Gå til innhold

Hvorfor vil noen prostituere seg på OnlyFans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nopeee skrev (11 timer siden):

Så du vil ikke kjøpe dagligvarer av noen, eller få en hårklipp av noen som har hatt en OF konto? Hva med noen som har sittet i fengsel? Hva om de tok betalt for en BJ en gang? Undersøker du sånt først slik at du er sikker på at du ikke må omgås eller risikere å måtte snakke til "sånne" folk? 😂😂 Tolerant my ass

Nå mente jeg hva arbeidsgivere vil ha som ansikt utad. De vil vel ha folk som kunder har respekt for . 

Og du trenger ikke dra min toleranse generelt i tvil,for her handler det om EN sak. 

Anonymkode: a4873...f28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 12.29):

Glemte å si at du må skru av "safe filter" om du har det på. 

Værsågod. 

Anonymkode: dd4a3...06d

Ja da må man søke. Og jeg ser virkelig ikke vitsen med å drive å søke opp folk for å finne ut om de har OF 😂 Jeg ser lite på norsk underholdning og vet knapt hvem de forskjellige kjendisene er for tiden. Men de er sikkert hyggelig mennesker om de driver med OF eller jobber statlig. 

Anonymkode: bab79...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 20.09):

hun har likevel tjent så mye på 2 år at hun kan pensjonere seg selv og sin partner innen neste sommer.

Det er 2,5 år med flauhet, for resten av livet hvor de kan leve med langt høyere standard enn jeg selv lever med her i Norge, i full jobb, pluss eie bolig, som jeg ikke gjør. Si hun holder det gående ett år ekstra, så kan de reise og leve i enda mer luksus resten av livet..

Anonymkode: 35d8b...ec4

Det er ikke 2.5 år med flauhet når det ligger på nettet for evig tid. Eller bildene som er spredd på nett, som ligger på folks mob..

Jeg hadde ikke solgt sjelen min for penger på den måten. Vi bor i Norge så folk får gjøre som de vil, men jeg hadde blitt så trist om datteren min sa hun ville jobbe på OnlyFans. Det er det eneste du tror du kan by på,  kropp. Så sinnsykt trist. 

Anonymkode: b43b7...1c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 20.27):

Fingre/ onani er i hvert fall ikke prostitusjon

Anonymkode: 4450f...8b7

Det er en seksuell tjeneste om man gjør dette på OF. De fleste som er i forhold ville neppe ville at dama deres betalte for at en fyr på live chat skulle stå og runke. Det er prostitusjon , salg og kjøp av seksuelle tjenester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 7.39):

Hva skal jeg tenke om de barna mener du? Skal jeg tenke stygt om de for så å mobbe de? Nei vet du. Barn er ikke foreldrene sine. Jeg ønsker de barna like velkomne inn i mitt hjem som alle andre barn med omsorg og respekt så klart. Spiller ingen rolle for meg hvem foreldrene er, så lenge de de har fått omsorg og kjærlighet hjemme selv. Og det er faktisk mulig de har fått selv om mamma hadde konto på OF.

Anonymkode: bab79...f23

Vi lever dessverre ikke i Disneyland. I klassen vår ble en ertet fordi faren hadde vært utpå med flere damer. Barn plukker opp sånt. Men viktigste, barn og ungdom nå til dags er suverene til å finne ting på nett. Bare nevner det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 20.12):

Det finnes mange andre måter man kan tjene ganske fett på, uten at man må blottlegge seg selv.

En ung og attraktiv kvinne kan tjene 100K i måneden, kort tid etter de har startet.

Vær så snill å fortell meg hvilken jobb man kan det samme, uten en flerårig utdannelse først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er ikke 2.5 år med flauhet når det ligger på nettet for evig tid. Eller bildene som er spredd på nett, som ligger på folks mob..

Jeg hadde ikke solgt sjelen min for penger på den måten. Vi bor i Norge så folk får gjøre som de vil, men jeg hadde blitt så trist om datteren min sa hun ville jobbe på OnlyFans. Det er det eneste du tror du kan by på,  kropp. Så sinnsykt trist. 

Kropp er det eneste mange kan selge. Ikke alle har noe  arbeidskraft å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 16.05):

Det viser seg ofte at det ligger overgrep eller lignende bak det, dessverre. Flere av de såkalte «glamourmodellene» fra nittitallet kom jo fram med det etterhvert, og det er ikke ukjent fenomen. Enten de har blitt direkte misbrukt, eller eksponert for seksualitet i hjemmet, eventuelt vært et forsømt barn som så finner denne måten å få oppmerksomhet på, fordi de er sulteforet på omsorg og kjærlighet. 

De fleste vil skjule disse historiene når de står midt oppe i det, og hevde at de gjør det av fri vilje osv. Men senere kommer historien fram. 

Anonymkode: 73df5...4d7

Verdt å merke seg, da ingen har nevnt seksuelt misbrukt som årsak til OF. Mange triste skjebner bak OF og i prostitusjon generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nopeee skrev (På 8.12.2024 den 18.56):

Har du for vane å sjekke bakgrunnen til rådgiveren din i banken? Frisøren din? Tror du Rema kjører bakgrunnssjekk på ansatte for så og kaste de vekk om de skulle finne ut at de har hatt en OF konto? Tror du helsevesenet som skriker etter folk sier nei takk til arbeidskraft fordi det finnes et dristig bilde av personen et sted der ute?

De kan jo være selvstendig næringsdrivende også

Og hvorfor tror du at alle som har drevet på med noe sånt får et "rykte"? Er jo mer flaut å innrømme at man er så bevandret på OF at man vet at noen har jobbet med det.

Ikke meg du svarte men kan forklare. Arbeidsgivere sjekker bakgrunnen. Noen nøye andre ikke. Og folk sjekker kollegaer og bekjente på nett. Og folk man skal date. Gjort dette mye da jeg datet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...