AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Og har det noen effekt? Anonymkode: ea1cd...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg bruker det. Syns det skaper et jevnere grunnlag, og sminken er mye lettere å blende inn i huden. Anonymkode: f84b2...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei ikke funnet noen som jeg syntes gjør noe forskjell.Bruker god hudpleie bare. Anonymkode: 0eb02...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Trodde dere snakket om bil... Primer i ansiktet... Anonymkode: 35763...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Bruker alltid øyeskyggeprimer, det gir mye bedre og varig resultat. Ansiktet, varierer. Jeg har mange produkter, og er litt dårlig på å huske hva som er vannbasert og hva som er silikonbasert. Og hva som går under hva. Bruker mye cc krem i hverdagen, eller skin tint. Og det synes jeg er like fint uten primer. Fixingspray har mest å si for varig resultat. Anonymkode: c7d31...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Bare som underlag for øyenskygge, det sørger for at den holder seg hele dagen. Bruker aldri primer i ansiktet ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Har foreløpig ikke funnet en primer for huden som ikke gjør at sminken bare ligger som et lag utenpå. Da smitter den mye fortere på andre ting og ser jo ikke naturlig ut. Trekker bedre inn uten primer. Huden min er sikkert rar Anonymkode: ad972...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har foreløpig ikke funnet en primer for huden som ikke gjør at sminken bare ligger som et lag utenpå. Da smitter den mye fortere på andre ting og ser jo ikke naturlig ut. Trekker bedre inn uten primer. Huden min er sikkert rar Anonymkode: ad972...ae0 Er sannsynligvis snakk om vannbasert og silikonbasert du mikser sammen, det ser ikke bra ut. Anonymkode: c7d31...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 Bruker bareMilerals sin redness reducing primer, liker den veldig godt. Anonymkode: 48461...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 Aldri brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trodde dere snakket om bil... Primer i ansiktet... Anonymkode: 35763...5a9 Trodde det var skismøring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg bruker en fra Sensai. Har bare blush "utenpå". Gjør at jeg ser litt freshere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 Vet knapt hva primer er… Anonymkode: 2d418...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 Primere gjør jo litt ulike ting. Jeg har en som reduserer rødhet fordi jeg har rosasea. Synes sminken sitter finere og er finere lengre. Siden jeg har rosasea så må jeg være flink med solkrem, og jeg har en solstick fra beauty of joseon jeg kjøpte med meg fra Japan, og den er fantastisk under sminke! Da fungerer den som primer. Anonymkode: 59b4e...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå