Gå til innhold

Hva vil mamma på 75 ha i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Hva vil mamma på 75 år ha i julegave? Spørre henne nytter ikke. Hun driver å dødsrydde (svensk trend), så nips utgår. Hun er en helt alminnelig mamma, opptatt av hus og hjem. 

Anonymkode: ece43...1bb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elektriske stearinlys, en god krem og en konsertopplevelse dere kan dele?

Anonymkode: 92547...cb7

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Opplevelser, vin, delikatesser.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

En ny, god elektrisk tannbørste  (fordi jeg ønsker meg det selv, da den gamle synger på siste verset) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Tid sammen med deg

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Piggsko eller brodder. Har hun brodder så sjekk dem om du kan, for de slites. Billigste forsikringen mot unødvendige skader og fortsatt bra helse.

Mat fra lokale produsenter. Mine har fått badsturøkt lammelår f.eks. Kaffe fra lokale kaffebrenneriet eller hva som finnes der du bor.

Mine foreldre i den alderen er blitt mer frosne og bruker mye ullplagg. Pene hverdagsplagg i ull har bestandig blitt godt mottatt. Altså sånt som ser ut som vanlige tynne gensere/jakker og ikke skriker ullskjorte/stillongs.

Min mamma kan ikke drikke alkohol lengre, og ble veldig glad for alkoholfri vin og annen alkoholfri drikk fra polet. Det hadde hun ikke tenkt på selv.

Gode tøfler/innesko om hun ikke har det. Med en stødig såle. Ikke sånne billige slip-in tøfler. Bedre å venne seg til å bruke innesko/tøfler før det blir nødvendig med ustø gange. Kall det evt strømsparingstiltak.

Anonymkode: abd2d...e29

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hjelp! Hva vil mamma på 75 år ha i julegave? Spørre henne nytter ikke. Hun driver å dødsrydde (svensk trend), så nips utgår. Hun er en helt alminnelig mamma, opptatt av hus og hjem. 

Opplevelse. Eks spa, konsert, teater/live show som for eksempel standup, helgetur osv.

Anonymkode: 98c65...162

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

God dusjsåpe, sjampo, gavekort på fotpleie, bøker, abonnement på et ukeblad, hjemmelaget julekaker eller noe annet spiselig, varmeteppe

Anonymkode: 6256e...ebd

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Abonnement på avis, blad, kryssordsblad. 

En kurv med diverse oppi. Feks et blad, en flaske vin, kjeks, sjokolade, hud/hånd/fotkrem. Schampo, balsam osv

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Gavekort på fotterapi

Anonymkode: e6940...558

• Hjerte 3
Skrevet

Min mor på 82, får abonnement på ukeblad. 

Anonymkode: 5c433...7ac

• Liker 1
Skrevet

Tid sammen er nok noe av det viktigste 😊

Anonymkode: 4a63f...1a0

• Liker 1
Skrevet

En potteplante. Gjerne sart og vanskelig. Så kan hun få en ny neste år hvis den ikke har overlevd. 

Anonymkode: e6f09...02b

Skrevet

En varm hjemme strikkegenser eller votter som du kan kjøpe på evt julemarked

Skrevet

Spør henne. 

Anonymkode: 6c6de...1e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min mor på samme alder vil ha (for)bruksvarer.

En god ansiktskrem, serum, sjampo/balsam, litt luksusmatvarer, massasje, fotpleie, kryssordblad osv er toppen for henne :)

Anonymkode: 17080...22e

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på garneri har slått an hos min mor, da har hun glede av blomster hele sommeren

• Hjerte 2
Skrevet

Kalender med bilder av familien.

Anonymkode: ffbb7...c77

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på Mester Grønn, Floriss eller lignende.

Anonymkode: aaad3...9aa

Skrevet

Abonnement på et blad hun liker, eller en ukesavis (Morgenbladet, helgeabonnement på Klassekampen).

Anonymkode: d3bfc...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...