askjiir Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #121 Del Skrevet 18. desember 2024 Nonstop1 skrev (7 minutter siden): Eneste det gjør er å få meg i litt muntrere humør, særlig når de smiler tilbake. Hva om de gir et nedlatende/avvisende blikk tilbake? Bryr du deg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 18. desember 2024 #122 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) askjiir skrev (14 minutter siden): Hva om de gir et nedlatende/avvisende blikk tilbake? Bryr du deg ikke? Nei, ikke i nevneverdig grad. Jeg tenker som så at det kan være mange grunner til at de ikke hadde overskudd eller lyst til å smile til meg akkurat den dagen, kanksje gikk de i egne tanker uten å egentlig ense meg. Og det er helt greit. Endret 18. desember 2024 av Nonstop1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #123 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg gjør det innimellom, men ikke sånn at jeg får og ser alle og enhver inn i øynene på Oslo S, liksom. Det som er interessant er det "stikket" i mellomgulvet som innimellom kommer når jeg møter en annens blikk. Lurer alltid på om den andre også merker det. 🙈😅 Jeg tenker det på type "kjemi"-blikk.. Anonymkode: 96fb2...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #124 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg gjør det innimellom, men ikke sånn at jeg får og ser alle og enhver inn i øynene på Oslo S, liksom. Det som er interessant er det "stikket" i mellomgulvet som innimellom kommer når jeg møter en annens blikk. Lurer alltid på om den andre også merker det. 🙈😅 Jeg tenker det på type "kjemi"-blikk.. Anonymkode: 96fb2...e66 Hva slags type folk gir deg et slikt "stikk"? Anonymkode: 96588...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå