AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Folk er rare. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men det er forsåvidt hyggelig. En person spurte meg om ønsker for fire dager siden. Jeg svarte at jeg skal prøve å få sendt i løpet av noen dager. I dag sendte jeg og svaret var at det var for sent. Vedkommende la riktignok til "men vi får se". Holder folk virkelig på slik? Hvordan skal jeg vite at det haster sånn, i dag er det 7. desember. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Hvis det haster sånn, bør man jo gi beskjed. Jeg kunne fint ventet 2-3 dager til og så sendt siden det forsatt er "plenty" med tid om man ikke skal reise bort etc. Anonymkode: 461cd...0b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, hvis det skal avgårde med posten, så er det nok i seneste laget, ja. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Stor pike skrev (2 minutter siden): Ja, hvis det skal avgårde med posten, så er det nok i seneste laget, ja. Vet ikke om noe skal sendes, har ikke pleid å sende i posten. Personen kunne gitt en frist i det minste. Jeg tenkte bare å være grei og ikke vente til langt ut i neste uke. Anonymkode: 461cd...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Folk er rare. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men det er forsåvidt hyggelig. En person spurte meg om ønsker for fire dager siden. Jeg svarte at jeg skal prøve å få sendt i løpet av noen dager. I dag sendte jeg og svaret var at det var for sent. Vedkommende la riktignok til "men vi får se". Holder folk virkelig på slik? Hvordan skal jeg vite at det haster sånn, i dag er det 7. desember. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Hvis det haster sånn, bør man jo gi beskjed. Jeg kunne fint ventet 2-3 dager til og så sendt siden det forsatt er "plenty" med tid om man ikke skal reise bort etc. Anonymkode: 461cd...0b8 Min venninne spørr om ønsker og sender ønsker i Oktober 🙈 Anonymkode: ee187...0f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 7. desember 2024 #5 Del Skrevet 7. desember 2024 De fleste jeg kjenner er ferdige med julegavene før desember begynner. Frister ikke å løpe rundt på kjøpesenteret i desember:p 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Del Skrevet 7. desember 2024 Var nok på vei ut for å handle julegaver når meldingen ble sendt. Det som er rart er at ikke vedkommende sa fra når du svarte at det var litt seint. Selv er jeg ikke ferdig med gaver enda, men den ene dagen i desember jeg setter av må jeg gjøre meg ferdig med alt som gjenstår med mindre jeg fikse det på et overfylt kjøpesenter med en 3-åring og 5-åring på slep Anonymkode: 54189...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk er rare. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men det er forsåvidt hyggelig. En person spurte meg om ønsker for fire dager siden. Jeg svarte at jeg skal prøve å få sendt i løpet av noen dager. I dag sendte jeg og svaret var at det var for sent. Vedkommende la riktignok til "men vi får se". Holder folk virkelig på slik? Hvordan skal jeg vite at det haster sånn, i dag er det 7. desember. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Hvis det haster sånn, bør man jo gi beskjed. Jeg kunne fint ventet 2-3 dager til og så sendt siden det forsatt er "plenty" med tid om man ikke skal reise bort etc. Anonymkode: 461cd...0b8 Vi er ferdig med alle julegaver. Du er sent ute. Anonymkode: 50ddb...b14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk er rare. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men det er forsåvidt hyggelig. En person spurte meg om ønsker for fire dager siden. Jeg svarte at jeg skal prøve å få sendt i løpet av noen dager. I dag sendte jeg og svaret var at det var for sent. Vedkommende la riktignok til "men vi får se". Holder folk virkelig på slik? Hvordan skal jeg vite at det haster sånn, i dag er det 7. desember. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Hvis det haster sånn, bør man jo gi beskjed. Jeg kunne fint ventet 2-3 dager til og så sendt siden det forsatt er "plenty" med tid om man ikke skal reise bort etc. Anonymkode: 461cd...0b8 Veldig rart du ikke greide svare umiddelbart da. Anonymkode: 50ddb...b14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #9 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Veldig rart du ikke greide svare umiddelbart da. Anonymkode: 50ddb...b14 Nei. Man kan anta at man får svar i løpet av noen dager, ikke nødvendigvis der og da. Anonymkode: 461cd...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. desember 2024 #10 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Folk er rare. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men det er forsåvidt hyggelig. En person spurte meg om ønsker for fire dager siden. Jeg svarte at jeg skal prøve å få sendt i løpet av noen dager. I dag sendte jeg og svaret var at det var for sent. Vedkommende la riktignok til "men vi får se". Holder folk virkelig på slik? Hvordan skal jeg vite at det haster sånn, i dag er det 7. desember. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Hvis det haster sånn, bør man jo gi beskjed. Jeg kunne fint ventet 2-3 dager til og så sendt siden det forsatt er "plenty" med tid om man ikke skal reise bort etc. Anonymkode: 461cd...0b8 Vedkommende svarte som hen gjorde fordi hen allerede hadde kjøpt gave til deg... Det er nok ikke det at siden du ikke sendte tidsnok, så får du ikke gave... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #11 Del Skrevet 8. desember 2024 Hvem trenger flere dager for å lage en ønskeliste til jul? Anonymkode: baaee...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 Stor pike skrev (23 timer siden): Ja, hvis det skal avgårde med posten, så er det nok i seneste laget, ja. Nei. fristen er 18. desember. Det er type 1,5 uke til. Ts: jeg gjetter på at vedkommende faktisk der og da var på et kjøpesenter og tenkte «blåse gjennom» innkjøpene sine og faktisk hadde valgt seg forventningen at alle andre skulle tilpasse seg hens behov for å kjøpe inn der og da. Det mest rasjonelle er nok å bare foreslå dere lar være kjøper gaver til hverandre fra og med neste jul, så slipper du slikt vås. Anonymkode: 9670a...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. desember 2024 #13 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg kjenner en del som setter av en dag og kjøper alle julegavene på en gang. Personen hadde sikkert allerede handlet når du svarte. Selv liker jeg å være ferdig med dem før desember. Det er jaggu nok å bruke penger på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg er også ferdig... Anonymkode: 72598...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 Kjøper alle gaver på Black Friday, får stort sett 20 prosent på alt, sitter på kjøkkenet med et glass rødvin og får alt unna på et par timer😊. Hvis ikke gave ønskene har kommet til da, blir det noe jeg tror mottaker trenger eller vil like. Anonymkode: f634a...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg gjør alltid ferdig gavekjøp i november. Men alle mine vet om det da, så jeg får evt ønskelister tidlig. Anonymkode: d793b...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): fristen er 18. desember. Det er type 1,5 uke til. Så treig som posten er hadde jeg ikke stolt på å sende så sent. Uansett vet ikke TS om det skulle sendes eller ikke. Hva mente du egentlig med det TS? Mener du om personen handlet på nett? Hvis dere bor på samme sted er det jo unødvendig å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #18 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg er ferdig jeg å. Jeg sa til barna mine at det kan være lurt å komme med ønsker tidlig til folk. Er ikke sikkert dem har tid i desember. Grunnen til at jeg er ferdig er at jeg er frisør. Og i desember så har jeg fulle lister og jobber mye overtid fordi jeg er ikke flink nok til å si nei til folk. Så jeg er utslitt i desember. Jeg gikk på den smellen første året jeg jobba som frisør. Aldri mer. Derfor er jeg ferdig tidlig. Og jeg bor ikke sånn til at jeg har alt tilgjengelig her. Så ting må planlegges. Anonymkode: 2e393...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Del Skrevet 8. desember 2024 nordlending skrev (3 minutter siden): Så treig som posten er hadde jeg ikke stolt på å sende så sent. Uansett vet ikke TS om det skulle sendes eller ikke. Hva mente du egentlig med det TS? Mener du om personen handlet på nett? Hvis dere bor på samme sted er det jo unødvendig å sende. Sist jeg sendte noe så gikk det 16 dager. Og det var ikke i ei høytid en gang. Så nei. Jeg stoler ikke på Posten noe mere. Anonymkode: 2e393...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi har noen i familien som bruker evigheter på å si hva de ønsker seg. Ønskene kommer gjerne ikke før 20. desember. Kjenner det faktisk irriterer meg litt. Akkurat disse gavene sender jeg mannen ut for siden det er hans familie. Selv var jeg ferdig med julegavene før desember. Overfylte kjøpesentre orker jeg ikke. Anonymkode: 1427d...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå