AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Hei dere, er universitetene usikre arbeidsplasser nå? Jeg har doktorgrad og lurer på om jeg bør arbeide i det private eller på universiteter. Men hører de driver med sluttpakker og oppsigelser? Hvordan påvirker det dere som jobber der? Anonymkode: 84a0b...acf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Hører? Det står jo skrevet mye om situasjonen og hvordan den påvirker oss i media. Foreslår at du leser deg litt opp, Krohno er en fin plass å starte. Anonymkode: 9d4fc...c06 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 Syns det er merkelig at en med doktorgrad ikke klarer å lese seg opp på det som ligger ute, bl.a på Khrono og studiestedenes egne sider. Om du har en trygg arbeidsplass eller ikke i akademia handler om fag og institusjon. Jeg jobber innen en samfunnskritisk helseutdanning på en stor utdanningsinstitusjon, her er det meget trygt, mangler folk og er flust av studenter som står i kø for å begynne. Er du på et fagfelt som lett kan erstattes eller på et mindre sted er nok jobben mer utrygg. Anonymkode: da33e...fcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå