AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Skrevet 8. desember 2024 Apatisk og ganske dritt egentlig. Men også glad det er over. Anonymkode: 3bfc8...738 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #3 Skrevet 8. desember 2024 Føler på en slags tomhet. Vet ikke sikkert hvorfor det er sånn. Kanskje har strevet tatt over livet mitt fullstendig, men samtidig ser jeg ikke noe annet alternativ i øyeblikket. Anonymkode: 1eb13...0e5 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Skrevet 8. desember 2024 Kommer helt an på hvordan jeg følte det gikk. De få gangene jeg har følt det gikk skikkelig bra, kjenner jeg på en varme og glede over vel overstått. De første tilfellene har jeg derimot en urolig følelse av at det ikke gikk så bra. Tomhetsfølelsen kjenner jeg også igjen og var det første som slo meg som den umiddelbare følelsen jeg sitter igjen med etter eksamen. Anonymkode: 3187a...347
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #5 Skrevet 8. desember 2024 Tom. Alltid tom. Anonymkode: e7d0c...00e 3
drue Skrevet 8. desember 2024 #6 Skrevet 8. desember 2024 Tom. Litt antiklimaks. Kanskje litt nedfor også. Selv om jeg vet jeg får god karakter. Det varer heldigvis ikke så lenge
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #7 Skrevet 8. desember 2024 Tom. Tappet. Utladet. Helt bånn i bøtta. og så sier alle "nå er du vel glad for å være ferdig!!!" på med smilet og late som da Anonymkode: fd54e...38e 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #8 Skrevet 8. desember 2024 Jeg ble alltid skikkelig forkjøla. Men det er vel ganske vanlig etter en intens stressende periode, så en skikkelig fest. To dager etter: skikkelig forkjøla. Anonymkode: 95e30...6df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Skrevet 8. desember 2024 Helt i bånn her også. I år hadde vi mange innleveringer og midtveiseksamener så fikk lignende følelse når alt det var inne rett før eksamensperioden begynte. DET var skikkelig hardt å ta seg opp igjen. Anonymkode: 0f043...0e5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #10 Skrevet 8. desember 2024 Tom som de andre skriver! Jeg er veldig glad i eksamensperioden. Liker å sitte og øve, legge opp dagen selv og få litt fri fra jobb. Øver veldig mye så er alltid rart når eksamensperioden er ferdig, for da vet jeg ikke hva jeg skal fylle dagene med lengre. Anonymkode: eda21...016 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Skrevet 8. desember 2024 Tom! Og så blirr jeg rastløs og føker meg "ekkel", som at jeg burde gjøre noe fornuftig og jobbe med skolearbeid. Endte med at jeg begynte å lese så smått til faget som startet over nyttår. Anonymkode: edb8f...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Skrevet 8. desember 2024 Som de andre skriver tom. Etter eg leverte masteroppgaven følte eg meg tom veldig lenge.. Anonymkode: 47eab...fd2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #13 Skrevet 8. desember 2024 Så lenge jeg vet at det har gått ok eller bra føler jeg meg lettet. Anonymkode: fe06a...264
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Skrevet 8. desember 2024 Føler meg ganske tom faktisk... Anonymkode: 17cc1...a66 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Skrevet 8. desember 2024 Tom, og helt utslitt etter en høst med tung praksis, tøft emne og en tøff eksamen. Så er man usikker på om man orker å fortsette med studier, så hodet bare spinner... 😵💫 Anonymkode: 709f0...e78 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Skrevet 9. desember 2024 Ferdig nå, føler meg mest tom, men må opp på hesten igjen og på jobb i morgen Anonymkode: c958c...6a3
Blått Skrevet 9. desember 2024 #17 Skrevet 9. desember 2024 Helt ærlig så følte jeg ro de første dagene, men nå sitter jeg og undrer meg over hva jeg skal bruke den neste måneden på😅
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Skrevet 9. desember 2024 Litt som en oppvridd og litt møkkete klut... og vanligvis en blanding av ivrig og stressa for resultatet. Jeg har halvparten av semesterets eksamener bak meg og noen å jobbe mot fortsatt før jul, så nå er jeg midt i følelsen av klut-stressa-ivrig-spent på resultat-panisk for neste eksamen-sliten av lesing. Skikkelig deilig. Anonymkode: 0c1c0...984
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Skrevet 9. desember 2024 Tom. Føler av og til også at jeg fortsatt har noe ugjort og at jeg har en fremtidig tidsfrist jeg må rekke, selv om alt dette er ferdig for semesteret. Jeg får dårlig samvittighet fordi det føles ut som om jeg prokrastinerer eller ikke jobber hardt nok med studiene. Tror hjernen ikke helt har vent seg til at semesteret er ferdig og det er ikke noe mer som skal gjøres før det nye semesteret starter. Derfor er det vanskelig å slappe av i feriene. Det blir aldri ordentlig ro i sjelen. Deretter gruer jeg meg til å se resultatet og jeg vurderer å droppe ut av hele greia. Anonymkode: 1340e...4c4 1
RoryGilmore Skrevet 9. desember 2024 Forfatter #20 Skrevet 9. desember 2024 (endret) Jeg har endelig levert siste eksamen for dette semesteret. Det er noen dager siden. Men det tok litt tid før jeg landa. Nå føler jeg bare helt ekstremt tom og alt føles så meningsløst. Helt ærlig så minner det meg om den tiden jeg var deprimert og ble behandlet for det, men jeg vet dette ikke er depresjon, det er bare at jeg er ekstremt sliten. Verker i kropp, og gråter veldig lett. Vet ikke hva jeg skal fylle timene med. Så føler jeg bare eksisterer uten noe grunn der alt føles meningsløst og tomt. Ganske skremmende, men det går nok over snart Endret 10. desember 2024 av RoryGilmore 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå