Gå til innhold

Uerfaren mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 6.29):

Skjønner det! Ville ikke ha snakket om det under akten, men bare vært litt mer på. Tatt initiativ til å være den som bare setter seg øverst, kysser han og løfter hendene hans opp på kroppen din dit du vil ha de. Du bestemmer når han skal få komme "inn" og tempoet. Har inntrykk av at mange menn syns at dette er ganske sexy jeg🙊 tror ikke så veldig mange som sitter igjen og tenker at "nei nå fikk jeg ikke være mann" 

Anonymkode: 1c393...f49

Det høres veldig hett ut iallefall, og dette tror jeg at jeg skal klare med selvrespekten i behold😅 Tar initiativet og ser hvordan det blir mottatt, er hvertfall trygg på det. Takk😊

Anonymkode: e1a5a...090

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler styring og at du er oppmerksom.

Kysse, kline, stryke, skaper trygghet. Se hverandre inn i øynene. Følg med på ham, be ham følge med på deg. Si at han kan utforske. Ta på ham. Før hånden hans dit du vil ha den. Er det feil, ta hånden hans på riktig sted. Bare ta dere god tid. Hvis du mener det virker ok, så kan du sette deg over ham og følge med på ansiktet hans underveis for å se hvordan han har det.

Ereksjonen kan være ustabil eller ikke. Hvis det ikke går i det hele tatt, så avbryt på en mild måte og gjør noe annet, ellers blir det bare mer og mer frustrasjon  :)

Anbefaler virkelig å inkludere i begynnelsen at han også skal utforske deg første gang dere har sex. Det tar fokuset vekk fra pikken  han er redd skal svikte. Det er jo helt vanlig første gang man har sex også. Dumt å lage et dårlig mønster der du skal være "snill" og ikke ha noe. Min erfaring er at mannfolk, som damer, elsker å gjøre ting riktig seksuelt for damer. Godt seksuelt samspill er når begge er interessert i den andres nytelse og man viser ved bevegelse eller lyder hva som er best. Skap en lydhør partner allerede i begynnelsen.

Anonymkode: 27221...21a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 14.50):

Anbefaler styring og at du er oppmerksom.

Kysse, kline, stryke, skaper trygghet. Se hverandre inn i øynene. Følg med på ham, be ham følge med på deg. Si at han kan utforske. Ta på ham. Før hånden hans dit du vil ha den. Er det feil, ta hånden hans på riktig sted. Bare ta dere god tid. Hvis du mener det virker ok, så kan du sette deg over ham og følge med på ansiktet hans underveis for å se hvordan han har det.

Ereksjonen kan være ustabil eller ikke. Hvis det ikke går i det hele tatt, så avbryt på en mild måte og gjør noe annet, ellers blir det bare mer og mer frustrasjon  :)

Anbefaler virkelig å inkludere i begynnelsen at han også skal utforske deg første gang dere har sex. Det tar fokuset vekk fra pikken  han er redd skal svikte. Det er jo helt vanlig første gang man har sex også. Dumt å lage et dårlig mønster der du skal være "snill" og ikke ha noe. Min erfaring er at mannfolk, som damer, elsker å gjøre ting riktig seksuelt for damer. Godt seksuelt samspill er når begge er interessert i den andres nytelse og man viser ved bevegelse eller lyder hva som er best. Skap en lydhør partner allerede i begynnelsen.

Anonymkode: 27221...21a

Så ikke denne før nå- takk for super input!

Er det vanlig at det er vanskelig å opprettholde den? Som i like sannsynlig som at den holder?😳 I mitt hodet finnes nemlig bare alternativet klar-ferdig-ferdig når det er første gang, usikker på hvorfor ettersom jeg åpenbart ikke har vært noens første. Det er kanskje det jeg er mest nervøs for, han er en sånn som defintivt hadde synes det var grusomt, han er usikker på mange andre plan også. Men vanvittig bra tips om å flytte fokus litt over på annet enn han, det er nok det eneste som faktisk føles riktig og som jeg kan gjøre selv og fremstå troverdig. (Det visualiseres heftig her💪)

Å skape en lydhør partner er definitivt noe jeg skal prioritere og som er i begges interesse, vil tro at frekvensen i mitt forrige liv hadde vært betydelig høyere om det opplevdes som verdt innsatsen. Det er en vinkel jeg ikke har vurdert i det hele tatt, mest fordi det nok er et overfokus på den første gangen😅  (kan best relatere til fokus og informasjonsinnhenting på 100% fødsel og 0% amming når det stod på tur, ikke veldig langsiktig og en overraskelse at det ikke bare funket uten effort- selve fødselen skjer jo litt enten man vil eller ikke😆

Tusen takk igjen- nå er motivasjonen på topp og selvtilliten noe større!😊

Anonymkode: e1a5a...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...