AnonymBruker Skrevet 8. desember #1 Del Skrevet 8. desember Har spisestue stoler som er store og robuste, tenkte å sette på en pyntepute i hver stol som er 60x60, vil den være for stor? Ryggen på selve stolen er litt over 60cm. Det er en pyntepute jeg har siklet på lenge og har lyst å ha den, men redd det blir for stort? Hva tenker dere? Anonymkode: 39b19...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 8. desember #2 Del Skrevet 8. desember Om puten passer oppi stolene, så burde det gå helt fint. Men det er ikke pent om stoleputer er for små, eller om de er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #3 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har spisestue stoler som er store og robuste, tenkte å sette på en pyntepute i hver stol som er 60x60, vil den være for stor? Ryggen på selve stolen er litt over 60cm. Det er en pyntepute jeg har siklet på lenge og har lyst å ha den, men redd det blir for stort? Hva tenker dere? Anonymkode: 39b19...25e Ta den hjem og prøv. Alle har åpent kjøp i dag, men spør for sikkerhets skyld. Kanskje titter noen synske innom tråden og kan svare deg? Anonymkode: 4d017...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #4 Del Skrevet 8. desember Amossa skrev (43 minutter siden): Om puten passer oppi stolene, så burde det gå helt fint. Men det er ikke pent om stoleputer er for små, eller om de er for store. Takk for innspill ❤️ Ja, det er akkurat det, den jeg har nå er 50x50 og synes den blir litt liten kanskje?🤔siden stolen er stor og robust 🤷♀️ TS Anonymkode: 39b19...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #5 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ta den hjem og prøv. Alle har åpent kjøp i dag, men spør for sikkerhets skyld. Kanskje titter noen synske innom tråden og kan svare deg? Anonymkode: 4d017...1fa Ja, det kan jeg jo kanskje gjøre men den er på tilbud, så usikker da mtp retur.🤔Ringer og spør jeg😊 TS Anonymkode: 39b19...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå