AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #1 Del Skrevet 8. desember 2024 Bestilte Hoka Bondi wide i str jeg er vant til og som jeg har flere par av og kjenner godt Jeg tar alltid ut originalesken og putter spesiallagde såler i. Nå kunne jeg plutselig ikke det -alt for trangt! Ble så skuffet. Er Hokasko blitt trangere og mindre? Anonymkode: 85bcf...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har ikke merket noe til det, og har nettopp fått nye ( de har fått inn Gore-Tex ) Hoka- sko kan føles trange i starten på grunn av hvordan de er designet, materialene som brukes i overdelen, som. mesh kan være litt stive når skoene er ny, dette mykner seg opp etter noen dagers bruk. Bruk dem gradvis, gå med dem inne, løsne lisene litt og de vil forme seg etter foten, det er da jeg legger inn ekstra såler. Anonymkode: e1f5b...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Syns ikke de har blitt mindre, men jeg har alltid tatt en størrelse større i Hoka sko. Anonymkode: ab56d...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 De er knøttsmå. De jeg har prøvd har jeg måttet opp i str 40, bruker vanligvis 38. Anonymkode: ac87e...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 Synes alltid de har vært små i størrelsen. Jeg må ha 39, og bruker vanligvis 38. Anonymkode: 8718a...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 De har alltid vært små i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har aldri byttet størrelse, bruker også bondi wide til hverdags, hatt samme størrelse i mange år. De føles jo alltid litt "stive" eller hva jeg skal si i starten, det går over med bruk. Anonymkode: 94c83...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå