Gå til innhold

Elixir - tips til nattkrem? Erfaringer med retinol?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sverger til Elixir niactil og har nylig kjøpt Super Hydration cream ettersom huden min blir veldig tørr nå om vinteren. Men lurer på om det finnes nattkrem? Jeg har ikke funnet på nett, noen som vet?

Jeg burde også ha begynt med øyekrem og retinol for lenge siden, har noen prøvd disse produktene fra Elixir? 
Det virker som Elixir er det eneste som fungerer på min hud, så jeg gidder ikke gjøre flere bomkjøp av andre merker lenger. 
Jeg har fet t-sone, store porer noen steder og blackheads, så har ikke vunnet i lotto når det gjelder hudtype🫠

Anonymkode: 66039...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sluttet med dyre kremer og bruker heller rensepads fra Elixir. 

Bruker kun en krem , både som nattkrem og dagkrem, Cerave,  den I krukke. 

Passer min voksne hud. Har ingen problemhud da. Er 55år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 21.48):

Jeg sverger til Elixir niactil og har nylig kjøpt Super Hydration cream ettersom huden min blir veldig tørr nå om vinteren. Men lurer på om det finnes nattkrem? Jeg har ikke funnet på nett, noen som vet?

Jeg burde også ha begynt med øyekrem og retinol for lenge siden, har noen prøvd disse produktene fra Elixir? 
Det virker som Elixir er det eneste som fungerer på min hud, så jeg gidder ikke gjøre flere bomkjøp av andre merker lenger. 
Jeg har fet t-sone, store porer noen steder og blackheads, så har ikke vunnet i lotto når det gjelder hudtype🫠

Anonymkode: 66039...0ff

En nattkrem er som regel en krem som er noe "rikere" (fetere eller inneholder mer pleiende ingredienser) og/eller aktive ingredienser, samt at den ikke inneholder solbeskyttelse. Selv om Elixir ikke har noen krem med "Night Cream" i navnet, så vil jeg tro at f.eks. Hydractil Rich Cream vil kunne egne seg godt som nattkrem for en tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...