Margit777 Skrevet 13. desember 2024 #21 Del Skrevet 13. desember 2024 Hater alle sånne kleine kjærlighetshistorie 🤮🤮🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 Så ble det jul igjen. Norsk film. Helt tragisk kjedelig. Anonymkode: 0b96d...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg har aldri likt Alene hjemme. Anonymkode: 554f0...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 Tre nøtter til Askepott, aldri skjønt greia... Utrolig treig og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 0.46): Det er ikke jumefimer, men mange mener det. Ja, de er kjedelige. Anonymkode: 21d86...9fd Tre nøtter til Askepott er en julefilm fordi den har vært sendt på norsk tv i jula i flere tiår. En juletradisjon, selv om ikke temaet i filmen er jul, så er det blitt en julefilm. The Holiday filmens handling er jo i juletiden, så jeg vet ikke hvorfor du avfeier det som "ikke julefilmer". Den er en julefilm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #26 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 19.19): My Norwegian Holiday Anonymkode: e6b04...b7c Den er så dårlig at jeg bare må se den Jeg så den i fjor, og håper å få se den i år også. (Spesielt elsker jeg Lucia-scenen) Anonymkode: 2fb0a...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #27 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle julefilmene, hvorav flere som er nevnt her i tråden. Noen har jeg ikke engang gidda å se. Det er ikke min type film, så vet ikke hvorfor jeg skal bruke tid og energi på å lide gjennom dem. "Alle" snakker om julefilmer osv., og blir helt sjokkerte om jeg sier at jeg ikke har sett den eller ikke har planer om å se den heller. Blir ofte spurt om jeg ikke har lyst til å gi barna mine gleden av disse filmene. Neh, og det er visst forferdelig dårlig gjort av meg. Det hender jeg/vi setter på Die hard, det er mannens tradisjonelle julefilmer. Selv kan jeg like å se en Harry Potter film eller tre i jula, og jeg vet ikke hvorfor de føles julete, men slik har det vært siden barndommen. Kan de ha kommet ut rundt juletider...? Jeg vet ikke og samma kan det være. Jeg er generelt glad i Harry Potter. Jeg ser alltid Grevinnen og hovmesteren. Denne så alltid min bestefar på, og alltid siden han døde så hører jeg ham le høyt og hjertelig når jeg ser den. Den gir skikkelig good-feeling og julestemning, enda jeg personlig synes den er kjedelig. Vi drar heller på teater hvert år fremfor å kjøre alskens julefilmer. I år så vi En julefortelling. Neste år skal vi se Snøsøstra. Vi tenkte å se filmen i år, men vi får se. Anonymkode: 71328...43d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #28 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle julefilmene, hvorav flere som er nevnt her i tråden. Noen har jeg ikke engang gidda å se. Det er ikke min type film, så vet ikke hvorfor jeg skal bruke tid og energi på å lide gjennom dem. "Alle" snakker om julefilmer osv., og blir helt sjokkerte om jeg sier at jeg ikke har sett den eller ikke har planer om å se den heller. Blir ofte spurt om jeg ikke har lyst til å gi barna mine gleden av disse filmene. Neh, og det er visst forferdelig dårlig gjort av meg. Det hender jeg/vi setter på Die hard, det er mannens tradisjonelle julefilmer. Selv kan jeg like å se en Harry Potter film eller tre i jula, og jeg vet ikke hvorfor de føles julete, men slik har det vært siden barndommen. Kan de ha kommet ut rundt juletider...? Jeg vet ikke og samma kan det være. Jeg er generelt glad i Harry Potter. Jeg ser alltid Grevinnen og hovmesteren. Denne så alltid min bestefar på, og alltid siden han døde så hører jeg ham le høyt og hjertelig når jeg ser den. Den gir skikkelig good-feeling og julestemning, enda jeg personlig synes den er kjedelig. Vi drar heller på teater hvert år fremfor å kjøre alskens julefilmer. I år så vi En julefortelling. Neste år skal vi se Snøsøstra. Vi tenkte å se filmen i år, men vi får se. Anonymkode: 71328...43d Vi ser forresten julekalendere! Jeg liker barnas. I år ser vi Stjernestøv, Trolltider og Julehjertets hemmelighet. Følger ikke med på noen voksne serier, synes det lille jeg har sett har vært litt overkill. Men det synes jeg så mye kan være av den type show. Anonymkode: 71328...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #29 Del Skrevet 16. desember 2024 Ikke akkurat julefilm, men hvert år sender Tv2 «Olsenbanden» i romjulen. Disse traurige filmene bør låses inne — nostalgi eller ikke! Anonymkode: 40c58...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #30 Del Skrevet 23. desember 2024 Polarekspressen. Forstod den ikke, kjedelig og dårlig animasjon. Anonymkode: 616a6...ae3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #31 Del Skrevet 23. desember 2024 Der som har svart her. Nå lurer jeg på hvilke julefilmer DERE liker🙂 Jeg er enig med de fleste av dere. Liker selv hjemme alene filmene. Dvs helst bare den første. Syns også filmversjonen av Snøsøsteren var fin selv om boka var bedre. Er derimot redd den dessverre kan bli for dyster til å bevares som en framtidig juletradisjon. Anonymkode: fd73f...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. desember 2024 #32 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Der som har svart her. Nå lurer jeg på hvilke julefilmer DERE liker🙂 Jeg er enig med de fleste av dere. Liker selv hjemme alene filmene. Dvs helst bare den første. Syns også filmversjonen av Snøsøsteren var fin selv om boka var bedre. Er derimot redd den dessverre kan bli for dyster til å bevares som en framtidig juletradisjon. Anonymkode: fd73f...5ef Jeg har skrevet mine topp tre i denne tråden Men jeg ser mye på julefilmer. Alene hjemme filmene er gode de (1 & 2, men 1'eren er best) Jeg liker gjerne filmer som setter et skråblikk på julen, jeg liker grøsser og thriller sjangeren så ikke uventet elsker jeg The advent calendar, ny film som kom ut i 22, for meg er dette en bra skrekk som jeg ble sittende å tenke over lenge etterpå. Jeg liker de litt rare og mørke av humor også, men trenger også noen julefilmer som bare er koselige. Noen julefavoritter er disse Gremlins, silient night, The nightmare before christmas, Edward Scissorhands, Die hard, Bad santa, A christmas carol, A Charlie Brown christmas, Jack Frost, piken med svovelstikkene, Gretne gamle gubber, A muppet christmas carol, white reindeer, Grinchen, julenissen, Candy Cane Lane. jeg synes også Narnia og Harry Potter kan høre julen til. For å nevne noen... Men jeg er også hun som digger Askepott filmen på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #33 Del Skrevet 23. desember 2024 Polarekspressen er kanskje en av de verste filmene jeg har sett Love actually Reisen til julestjernen. Så kjedelig Ellers elsker jeg 3 nøtter til askepott, Home Alone 1,2&3 og Snekker Andersen og julenissen🥰 Anonymkode: c3eca...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #34 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 23.51): Hallmark filmene som det finnes ett dusin av. Dame bor i storbyen, kommer hjem for å redde familie bedriften. Treffer en ekskjæreste eller enkemann. Blir forelsket. Noe skjer, de slår opp (uten å være sammen). De møtes igjen og kysser. Happy ending. Anonymkode: 202ef...8ec Hehe, ja noen av dem er med samme skuespillere i så godt som samme rollen også. Jenta lever alltid et overfladisk og stressende liv med karriere i den fæle storbyen, så kommer hun tilbake til den lille landsbyen og finner ut hva ekte familieverdier er. Eller alle de filmene der en amerikansk dame reiser til Irland eller Skottland og faller for en fyr som viser seg å ha et slott, noe hun gjerne blir grinete for at han ikke fortalte med en gang. Og alle er i full riverdancemodus hele tiden. Men jeg fant en som skilte seg positivt ut - A Biltmore Christmas. Om en dame som transporteres tilbake i tid til innspillingen av en gammel julefilm. Generelt pleier jeg lete frem de filmene som har et overnaturlig element, de pleier være bedre enn de mange "Dame finner ut at karriere og by er dumt og landsby med mann er toppen av lykke og er han utenlandsk er han alltid prins eller greve". Anonymkode: 56a3b...227 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #35 Del Skrevet 23. desember 2024 Den nye julefilmen til Lindsey Lohan bør i alle fall på lista. 🤣 Anonymkode: f4a8d...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #36 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 15.49): Hehe, ja noen av dem er med samme skuespillere i så godt som samme rollen også. Jenta lever alltid et overfladisk og stressende liv med karriere i den fæle storbyen, så kommer hun tilbake til den lille landsbyen og finner ut hva ekte familieverdier er. Eller alle de filmene der en amerikansk dame reiser til Irland eller Skottland og faller for en fyr som viser seg å ha et slott, noe hun gjerne blir grinete for at han ikke fortalte med en gang. Og alle er i full riverdancemodus hele tiden. Men jeg fant en som skilte seg positivt ut - A Biltmore Christmas. Om en dame som transporteres tilbake i tid til innspillingen av en gammel julefilm. Generelt pleier jeg lete frem de filmene som har et overnaturlig element, de pleier være bedre enn de mange "Dame finner ut at karriere og by er dumt og landsby med mann er toppen av lykke og er han utenlandsk er han alltid prins eller greve". Anonymkode: 56a3b...227 Den så jeg her om dagen, var så fin😍 Den likte jeg. 🥰 Hun som har hovedrollen i filmen, er det ikke hun som spilte i en serie på 90’tallet? Husker ikke hva den het, var det Dawsons Creek?🤔 Anonymkode: 015d2...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå