Irak Skrevet 12. desember 2024 #61 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 23.18): Narsissisus drunket jo av å beundre eget speilbilde i vannet, så er definisjonen av narsissisme. Og det sier jeg som selv kan glo og beundre om jeg er uthvilt og har fått på et sexy nytt undertøyssett, glor fra flere vinkler og bare nyter synet. Er ikke særlig tiltrekkende å holde på slik så holder det for meg selv 😂 Anonymkode: a110a...8d5 Alle kan jo være dette til en viss grad. Om du derimot lurer på om du er det, så er du det som regel ikke.... Å være fornøyd med seg selv er jo bare bra, men helt klart det går en grense... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2024 #62 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 17.07): Å bli kåt av seg selv kalles auto seksuell, eller kanskje autofili? Selv om det ikke har noe med bil å gjøre. Så klart at dette kan være reelt for ts. Ikke noe å skamme seg over. Jeg kan faktisk passe litt inn der. Men blir ikke kåt av meg selv som mann, men av å se meg selv som kvinne. Enten å fantasere om det, eller å kle meg i kvinneklær. Bildet av meg selv som kvinne i speilet er for meg seksuelt opphissede. Disse snapfiltrene og diverse apper som gjør meg til kvinne er også veldig opphissede. Jepp, så sprø er jeg. 😅 Anonymkode: 0b33e...1f3 Det er ikke farlig å være litt sprø bare du lever fint med det selv, og liker det 😉. Å være annerledes er jo bare bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 12. desember 2024 #63 Del Skrevet 12. desember 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Det er ikke farlig å være litt sprø bare du lever fint med det selv, og liker det 😉. Å være annerledes er jo bare bra det. Godt poeng fra ei fornuftig dame 👌😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #64 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 23.26): Honnør til deg! Skulle ønsket alle damer var slik! Her er det noe å lære for heterofile damer. Anonymkode: 7a31c...19e Ja, jøss, tving på heterofile damer enda mer sexpress, og enda mer som er "galt" med oss fordi vi ikke nødvendigvis liker ditt eller datt. Anonymkode: d499a...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #65 Del Skrevet 12. desember 2024 Ja, faktisk. Det blir jeg. Anonymkode: b6e1b...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #66 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.53): Jeg gjør det, ser på puppene mine, den flate magen min, og fitta. Står ofte å onanerer til mitt eget speilbilde. I tillegg så squirter jeg, så gjør meg ferdig i dusjen. Veldig greit. Blir du kåt av ditt eget speilbilde? Anonymkode: 92273...75b Ja, ofte orgasme foran speilet og ser hvordan mitt orgasme tryne ser ut🙈 Anonymkode: 0d191...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #67 Del Skrevet 12. desember 2024 De som oppnår seksuell tenning på seg selv, er autofile (kanskje derfor det programmet endret navn? 😂) Men at en kvinne ville ordlagt seg slik som i hi, tviler jeg meget sterkt på 🙄 Anonymkode: 43f80...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå