AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Skrevet 8. desember 2024 Møtt en mann på 26 år som jeg tror jeg har blitt litt forelska i 🥹 veldig redd for å gå for fort frem, da han er såpass mye yngre enn meg.. jeg er 33 😅 Noen tanker? Råd? Har et barn fra før som betyr alt for meg i livet. Vil ikke at barnet skal bli utsatt for å bli introdusert for en "stefar", men så fungerer det ikke.. skjønner jeg burde trå varsomt her og barnet mitt er 1.prioritet. Anonymkode: b4640...297
exictence Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Du forteller veldig lite. Er det en du har truffet mange ganger? Kjenner du ham godt? Har dere kontakt? Vær deg selv. Ta initiativ, men ikke for ofte hvis han ikke tar initiativ. Vær åpen om følelsene, så han vet at du liker at han tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Møtt en mann på 26 år som jeg tror jeg har blitt litt forelska i 🥹 veldig redd for å gå for fort frem, da han er såpass mye yngre enn meg.. jeg er 33 😅 Noen tanker? Råd? Har et barn fra før som betyr alt for meg i livet. Vil ikke at barnet skal bli utsatt for å bli introdusert for en "stefar", men så fungerer det ikke.. skjønner jeg burde trå varsomt her og barnet mitt er 1.prioritet. Anonymkode: b4640...297 Skulle tro dette var skrevet av meg for 4 år siden. Vi har giftet oss og venter føørste barn nå. Det som gjør at du holder litt tilbake er barnet ditt, og jeg vet ikke hvordan det er å ha barn før i februar. Men uansett bør du følge hjertet. Bare date mens barnet er hos far. Anonymkode: 65789...06f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Siden kvinnen er eldst har det ingenting å si. Kos deg :PPPPPPP 😜🤪😝 Anonymkode: 75e59...bcd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 Jeg ville latt han tatt initiativet her. Det er en viss sannsynlighet for at han har sett for seg et helt annet liv enn med en dame i 30-årene som har barn. Kanskje finner han ut at han vil satse på deg uansett, men det bør skje på hans initiativ, du bør ikke gå fram på noen som helst måte. Anonymkode: 4fac7...e28
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 Det kommer an på. Er han moden nok for å bli stefar og alle forpliktelser det innebærer med å bli sammen med en alenemor? Eller ser du for deg at han bare er en kjæreste uten å møte barnet? Er han en som fremdeles elsker å feste i helger? Hva med ferier. Vil de tilbringes sammen eller hver for dere mht barnet? Som med alle har en forskjellige ønsker og behov. Jeg som kvinne, var ikke klar for barn og A4 i 20 årene. Har dere like verdier, livssyn og samme mål om fremtiden? Anonymkode: 49547...956 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 7 år, det er en del, men mange par har den forskjellen i begge retningene. Så fremst dere liker hverandre og finner en felles god hverdag begge trives i 😊 Jeg har forskjell på 5 opp og ned, 7 er ikke noe alvorlig ute for det. Tror det skal gå bra. Anonymkode: c8ba0...391
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 Aldersforskjellen går fint, så lenge dere begge liker hverandre. Man venter jo lenge med å introdusere for barnet, minst ett halvt år, men helst lengre, og innen da vet du jo om han er klar for å bli stefar. Er han ikke det, er han ikke for deg. Anonymkode: 0d61a...cf0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 Det er forskjell på hva som er ok aldersforskjell for å knulle, og hva som passer seg for langvarig forhold. Det må du spesifisere. Knulling: Hva som helst så lenge det er lov. Forhold: Samme fase i livet (evt at begge er over eller nært 30) Anonymkode: eeaaf...9c7
Stor pike Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 (endret) Hvor mange tråder må det være om dette temaet? Endret 8. desember 2024 av Stor pike
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er forskjell på hva som er ok aldersforskjell for å knulle, og hva som passer seg for langvarig forhold. Det må du spesifisere. Knulling: Hva som helst så lenge det er lov. Forhold: Samme fase i livet (evt at begge er over eller nært 30) Anonymkode: eeaaf...9c7 Subjektivt. Jeg har også samme alder på både ligging og forhold. Vi er ulike. Anonymkode: c8ba0...391
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Møtt en mann på 26 år som jeg tror jeg har blitt litt forelska i 🥹 veldig redd for å gå for fort frem, da han er såpass mye yngre enn meg.. jeg er 33 😅 Noen tanker? Råd? Har et barn fra før som betyr alt for meg i livet. Vil ikke at barnet skal bli utsatt for å bli introdusert for en "stefar", men så fungerer det ikke.. skjønner jeg burde trå varsomt her og barnet mitt er 1.prioritet. Anonymkode: b4640...297 Går fint så lenge han vil. Er ikke noen problem er vel bedre med yngre menn, menn dør jo først så. Da slipper du være alene som 80 år også 😊 Anonymkode: 262ad...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Subjektivt. Jeg har også samme alder på både ligging og forhold. Vi er ulike. Anonymkode: c8ba0...391 Det er ikke subjektivt. Det kommer vel mer av at du ikke har mulighet å ligge med yngre attraktive jenter. Da er det lett å moralisere og påstå at man foretrekker jevnaldrende kjærringer. Anonymkode: eeaaf...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå