AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Jeg er forferdelig glad i nærhet og kos, men skulle jeg være være nær kjæresten min så mye som jeg aller helst vil så er jeg ganske sikker på at det ville bli i meste laget for henne, og jeg vil jo ikke være innpåsliten og creepy. Så jeg holder en del tilbake, men er da redd det skal bli for lite igjen, og at hun skal føle at jeg er uinteressert. Så jeg sliter med å forstå hvordan jeg kan finne den rette balansen mellom for mye og for lite. Forsøker jo å tolke signalene hennes så godt jeg kan. Hvordan finner du balansen med din kjære? Er dere bare naturlig samstemte, eller må dere bevisst tilpasse dere hverandre? Anonymkode: f04ba...929
Irak Skrevet 7. desember 2024 #2 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er forferdelig glad i nærhet og kos, men skulle jeg være være nær kjæresten min så mye som jeg aller helst vil så er jeg ganske sikker på at det ville bli i meste laget for henne, og jeg vil jo ikke være innpåsliten og creepy. Så jeg holder en del tilbake, men er da redd det skal bli for lite igjen, og at hun skal føle at jeg er uinteressert. Så jeg sliter med å forstå hvordan jeg kan finne den rette balansen mellom for mye og for lite. Forsøker jo å tolke signalene hennes så godt jeg kan. Hvordan finner du balansen med din kjære? Er dere bare naturlig samstemte, eller må dere bevisst tilpasse dere hverandre? Anonymkode: f04ba...929 Kan dere ikke snakke sammen om dette? Om hun ikke trekker seg unna når du gir henne kos, så er jo det et signal om at hun liker det du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå