AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Hei. To nybakte foreldre her. Jeg 31 hun 29 år. Nå er det 5 måneder siden baby ble født, vi vat ganske aktivt sexuelt både før graviditet og under. Men etter baby ble født har det dødt ut som forventet, vi går på skift dag og natt, tar baby like mye begge to. Baby drikker fra flaske da baby styrte for mye på puppen for at mor orket mer (ammet i 2 måneder). Jeg har forståelse og skjønner at etter fødsel og baby hele tiden er sex det siste man tenker på. All good there. Men mitt spørsmål er når bruker det ta seg opp igjen for en nybakt mamma ? 6 mnd, 1 år, 2 år ? Eller er det veldig forskjellig kanskje ? Jeg stresser ikke, bare savner nærheten generelt. Vi kysser ikke mer, vi gjør ingenting intimt på noen som helst måte å jeg forstår det, dermed spørsmålet. Jeg er mann, har ikke hormoner som endrer meg og mitt fokus etter fødsel, min kåthet står som før barnet kom til.. egentlig blitt mer lysten på dama etter uten at jeg skjønner selv. Onanerer en del da sexlysten min ikke har avtatt på noen måte, dette synes samboer er litt "hvorfor må du onanere" holdning til. Selfølgelig har jeg forklart nettopp det jeg gjør her ang sexlyst har ikke endret seg, og jeg som man ikke har noen påvirkning av endring av hormoner i kroppen som gjør at jeg feks glemmer sexlysten osv. Hvor lang tid kan man forvente og vente før dama sin sexlyst titter på besøk litt ? Legger det på bordet at jeg har ikke spurt om sex eller lignende.. prøvd meg 2-3 ganger men forstår jo fasiten til slutt, så prøver meg ikke da det er 0 interesse fra hennes side. Mvh horny på dama Anonymkode: 30341...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lang tid kan man forvente og vente før dama sin sexlyst titter på besøk litt ? Anonymkode: 30341...fd0 Her vil det være like mange svar som det er mødre😊 For vår del så er det et tydelig «før og etter». Vårt sexliv ble varig endret etter svangerskap, fødsel og barn. Noen er i gang som før etter kort tid, mens noen aldri gjenopptar sexlivet slik det var før. Det er altså umulig å gi et svar som en rettesnor. Det er enorme individuelle forskjeller. Anonymkode: 06384...c6b 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 Her er eldste to år og sexlivet er ganske dødt enda. Jeg er gravid igjen og vi begge er litt sjokkerte over det for kan telle på to hender hvor mange ganger vi har hatt sex etter hun ble født i sept 22. Har inntrykk av at det er ganske normalt at det blir sånn en stund etterpå. Jeg føler meg aldri uthvilt og dermed er lysten langt på minussiden. Anonymkode: a2718...f27 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. To nybakte foreldre her. Jeg 31 hun 29 år. Nå er det 5 måneder siden baby ble født, vi vat ganske aktivt sexuelt både før graviditet og under. Men etter baby ble født har det dødt ut som forventet, vi går på skift dag og natt, tar baby like mye begge to. Baby drikker fra flaske da baby styrte for mye på puppen for at mor orket mer (ammet i 2 måneder). Jeg har forståelse og skjønner at etter fødsel og baby hele tiden er sex det siste man tenker på. All good there. Men mitt spørsmål er når bruker det ta seg opp igjen for en nybakt mamma ? 6 mnd, 1 år, 2 år ? Eller er det veldig forskjellig kanskje ? Jeg stresser ikke, bare savner nærheten generelt. Vi kysser ikke mer, vi gjør ingenting intimt på noen som helst måte å jeg forstår det, dermed spørsmålet. Jeg er mann, har ikke hormoner som endrer meg og mitt fokus etter fødsel, min kåthet står som før barnet kom til.. egentlig blitt mer lysten på dama etter uten at jeg skjønner selv. Onanerer en del da sexlysten min ikke har avtatt på noen måte, dette synes samboer er litt "hvorfor må du onanere" holdning til. Selfølgelig har jeg forklart nettopp det jeg gjør her ang sexlyst har ikke endret seg, og jeg som man ikke har noen påvirkning av endring av hormoner i kroppen som gjør at jeg feks glemmer sexlysten osv. Hvor lang tid kan man forvente og vente før dama sin sexlyst titter på besøk litt ? Legger det på bordet at jeg har ikke spurt om sex eller lignende.. prøvd meg 2-3 ganger men forstår jo fasiten til slutt, så prøver meg ikke da det er 0 interesse fra hennes side. Mvh horny på dama Anonymkode: 30341...fd0 1,5 år av medisiner grunner Anonymkode: 5c7ab...1ec
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 *medisinske Anonymkode: 5c7ab...1ec
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her vil det være like mange svar som det er mødre😊 For vår del så er det et tydelig «før og etter». Vårt sexliv ble varig endret etter svangerskap, fødsel og barn. Noen er i gang som før etter kort tid, mens noen aldri gjenopptar sexlivet slik det var før. Det er altså umulig å gi et svar som en rettesnor. Det er enorme individuelle forskjeller. Anonymkode: 06384...c6b *TS. Å små bekymrer meg nesten.. sexlivet var en av x antall grunner for at vi matchet. Vi begge var veldig opptatt av sex og hyppig sex flere gang i uken. Dette snakket vi en del om, partnere vi har hatt der det alltid var et minus, sex. Å endelig hadde vi møtt hverandre som var en slik god match der vi begge var veldig lysten. Gikk 50/50 på hvem som prøvde seg osv. Men skal ikke ta sorgene på forskudd 😅 Anonymkode: 30341...fd0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Skrevet 7. desember 2024 Vi ventet i tre måneder, men vi var ikke like aktivesom før. Nettopp fordi vi var trøtte og slitne. Anonymkode: 195de...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her er eldste to år og sexlivet er ganske dødt enda. Jeg er gravid igjen og vi begge er litt sjokkerte over det for kan telle på to hender hvor mange ganger vi har hatt sex etter hun ble født i sept 22. Har inntrykk av at det er ganske normalt at det blir sånn en stund etterpå. Jeg føler meg aldri uthvilt og dermed er lysten langt på minussiden. Anonymkode: a2718...f27 Ja det skjønner jeg jo. Veldig lite sex på 2 år og så blir du gravid igjen hehe. Kommer noe nytt og godt ut av det lille av sex dere har da, bare det ikke gjør vondt værre. Anonymkode: 30341...fd0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Skrevet 7. desember 2024 Har dere ikke hatt sex overhodet etter fødsel? Anonymkode: 0da7d...dab
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Skrevet 7. desember 2024 Det må nesten kona di svare på. Her var det 1 år uten. Helt normalt. Anonymkode: 0494c...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere ikke hatt sex overhodet etter fødsel? Anonymkode: 0da7d...dab Det gikk ca 1,5 år etter fødselen av vår eldste før vi hadde sex. Vi hadde heller ikke sex i løpet av svangerskapet. Det kan være enorme forskjeller folk/par i mellom. Kort tid etter vi hadde sex første gang igjen, så ble det ny graviditet😊 Anonymkode: 06384...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Skrevet 7. desember 2024 Her var lysten tilbake noen måneder etter fødselen. Ikke sånn som det var før, men nok til at det hvertfall ble litt kos å klem og prøve seg frem litt. Tok lang tid før vi var tilbake til normalen. Flere år. Men vi var ikke helt sexløs da, men ble kanskje 1 gang i måneden i litt lange tider kanskje. Nå går yngste på barneskolen og vi har mer sex enn noen sinne før så elsker tilværelsen nå. Fortjener det syns vi etter flere år med våken netter og styr. Anonymkode: 34cbf...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Skrevet 7. desember 2024 Når man har baby, så deler man kroppen sin hele døgnet. Når babyen sovner, så kommer mannen og skal ha sin del. Å ønske å få kroppen litt for seg selv blir ikke alltid tatt godt i mot... I tillegg er man uendelig trøtt. Da tør man ikke å kose med mannen, for da får han forhåpninger, og man må skuffe han, eller late som man har lyst for å ikke få diskusjoner på hvorfor man ikke tenner på han lenger. Anonymkode: b4979...9ca 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #14 Skrevet 7. desember 2024 Her gikk det 6 mndr. før vi hadde sex igjen etter første barnet. Det gikk ikke like lang tid etter de to neste fødslene. Jeg hadde det litt som du. Jeg hadde forståelse, men savnet det mye. Vårt trekløver begynner å bli store nå, og sexlivet er aktivt igjen for lenge siden 😅 Anonymkode: 934bf...549
