AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Hei! Under graviditeten slet jeg med bekkenløsning, dette gikk over etter at barnet ble født og jeg opplevde ingen smerter i ca 1,5 mnd. Jeg har de siste 10 mnd slitt ekstremt med smerter, det stråler og svir ved hofte og bekkenleddene samt korsryggen. Har gått til kiropraktor i snart 6 mnd med beskjed om at jeg har bekkenlåsning, behandling for dette har hatt liten virkning på bevegelighet eller smertene. Er det noen som har slitt med det samme som har blitt bra og som kan komme med noen tips? Hilsen en mamma som mer eller mindre gråter seg gjennom dagen og natta pga smerter. Anonymkode: 4be29...e0d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Har du sklilaken? Jeg hadde ikke like store plager som deg, men fir meg var sklilaken revolusjonerende for nattesøvn. Håper virkelig det bedrer seg for deg! ❤️ Kynne det vært en idé å prøve fysio i steder for kiropraktor siden det ikke har hjulpet? Hvordan har du det i livet ellers? Andre store belastninger kan forverre smerter. Anonymkode: 671cb...211
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 Kiropraktor er jo bare humbug, gå til skikkelige helsefolk. Det er fysioterapeuter som har kvinne/svangerskap/fødsel som sin spesialitet, søk opp en av de og be om time der. Så må du kontakte legen din for smertestillende og evt bildediagnostikk kdersom smertene vedvarer. Ikke la en kiropraktor brekke løs på ting, det kan gjøre alt verre. Anonymkode: 66bbe...a10 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Gå til en behandler som KAN kvinnehelse. Anonymkode: c4f24...ced
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 4.28): Har du sklilaken? Jeg hadde ikke like store plager som deg, men fir meg var sklilaken revolusjonerende for nattesøvn. Håper virkelig det bedrer seg for deg! ❤️ Kynne det vært en idé å prøve fysio i steder for kiropraktor siden det ikke har hjulpet? Hvordan har du det i livet ellers? Andre store belastninger kan forverre smerter. Anonymkode: 671cb...211 Har vært hos fysio/manuellterapeut som spesialiserer seg på kvinnehelse og bekkenplager uten at dette hjalp. Skal prøve naprat nå for å se om kanskje det hjelper.. Tusen takk ❤️ Anonymkode: 4be29...e0d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 9.24): Kiropraktor er jo bare humbug, gå til skikkelige helsefolk. Det er fysioterapeuter som har kvinne/svangerskap/fødsel som sin spesialitet, søk opp en av de og be om time der. Så må du kontakte legen din for smertestillende og evt bildediagnostikk kdersom smertene vedvarer. Ikke la en kiropraktor brekke løs på ting, det kan gjøre alt verre. Anonymkode: 66bbe...a10 Har vært hos fysio/manuellterapeut som spesialiserer seg på kvinnehelse og bekkenplager uten at dette hjalp. Har tatt mr av rygg og bekken uten unormale funn, får kun paracet da lille fortsatt ammer. Skal prøve naprat nå for å se om kanskje det hjelper, skal inn til nevrologisk etter nyttår, men det er tøft å gå rundt med syke smerter hver dag😮💨 Anonymkode: 4be29...e0d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gå til en behandler som KAN kvinnehelse. Anonymkode: c4f24...ced Har vært og det hjalp ikke.. Anonymkode: 4be29...e0d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Skrevet 9. desember 2024 For meg høres dette kjent ut, jeg endte opp med diagnosen fibromyalgi. Men jeg har smerter på flere steder. Det var dog aldri såpass plagsomt FØR jeg fikk barn. Fikk voldsomme bekkenplager midt ut i første svangerskap, og hadde moderate smerter mellom graviditetene, og med nr. 2 visste jeg at jeg var gravid når jeg kjente bekkensmertene ble plutselig mye verre. Er nå 3 og et halvt år siden jeg fødte han yngste, og jeg har så vonde smerter at jeg ofte skjelver og gråter når jeg skal sove. Alt gjør vondt. Heldigvis går det litt periodevis. Noen perioder er smertene milde. Anonymkode: ee4de...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå