☺️

Anonymkode: 78a2e...f10

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. 
Har tatt brystreduksjon for noen uker siden, etter rundt 4-5 dager begynte jeg å kjenne ubehag på venstre side under der kanten på kompresjonsbhen går. Dette ubehaget gir seg når jeg løfter ut BH-en fra kroppen eller når jeg tar den av om natten. 
noen som har noen formening om hva dette kan være? Eller har vært borti samme? 
Takker for alle svar☺️

Kompresjons BH-en skal da ikke av om nattet før etter 4-6 uker? 
Du kan ha infeksjon og de kan ha vært uheldig og skadet et eller flere ribbein under operasjonen.

Synes du skal få deg en hastetime hos fastlegen i morgen for å få situasjonen vurdert av kvalifisert helsepersonell. 

Anonymkode: b8b16...531

Skrevet

Jo, den skal av på natt etter 3 uker. Har legetime til uken.

TS

Skrevet

Trenger ikke være noe farlig. Jeg får smerter under der av vanlig bh, og kompresjonsbh høres ikke behagelig ut.

Anonymkode: 4154f...75c

• Liker 1
Skrevet

Nei, og jeg tenker også at ubehaget gir seg jo når jeg tar av eller løfter på BH-en, så infeksjon tenker jeg er lite sannsynlig. Ikke er det smerte heller, men ubehag. Vanskelig å forklare… 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...