AnonymBruker Skrevet 7. desember #21 Del Skrevet 7. desember Ja det gjør jeg. Ser alltid folk i øyene. Men stirrer ikke eller er creepy. Anonymkode: bbe9b...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #22 Del Skrevet 7. desember Ja, smiler ofte til og med. Men så bor jeg veldig landlig til, så det blir nesten rart å ikke "hilse" hvis man først passerer noen på "gata"😅 Anonymkode: be72d...d06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #23 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det gjør jeg. Ser alltid folk i øyene. Anonymkode: bbe9b...e38 Hvorfor ser du fremmede forbipasserende I øynene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet 7. desember #24 Del Skrevet 7. desember Jeg ser ikke i passerende folk i øynene, skjønner ikke hva poenget med det skulle være 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 7. desember #25 Del Skrevet 7. desember askjiir skrev (46 minutter siden): Pleier du å se i øynene til tilfeldige/fremmede forbipasserende på gaten? I så fall hvorfor? Skjønner ikke helt greia, er det ikke kleint og upassende? Hvis det er bare jeg og den fremmede som passerer hverandre så ser jeg vedkommende i øynene og sier kanskje Hei/god kveld. De fleste blir positivt overrasket. Er oppdratt slik og det ville vært unaturlig for meg å ikke "se" den andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #26 Del Skrevet 7. desember Bari skrev (Akkurat nå): Hvis det er bare jeg og den fremmede som passerer hverandre så ser jeg vedkommende i øynene og sier kanskje Hei/god kveld. De fleste blir positivt overrasket. Er oppdratt slik og det ville vært unaturlig for meg å ikke "se" den andre. Må være en liten plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #27 Del Skrevet 7. desember For å se om jeg kjenner dem og om de vil kjenne meg. Anonymkode: 6249b...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #28 Del Skrevet 7. desember Jeg ser forbi mennesker, gir blaffen i ukjente mennesker jeg ikke kjenner, de er luft for meg. jeg bor i by Anonymkode: 2aa22...02c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #29 Del Skrevet 7. desember askjiir skrev (56 minutter siden): Pleier du å se i øynene til tilfeldige/fremmede forbipasserende på gaten? I så fall hvorfor? Skjønner ikke helt greia, er det ikke kleint og upassende? Gjør det av og til, og gir et lite smil! Oftest til eldre, og også yngre jenter (slapp av, er selv jente, så ikke noe creepy der). Rett og slett for at det kanskje får noen til å føle seg sett eller gjør dagen bedre til noen. Liker de det ikke, så ser de ned i bakken fra før av uansett og unngår blikkontakt. De aller fleste smiler tilbake. Anonymkode: 96626...7fb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #30 Del Skrevet 7. desember See i øynene men ikke mer enn 2-3 sekund Anonymkode: cecf2...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #31 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør det av og til, og gir et lite smil! Oftest til eldre, og også yngre jenter (slapp av, er selv jente, så ikke noe creepy der). Rett og slett for at det kanskje får noen til å føle seg sett eller gjør dagen bedre til noen. Liker de det ikke, så ser de ned i bakken fra før av uansett og unngår blikkontakt. De aller fleste smiler tilbake. Anonymkode: 96626...7fb Er dette i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #32 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): See i øynene men ikke mer enn 2-3 sekund Anonymkode: cecf2...097 3 sekunder er bra lenge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #33 Del Skrevet 7. desember askjiir skrev (1 minutt siden): Er dette i byen? Uansett hvor jeg er. Bor ikke i by. Anonymkode: 96626...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 7. desember #34 Del Skrevet 7. desember askjiir skrev (12 minutter siden): Må være en liten plass. I Sentral Amerika og USA er det helt vanlig at man sier god morgen o.l til fremmede. Folk som sitter ved siden av deg på bussen småprater etc. Når man er oppdratt og har vokst opp med slikt er det helt naturlig. Ihvertfall for meg 🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #35 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uansett hvor jeg er. Bor ikke i by. Anonymkode: 96626...7fb Man risikerer å få fiendtlige reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 7. desember #36 Del Skrevet 7. desember askjiir skrev (2 minutter siden): Man risikerer å få fiendtlige reaksjoner. Da er det isåfall noe feil med vedkommende. Hvis noen ser meg rett i øynene så sier jeg hei og smiler 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #37 Del Skrevet 7. desember Jeg stirrer intenst på menn for å vise at jeg ikke er et lett offer. Sykt, men sånn er det i en verden full av syke kvinnehatende menn. Anonymkode: 18888...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #38 Del Skrevet 7. desember Jeg har slutta med det, folk bare ignorerer meg uansett. Noen ganger føles det som jeg ikke finnes. Jeg er vant til folk som anerkjenner andre med nikk, blikk, smil eller ord, men her er det ikke slik. By på Sørlandet. Kommer fra en mye større by på Vestlandet. Anonymkode: 29f4f...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. desember Forfatter #39 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har slutta med det, folk bare ignorerer meg uansett. Noen ganger føles det som jeg ikke finnes. Jeg er vant til folk som anerkjenner andre med nikk, blikk, smil eller ord, men her er det ikke slik. By på Sørlandet. Kommer fra en mye større by på Vestlandet. Anonymkode: 29f4f...d33 Hvorfor blir du ignorert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 7. desember #40 Del Skrevet 7. desember Gjør det noen ganger hvis personen ser litt kjent ut for meg/i tilfelle jeg kjenner de, eller de er veldig attraktive eller ser spennende ut på et vis. Har fått noen smil fra ukjente og smilt tilbake. Bare hyggelig, det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå