AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Hei, Har en samboer igjennom 2 år (mann), hvor vi stadig støter på problemet «hvilket tidspunkt skal vi ha sex». Det høres kanskje helt idiotisk ut, men; Han er av typen som kan ha sex hele døgnet. Spesielt vil han ligge før vi legger oss. Selv er jeg mest interessert på morgenen, eller før middag. Jeg har en del mageproblemer, og føler meg sjeldent vel etter måltider. Dvs oppblåst, uvel etc. Har derfor hverken lyst til å bli kastet rundt eller suge ham (føler jeg staker opp maten…). Han glemmer dette hele tiden, og prøver seg gang på gang på «dårlige» tidspunkt. Jeg forsøker å si at det har ingenting med ham å gjøre, men at det er bedre for meg at vi timer det til tidspunkt jeg føler meg bra. F.eks på morgenen vil han alltid stå opp med en gang (opp av senga, kle på seg, ut på stua), så jeg opplever at morgensjansen ofte forsvinner. Hender også det blir på dagtid, men ofte styrer han i vei med middag, vil dusje først osv, så da blir det utsatt. Hvordan kan jeg få han til å forstå dette??? Jeg vil gjerne ligge, men det må rett og slett passe for hvordan jeg føler meg. Anonymkode: 209b0...bdb 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Men det må jo også passe for hvordan han føler seg. Det må gå begge veier. Anonymkode: 87992...006 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Virker jo ikke som du har noe forståelse for han heller, alt skal ikke være på dine premisser Anonymkode: ae695...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi ligger ofte når han vil, men da er jeg gjerne ganske uvel og får egentlig ikke så mye ut av det. Han har alltid lyst på sex, men noen tidspunkter mer selvfølgelig. Men synes da det er dumt at vi skal ligge når han har veldig lyst og jeg egentlig ikke vil; det må da være bedre at vi ligger når han og jeg har lyst samtidig? TS Anonymkode: 209b0...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Løsning: Legg dere en time tidligere, stå opp en time tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Når det kommer til sex, må det gå på ‘minste felles multiplum’. Dere må snakke mer om dette. Så enkelt, så vanskelig. Anonymkode: cfda5...8a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, Har en samboer igjennom 2 år (mann), hvor vi stadig støter på problemet «hvilket tidspunkt skal vi ha sex». Det høres kanskje helt idiotisk ut, men; Han er av typen som kan ha sex hele døgnet. Spesielt vil han ligge før vi legger oss. Selv er jeg mest interessert på morgenen, eller før middag. Jeg har en del mageproblemer, og føler meg sjeldent vel etter måltider. Dvs oppblåst, uvel etc. Har derfor hverken lyst til å bli kastet rundt eller suge ham (føler jeg staker opp maten…). Han glemmer dette hele tiden, og prøver seg gang på gang på «dårlige» tidspunkt. Jeg forsøker å si at det har ingenting med ham å gjøre, men at det er bedre for meg at vi timer det til tidspunkt jeg føler meg bra. F.eks på morgenen vil han alltid stå opp med en gang (opp av senga, kle på seg, ut på stua), så jeg opplever at morgensjansen ofte forsvinner. Hender også det blir på dagtid, men ofte styrer han i vei med middag, vil dusje først osv, så da blir det utsatt. Hvordan kan jeg få han til å forstå dette??? Jeg vil gjerne ligge, men det må rett og slett passe for hvordan jeg føler meg. Anonymkode: 209b0...bdb Kjenner igjen problemet. Og tror kommunikasjon og å gi er løsningen. Vær litt frekk med ham på tidspunkt du vil. Ikke la det bli opp til ham. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 Men herregud da, kvinne! Du må jo ta litt styringa her! Om han har aller mest lyst når du har minst lyst så må jo du ta initiativet når du har mest lyst og ikke vente på at han skal gjette seg fram til hva som er det perfekte tidspunktet for deg. Om noe ikke passer for deg, så gjør noe med det selv, ikke vent på at han skal fikse noe som han føler passer helt greit for ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 Doolittle skrev (9 minutter siden): Men herregud da, kvinne! Du må jo ta litt styringa her! Om han har aller mest lyst når du har minst lyst så må jo du ta initiativet når du har mest lyst og ikke vente på at han skal gjette seg fram til hva som er det perfekte tidspunktet for deg. Om noe ikke passer for deg, så gjør noe med det selv, ikke vent på at han skal fikse noe som han føler passer helt greit for ham. Helt greit for han at hun er uhell og ikke får noe ut av sexen. Wow hun kan forvente mye av dette sosiale geniet. Anonymkode: dffef...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei, Har en samboer igjennom 2 år (mann), hvor vi stadig støter på problemet «hvilket tidspunkt skal vi ha sex». Det høres kanskje helt idiotisk ut, men; Han er av typen som kan ha sex hele døgnet. Spesielt vil han ligge før vi legger oss. Selv er jeg mest interessert på morgenen, eller før middag. Jeg har en del mageproblemer, og føler meg sjeldent vel etter måltider. Dvs oppblåst, uvel etc. Har derfor hverken lyst til å bli kastet rundt eller suge ham (føler jeg staker opp maten…). Han glemmer dette hele tiden, og prøver seg gang på gang på «dårlige» tidspunkt. Jeg forsøker å si at det har ingenting med ham å gjøre, men at det er bedre for meg at vi timer det til tidspunkt jeg føler meg bra. F.eks på morgenen vil han alltid stå opp med en gang (opp av senga, kle på seg, ut på stua), så jeg opplever at morgensjansen ofte forsvinner. Hender også det blir på dagtid, men ofte styrer han i vei med middag, vil dusje først osv, så da blir det utsatt. Hvordan kan jeg få han til å forstå dette??? Jeg vil gjerne ligge, men det må rett og slett passe for hvordan jeg føler meg. Anonymkode: 209b0...bdb Men dette er jo kjempelett å løse når du vil første halvdel av dagen! Da tar du initiativ helt til det går, om du så må vente på at han dusjer. Og da prøver han seg vel ikke igjen etter middagen? Anonymkode: ff171...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg hater sex om morgenen. Det er uaktuelt. Dette er et problem for dere nå alt. Hva med når dere får barn og dagsex ikke er mulig. Du må finne ut av dette magegreiene dine. Dette kommer til å ødelegge sexlivet ditt. Å ha det slik er inne normalt og noe av det er også psykisk med komme lekser for oppblåst mage. Når der får barn og etter nattevåk og barn som våkner tidlig vil morgensex også være uaktuelt som oftest Anonymkode: 44e25...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå