AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #61 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Penger. Og «frivillig» kan vel diskuteres, hadde man ikke gjort det gratis så er det strengt tatt ikke frivillig, da det ligger et økonomisk press bak. Anonymkode: f42b5...d2a Da horer jo vel sånn ca 100% av alle arbeidstakere seg da. Veldig få som stiller opp gratis på jobb heller mandags morgen kl 07 på kontoret men det er likevel slik at det er ingen som tvinger deg til å gå på jobb heller, selv om det ligger et "økonomisk press" bak. Anonymkode: 420a3...ab0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nopeee Skrevet 7. desember 2024 #62 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Flesteparten av de er vel så unge at hjernen ikke er utviklet ennå, så å se konsekvensene av sine handlinger blir vanskeligere da. De vil nok slite mye i arbeidslivet når de blir voksne Anonymkode: fbf99...3d Flere tjener jo nok til å kunne pensjonere seg før de fyller 30. Hvorfor skulle de slite i arbeidslivet uansett? Mange av de hadde jo jobber før OF, og noen har en vanlig jobb med OF som biinntekt/hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. desember 2024 #63 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjøper folk faktisk sex på onlyfans? Jeg trodde det var content only 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 7. desember 2024 #64 Del Skrevet 7. desember 2024 Det beste hadde vært om alle kunne være venner......... 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #65 Del Skrevet 7. desember 2024 askjiir skrev (8 minutter siden): Tidligere har kvinner flest på kg vært imot prostitusjon, det er rart å se at vinden har snudd. Ingen skal måtte prostituere seg. Ingen burde gjøre det av nød og nødvendighet. Ingen burde bli tvunget til det heller. Det er da stor forskjell på det og at man viser kroppen sin naken og onanerer frivillig fordi man har lyst til det selv. Frivillig og ufrivillig prostitusjon er to så vidt forskjellige ting at du like godt kan sammenligne slaveri med snekkere. Begge jobber jo, men er tvunget til det og den andre er kjempe fornøyd med valget av yrke. Jeg ville ikke solgt bilder av kroppen min på onelyfans, men det er mest fordi jeg ikke ser så bra ut naken. Kunne jeg tjent flere millioner i året på å ta litt bilder mens jeg onanerte så hadde jeg dritt loddrett i om det var kleint at noen så meg naken. Anonymkode: a1268...59f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember 2024 #66 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Frivillig og ufrivillig prostitusjon er to så vidt forskjellige ting . Anonymkode: a1268...59f Red Light District i Amsterdam er også frivillig. Regulert av loven i Nederland. Endret 7. desember 2024 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #67 Del Skrevet 7. desember 2024 Fy faen! Måtte sjekke ut hva onlyfans er for noe.. Så mange horer på en plass har jeg aldri sett før! 😂 De fleste er såvidt myndige 😎 Anonymkode: 0f234...07d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #68 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo det egentlige problemet. Kvinner utnytter markedet som er der, til den fordelen de kan, i stedet for å selge sin tid til en arbeidsgiver. Med OF kan de være trygge i eget hjem i det minste, uten å involvere menn fysisk. Anonymkode: 35d8b...ec4 Som tidligere eskorte vil jeg si at OF er en gyllen mulighet for mange. Markedet vil alltid finnes, og du trenger ikke engang være fysisk med dem. I min tid hadde jeg kun relativt ryddige menn som kunder. De betalte ekstremt godt, noen av dem var faktisk også veldig fine mennesker. Men jeg måtte være fysisk tilstede, noe som var krevende dersom jeg ikke egentlig likte dem. Det skjedde derimot sjelden, jeg trengte ikke egentlig den ekstrainntekten, og kunne velge bort folk. Hadde OF vært tilgjengelig da hadde jeg antakeligvis vært millionær nå. Og jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor jenter velger dette. Det jeg bekymrer meg for er fremtiden deres om de vil noe annet i livet. Kanskje kommer vi etterhvert til at OF som bakgrunn ikke er et problem, men for min del har det vært en fordel at sannheten om meg er en hemmelighet. Anonymkode: 36119...7ec 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #69 Del Skrevet 7. desember 2024 Man mister all selvrespekt hvertfall. Skjønner ikke at folk vil. Anonymkode: a4873...f28 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jankein Skrevet 7. desember 2024 #70 Del Skrevet 7. desember 2024 Onlyfans er et dehumaniserende konsept… Ferdig snakka 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #71 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å ha sagt det: jeg vil heller ha en dårlig betalt jobb enn å ha slik skam over meg. Jeg har aldri vært misunnelig hverken på mye penger enn godt utseende. Poenget er å skjønne hvordan folk kan synke så dypt. Ts Anonymkode: a4873...f28 Syntes det er enda lavere de som kjøper slike tjenester. Anonymkode: 6d95a...15d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jankein Skrevet 7. desember 2024 #72 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syntes det er enda lavere de som kjøper slike tjenester. Anonymkode: 6d95a...15d Begge er like patetiske faktisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #73 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): OnlyFans er ikke prostitusjon. Jeg støtter sexarbeid fordi jeg er feminist. Kvinner skal selv ta kontroll og bestemme over egen seksualitet og kropp. OnlyFans er kvinnefrigjøring. Anonymkode: c36d8...682 Dagens🤣 Anonymkode: fbf99...3dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #74 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syntes det er enda lavere de som kjøper slike tjenester. Anonymkode: 6d95a...15d Like patetisk begge to Anonymkode: fbf99...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #75 Del Skrevet 7. desember 2024 De gjør det jo fordi det er et marked for det og er man villig til å gjøre alt så kan man nok tjene en del på det. Men jeg skjønner ikke hvorfor noen mener at andre kvinner skal misunne de som driver med det. Joda, de tjener penger, men nå er det ikke slik at alle ønsker seg en slik livsstil og så kommer det ikke bare gode ting ved å selge kroppen sin heller. Selv kunne jeg aldri i livet ha ønsket å gjøre noe sånt. Jeg verdsetter nok eget privatliv veldig høyt og det å brette seg ut på den måten blir for meg feil. Jeg respekterer de som driver med det, men jeg håper at de som gjør det har tenkt gjennom hva det innebærer for dem videre i livet og at de har tenkt gjennom de negative sidene også. Anonymkode: ec723...e13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember 2024 #76 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De gjør det jo fordi det er et marked for det og er man villig til å gjøre alt så kan man nok tjene en del på det. Men jeg skjønner ikke hvorfor noen mener at andre kvinner skal misunne de som driver med det. Joda, de tjener penger, men nå er det ikke slik at alle ønsker seg en slik livsstil og så kommer det ikke bare gode ting ved å selge kroppen sin heller. Selv kunne jeg aldri i livet ha ønsket å gjøre noe sånt. Jeg verdsetter nok eget privatliv veldig høyt og det å brette seg ut på den måten blir for meg feil. Jeg respekterer de som driver med det, men jeg håper at de som gjør det har tenkt gjennom hva det innebærer for dem videre i livet og at de har tenkt gjennom de negative sidene også. Anonymkode: ec723...e13 Jepp de kommer til å dømmes som bare det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #77 Del Skrevet 7. desember 2024 Som mann så kan jeg skjønne det, det er jo lette penger. Det som er synd er jo at de fleste mennene som betaler for disse tjenestene er hvite gifte menn. Gifte menn som heller gir sine penger til ei 18 åring på onlyfans istedet for å bruke de på sin familie, eller ta med kona si på middag. Synes seriøst synd på familiene deres. Men har ikke noe imot disse damene på of, hvis jeg var en pen dame så hadde jeg sikkert gjort det samme hvis jeg hadde det tøft økonomisk. Anonymkode: a4988...c82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #78 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Syntes det er enda lavere de som kjøper slike tjenester. Anonymkode: 6d95a...15d Same same Anonymkode: a4873...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #79 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor gidder noen å prostituere seg og gjøre seg til latter og skam på OnlyFans? Rett og slett kvalmt og umoralsk! Forklar! Anonymkode: a4873...f28 Synes ikke det er latterlig og skammelig i det hele tatt. Det som er mest latterlig og skammelig er de som kjøper det. Blandt annet folk som er i forhold. Men om man tjener godt på å selge videoer og bilder av kroppen sin uten å måtte utføre seksuelle tjenester med noen mennesker fysisk, vil jeg si det er den reneste og tryggeste formen for prostitusjon uten å måtte være "skitten" som mange reagerer på idag. Bodycount blant annet. Og virker som de tjener bedre enn en vanlig jobb, og det er jo det man gjerne vil, tjene mest mulig. Så skjønner meg ikke helt på fordommene. Selvom du aldri ville gjort det eller ville hatt noen som gjør det betyr det ikke at det er skammelig og latterlig. Anonymkode: 198be...ae7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #80 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man mister all selvrespekt hvertfall. Skjønner ikke at folk vil. Anonymkode: a4873...f28 Det avhenger jo helt av hva det enkelte individ baserer sin selvverdi på. Personlig hadde ikke et snev av min selvverdi eller selvrespekt forsvunnet ved noe seksuelt, da jeg ikke baserer min - eller andres - verdi i deres seksuelle handlinger. Jeg selger meg selv til en sjef 40 timer i uken, for en jobb jeg er god i, men som jeg ikke ville gjort som hobby hvis det var ubetalt. Lønn og sikkerhet er min hovedprioritet. Hvis jeg ikke hadde barn som kunne bli påvirket, hadde jeg fint valgt OF for å tjene 10x så mye og gå av med pensjon for å nyte livet. Om jeg så hadde hatt sex med 100 menn, hadde jeg nok også hatt samme selvrespekt i behold, for jeg vet jo hvem jeg er som person og jeg sørger for å være glad i alle deler av meg. Jeg er snill og omtenksom og varm, både mot andre og meg selv. Jeg lyver ikke og jeg manipulerer ikke, og jeg sårer ikke andre. jeg forsøker å gjøre livet bedre for dem rundt meg. Det er jo disse tingene vår selvrespekt burde være knyttet til! Ikke vårt seksuelle liv? Anonymkode: 35d8b...ec4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå