AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #21 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg gjør det, ser på puppene mine, den flate magen min, og fitta. Står ofte å onanerer til mitt eget speilbilde. I tillegg så squirter jeg, så gjør meg ferdig i dusjen. Veldig greit. Blir du kåt av ditt eget speilbilde? Anonymkode: 92273...75b _ __ __ __ | |_ / _ | \ \ /\ / / | __| | |_ \ V V / | |_ | _| \_/\_/ \__| |_| Anonymkode: c6fd3...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #22 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gjør det, ser på puppene mine, den flate magen min, og fitta. Står ofte å onanerer til mitt eget speilbilde. I tillegg så squirter jeg, så gjør meg ferdig i dusjen. Veldig greit. Blir du kåt av ditt eget speilbilde? Anonymkode: 92273...75b Sexy at du blir det synes jeg ! Ooog at du squirter 👌😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. desember 2024 #23 Del Skrevet 8. desember 2024 Irak skrev (9 timer siden): Blir kåt i dusjen når jeg skummer inn brystene med såpe. Er vel bare en ting å gjøre etter at / imens du skummer inn brystene da...😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #24 Del Skrevet 8. desember 2024 100% et mannetroll som har startet denne tråden Anonymkode: e9cbd...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #25 Del Skrevet 8. desember 2024 Ehh, nei... Anonymkode: 30272...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #26 Del Skrevet 8. desember 2024 Det hender … jeg synes at kroppen min er fin, særlig brystene og hoftene. Det gir meg selvtillit, og jeg kan fantasere om noen kan se meg Anonymkode: 6c71e...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8. desember 2024 #27 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei, jeg er ikke min type 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 8. desember 2024 #28 Del Skrevet 8. desember 2024 Supermale3000 skrev (5 timer siden): Da er du mest sannsynlig en autofil homse på feil forum 👻 Han trenger jo ikke være homofil fordi om han er fornøyd og stolt av penisen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #29 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei. Jeg er pen naken, men ikke noe jeg blir kåt av. Anonymkode: d499a...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #30 Del Skrevet 8. desember 2024 Kåt ja, alltid kåt. Jeg har en trent kropp og et lem som i volum er 2,5 ganger normalen. Så når jeg tusler ut på badet for å pusse tenner før en hyrdestund en søndags morgen, ja da blir en ikke mindre kåt at å se at en har en bra pakke, vell vitende om ei, som sulten på kos, venter inne i senga. Livet er bedre når en er fornøyd med seg selv, og at en vet å sette pris på den en er glad i. Nok om det. Nå skal det elskes. Anonymkode: f1b3e...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #31 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg blir det når jeg er slank, da kan heg onanere av mitt eget speilbilde. Men sliter med overspising så for det meste har jeg en oppblåst og avtennende mage. Anonymkode: 3b3f1...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #32 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg kan faktisk kjenne meg litt igjen. Da jeg var på mitt mest trente kunne jeg se på meg selv etter dusjen å bli litt kåt. Men tror det handlet mer om selvtillit og at jeg følte meg veldig bra når jeg så hvor bra jeg så ut. Men det er 15 kg siden... Mann 35 Anonymkode: a10f8...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #33 Del Skrevet 8. desember 2024 Supermale3000 skrev (7 timer siden): Da er du mest sannsynlig en autofil homse på feil forum 👻 Var det jeg lurte litt på .. 😅 Anonymkode: d50d1...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #34 Del Skrevet 8. desember 2024 Hahahahahaha, nei 😂😂😂 Anonymkode: 3571a...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #35 Del Skrevet 8. desember 2024 Da tror jeg du ikke er helt frisk 🤣 Anonymkode: 8abdc...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #36 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan faktisk kjenne meg litt igjen. Da jeg var på mitt mest trente kunne jeg se på meg selv etter dusjen å bli litt kåt. Men tror det handlet mer om selvtillit og at jeg følte meg veldig bra når jeg så hvor bra jeg så ut. Men det er 15 kg siden... Mann 35 Anonymkode: a10f8...947 15kg ned er lett. Minner deg om at du da vil ha nesten 2,5 cm mindre overheng over penis slik at den virkelig kommer frem. Du vil nok og øke testosteronnivået så din penis blir mer klar og blodfull. Det vil ikke bare gjøre deg mer kåt. De som ser deg naken vil og se mer av DEG. Anonymkode: f1b3e...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #37 Del Skrevet 8. desember 2024 Eh, nei! Man skal være passelig desperat om man faktisk ikke greier å se seg selv naken en gang uten å begynne og tenke på sex! For et idiotisk spørsmål. Anonymkode: fad84...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 8. desember 2024 #38 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg gjør det, ser på puppene mine, den flate magen min, og fitta. Står ofte å onanerer til mitt eget speilbilde. I tillegg så squirter jeg, så gjør meg ferdig i dusjen. Veldig greit. Blir du kåt av ditt eget speilbilde? Anonymkode: 92273...75b Troll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #39 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei. Menn tenner meg ikke. Spesiel ikke han bleikfeite fyren med den lille pikken, jeg ser i speilet. Anonymkode: 71cfe...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #40 Del Skrevet 8. desember 2024 Nei, men det holder lenge at kjæresten min blir kåt av den nakne kroppen min............. Både i speilet og ellers Anonymkode: 012cf...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå