Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som har/har hatt den? Noen erfaringer eller kommentarer?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg har hatt en K700i. Legg merke til at jeg skriver "har hatt"...

1: Batterikapasiteten er for dårlig. Dette skyldes delvis en feil i firmware på mobilen. Dette kan rettes ved å laste inn ny firmware. Dette kan gjøres hos forhandler. Skal du gjøre det selv må du kjøpe en spesiell basestasjon til flere hundre kroner.

2: Joysticken (den lille styresaken du navigerer med) blir fort utslitt, og responderer etterhvert dårlig, slik at du må trykke flere ganger før den reagerer. Dette vet jeg at flere også har blitt plaget med.

3: Etter et drøyt halvår gikk lyset fullstendig. Den slo seg av og lot seg ikke slå på igjen. Trodde kanskje det var batteriet som var defekt, men forsøkte med et annet batteri uten at det hjalp.

4: Handsfreesettet som medfulgte var for dårlig. Dårlig lyd og jeg fikk feil på ledningen etter kort tids bruk.

Jeg fikk min telefon via jobb så jeg slapp å betale for den, og når jeg fikk ny, passet jeg på å få meg en Nokia 6230i i stedet.

Ikke meningen å svartmale handelen din helt. Kan hende jeg har vært ekstremt uheldig med akkurat den telefonen jeg fikk, men mitt inntrykk er altså dessverre at Sony Ericsson K700i ikke er verdt å bruke penger på.

Gjest Gjest
Skrevet

Er nå på min nummer 2 K700i... Den første ble stjålet da den var 6mnd. Like greit, for den hadde begynnt å svikte i joystikken, måtte trykke veldig hardt for at den skulle reagere, og sånnt er veldig irriterende. Min mobil nummer 2 er i dag 8mnd, den har også begynt å svikte i joystikken. I tillegg er den veldig dårlig når den skal lades, laderkontakten i telefonene er ikke alltid like bra, den slutter å lade og liksom falle ut, enda den faktisk står godt i telefonene. Må ofte sjekke at kontakten virkelig er i kontakt, den faller til og fra kanskje hele natten, og det er ganske så irriterende å våkne til en halvladet mobil. Men jeg vet at fra K750 og nyere er det en ny type ladekontakt, noe bedre iallefall. Hadde nok ikke kjøpt K700i en gang til nei.......

Gjest gjest1
Skrevet

Mistet kjøttkakesaus på min, og den går ikke an å styre på joysticken eller trykke ok... men det er jo min feil da, ikke mobilens.

Men reagerte på batteriet, går jævlig fort tom :(

Gjest Gjest
Skrevet
Mistet kjøttkakesaus på min, og den går ikke an å styre på joysticken eller trykke ok... men det er jo min feil da, ikke mobilens.

Men reagerte på batteriet, går jævlig fort tom :(

Synes absolutt telefoner bør selges med kjøttkakesausgaranti... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Enig, eller at Snadderkiosken bør lage mer "vanntette" to-go bokser :D

Gjest gjest1
Skrevet

Både gubben og jeg har denne mobil, begge er fornøyd... Gubben lader mobilen etter 4-5 dager, og jeg etter 3-4 dager

Gjest Gjest
Skrevet

Min har vart over ett år, og fungerer like fint ennå. Batteriet må lades etter 4-5 dager vanligvis. Broren min har også denne, men han sin er mye mer slitt og har problemer med joysticken og batteriet.

Skrevet

Har hatt min i snart et år, og er storfornøyd :)

Har ikke hatt noen problemer. Bank i bordet ;)

Skrevet

Hadde en, men bytta den da den begynte å svikte. Sendte den på service og fikk solgt den for 800,-... =P

Skrevet

Jeg har hatt den i litt over et år, og har ikke hatt noen nevneverdige problemer. Så er jeg kanskje flink å ta vare på den? ;) Om jeg skulle bytte den ut, måtte det være fordi jeg blir så fort lei av å ha den samme mobilen lenge.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk for svar! Ser ut som jeg har gjort et kjøp jeg kan leve med. Noterer at jeg kan være litt forsiktig med den, spesielt mtp den joystickgreien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...