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #15 Skrevet 7. desember 2024 Så fort jeg sluttet å blø var det tilbake som før. Hver gang. Anonymkode: 9d164...507
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Skrevet 8. desember 2024 Norske er lite kåte Anonymkode: c6b5f...a22
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Skrevet 8. desember 2024 TS her. Litt komisk med tanke på at jeg har postet denne her ikveld/igår. Våknet nettopp til en durelyd fra soverommet 😅 Var vist dama som holdt på med wominizern. Så hun har tydeligvis et sexliv uten meg.. aner ikke om hun gjør dette daglig, ukentlig eller hva. Sover på sofan etter baby ble født da hun reagerer for mye på at jeg rører meg etter fødselen. Blr litt kåt og nyskjerrig, gikk inn så latet hun som at hun var trøtt og skulle sove. Latet bare som ingenting og kysset henne, gikk og la meg i stuen igjen og duringen startet igjen 🤣 Anonymkode: 30341...fd0
Trolltunge Skrevet 8. desember 2024 #18 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Litt komisk med tanke på at jeg har postet denne her ikveld/igår. Våknet nettopp til en durelyd fra soverommet 😅 Var vist dama som holdt på med wominizern. Så hun har tydeligvis et sexliv uten meg.. aner ikke om hun gjør dette daglig, ukentlig eller hva. Sover på sofan etter baby ble født da hun reagerer for mye på at jeg rører meg etter fødselen. Blr litt kåt og nyskjerrig, gikk inn så latet hun som at hun var trøtt og skulle sove. Latet bare som ingenting og kysset henne, gikk og la meg i stuen igjen og duringen startet igjen 🤣 Anonymkode: 30341...fd0 Det er din partner. Snakk sammen! Glimrende mulighet til å ta temaet opp det der. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Skrevet 8. desember 2024 Prøvde oss frem etter de obligatoriske 6 venteukene. Men var ganske dødt frem til rundt 6 mnd. ting kjentes bare annerledes. Hadde født et barn fra før med en annen mann, men det var 10 år siden. Nå har det gått 12 mnd og vi «burde» absolutt hatt mer sex, men logistikken med jobb og baby på samme rom og store barn som bruker stua går ikke alltid opp bare. Vi har kanskje et vindu på 1 time på ettermiddagen hvor vi kan ha sex i stua, men jeg bruker litt tid på å bli klar og blir ofte stresset og klarer ikke å komme. Da frister det ikke så mye. Går også an med en kjapp på badet, men det får jeg ikke så mye ut av.. på kveldene er jeg utslitt, men legger vi oss tidlig nok er det jo håp. Vi har sex ca 2 ganger i uken nå. Sexlysten daler med mangel på søvn. Nå høres det ut som om du TS bidrar masse hjemme, så da er det heller ikke fordi at hun irriterer seg over at du ikke gjør nok. Jeg kan bli ekstra sliten når mannen ikke har bidratt nok og da blir jo sex nedprioritert enda mer liksom. ang onanering så kan det være at hun slapper av mer alene. Hvis hun er sliten, hvis hun ikke får sove eller noe så kan det hjelpe å komme. Men kanskje hun ikke orker en lang sex seanse, hun vil bare komme for å slappe av liksom. Men for all del, snakk med henne, vi vet ikke hva hun tenker. Anonymkode: 23bab...e5b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Skrevet 8. desember 2024 Aldri for vår del. Varig endring etter barn nummer 2. Men dette er veldig individuelt. Kommunikasjon er nok nøkkelen, som alltid. Anonymkode: 842f4...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå