AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Dukket de bare opp eller kunne du se på huden at de begynte å komme? Lurer da huden strekker og jeg er blitt litt rød der det er vondt Anonymkode: 41905...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg hadde bare plutselig lilla streker på magen, det føltes ut som om de kom fra intet. Anonymkode: 7bb00...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Kan ikke huske noe i forveien. De var der bare plutselig. Anonymkode: 505e8...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Har du ikke ett eneste strekkmerke på kroppen fra puberteten og/eller rask endring av kropp som så og si alle har gjennomgått i livet? Du kjenner ingenting, plutselig er de bare der. Anonymkode: 48ccb...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Del Skrevet 8. desember 2024 huden rundt klødde og det ble rødt der før man tydelig kunne se at det var et strekkmerke. Jeg har ikke hatt store strekkmerker tidligere, så jeg trodde det var eksem jeg hadde fått, 😂 Anonymkode: 961cb...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #6 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg går mot strømmen. Jeg merket det. Huden ble veldig stram og vond, og det klødde voldsomt. Anonymkode: b2c48...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Del Skrevet 8. desember 2024 Hos meg klødde det veldig i forkant. Anonymkode: 8862b...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du ikke ett eneste strekkmerke på kroppen fra puberteten og/eller rask endring av kropp som så og si alle har gjennomgått i livet? Du kjenner ingenting, plutselig er de bare der. Anonymkode: 48ccb...e95 Nei har ikke det. Har også tidligere svangerskap der jeg ikke fikk noen så derfor jeg lurer Anonymkode: 41905...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Hadde plutselig 3 lilla streker på venstre hofte. Kom vel et par uker før fødsel. Anonymkode: 79235...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Del Skrevet 9. desember 2024 Mine kom typ under fødsel. Jeg hadde annet å tenke på 😅 Anonymkode: c0564...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 Mine kom gradvis. Merka ingenting i form av smerter eller kløe eller noe. Fikk strekkmerker omtrent overalt - utenom på magen Pupper, hofter og lår fikk derimot masse. Men de bleknet etter hvert og synes omtrent ikke. Anonymkode: 4cb91...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Huden klødde, og så kom de bare plutselig. Nå er de helt usynlige, kan bare skimte en liten fargeforskjell på sommeren. Anonymkode: 1f770...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 Fikk ikke noe første svangerskap, altså på magen (hadde på lår fra puberteten). I andre svangerskap så jeg dem ikke før etter fødsel, antagelig pga stor mage og disse var på nederst på magen. De er ikke veldig synlig nå seks år etterpå. Anonymkode: df2bb...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. desember 2024 #14 Del Skrevet 9. desember 2024 Kom plutselig ca 1 uke før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #15 Del Skrevet 9. desember 2024 Et par stykker kunne jeg se utvikla seg/strakk seg dag etter dag. Gikk fra å være stor som ei lillefingernegl til å være like lang som en blyant i løpet av ei ukes tid. Men de fleste følte jeg at bare har dukka opp i intet. Alle har hatt et "overraskende" startpunkt uansett. Plutselig var det der, enten lillefingernegl stort eller fullt utviklet. Jeg fikk alle strekkmerkene et par uker før fødsel (fødte attpåtil 11 dager overtid med begge, så følte det var så "unødvendig" for jeg kunne fint ha født et par uker tidligere og unngått alle strekkmerkene). Anonymkode: 30290...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 De kom bare plutselig en eller annen gang i tredje trimester. Etter fødselen bleknet de gradvis og forsvant. Ved neste svangerskap blusset de samme strekkmerkene opp igjen, også i tredje trimester, og forsvant igjen etter fødselen. De er helt usynlige nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå