Gå til innhold

Skuffet over årets coca cola julelastebil. Flere som er enig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En stor del av julestemning for meg har vært coca cola julelastebil som kommer mange steder før jul. Det har ofte vært solgt veldig rabbartert brus, mange ganger har det også være stekt Grandiosa (kanskje litt tilfeldig) Store boder og mye stas

i dag var den tilbake i Sandefjord. Jeg ble kjempeskuffet. Det var lastebil og nisse ja, så ga de ut grais brusboks. Også var det en bilde bod. Thats it. Inne på OBS butikken den var på,  var det bare brusbrett på tilbud, som ellers var på tilbud uansett.  Ikke noe tilbud på store flasker eller show rundt det . Skuffende . Før fikk man ofte 8 pakkeinfo cola zero og cola til en billig penge 

flere som har husker cola lastebilen som mye bedre? I nord der jeg kommer fra pleide den å selge kasser med brus fra selve lastebilen også. Det er riktig nok 20 år siden. Men ting var bedre før

Anonymkode: 56188...c9d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig Brus og grandis gir ikke meg julestemning akkurat. Har aldri sett den bilen, så det er ikke en del av min oppladning til jul. Du får finne andre ting som gir deg julestemning- gløgg og pepperkaker ved julegrantenning f.eks. Bynes kor som synger julesanger på torget etc.

Anonymkode: 069b4...fde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at de bare begynte å dele ut lightbrus har jeg ikke likt traileren i det hele tatt! Ingen av oss kan drikke lightbrus, så da er veldig kjipt å dra dit siden vi ikke får brus vi kan drikke! Før var den traileren skikkelig julestemning!

Anonymkode: 2cebd...c6b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...