AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Kan man ordne seg Tinder anonymt? Jeg er gift men i et kjærlighets løst forhold, min mann vil ikke være intim med meg( ja jeg tar vare på meg selv, blir ofte sjekket opp) er vel noe med meg han ikke finner tiltrekkende lengre. jeg vil finne meg en elsker. Anonymkode: 22c8b...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Hva med å ta deg på deg voksen trusene og gjøre ting på en ordentlig måte? Anonymkode: 15e8a...7ea 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Du trenger sikkert ikke tips som å skilles først og date etterpå... Hva mener du med anonymt? Tenker du på en profil med annet navn og bilder? Ja det går. Du kan hete Klara ku eller Dolly Duck, Jade eller Candy og bildene kan være av en potteplante, soloppgangen eller noen du stjæler fra instagram. Så kan du skrive teksten som beskriver situasjonen din og hva du ser etter. Eller bare satse på at en profil med navn X og noen rare bilder og ingen tekst er nok til at folk tar hintet, og at de som er ute etter noe slikt sender deg en like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan man ordne seg Tinder anonymt? Jeg er gift men i et kjærlighets løst forhold, min mann vil ikke være intim med meg( ja jeg tar vare på meg selv, blir ofte sjekket opp) er vel noe med meg han ikke finner tiltrekkende lengre. jeg vil finne meg en elsker. Anonymkode: 22c8b...983 Skill deg. Menn som det der ber om det. Anonymkode: f20e2...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Del Skrevet 7. desember 2024 Lag deg en profil på Nakentid, der blir du overfalt av menn. Jeg fant min ff der (jeg er ikke i forhold, vil bare ha sex innimellom). Det er noen raringer der, men han jeg har sex med er helt normal 😄 Anonymkode: 0afd8...773 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Del Skrevet 7. desember 2024 Inkognitomodus gjør at du bare dukker opp for de du har sveipet på, men det må du betale for Anonymkode: 3cb84...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg vil ikke skille meg, jeg lever et godt liv, det er bare ingen nærhet av noe slag. Jeg føler ikke det er noe stor greie å finne noen som kan gi meg det jeg mangler. Jeg har alt sagt i fra for et år siden at jeg kom til å gjøre det hvis det ikke ble forandring. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke skille meg, jeg lever et godt liv, det er bare ingen nærhet av noe slag. Jeg føler ikke det er noe stor greie å finne noen som kan gi meg det jeg mangler. Jeg har alt sagt i fra for et år siden at jeg kom til å gjøre det hvis det ikke ble forandring. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Så da skal du heller risikere hele ekteskapet istedenfor å prøve å finne ut av det sammen med mannen din? Feig er du. Du kan jo bare foreslå åpent forhold, men å gå bak ryggen til folk er ikke annet enn råttent. Anonymkode: 15e8a...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så da skal du heller risikere hele ekteskapet istedenfor å prøve å finne ut av det sammen med mannen din? Feig er du. Du kan jo bare foreslå åpent forhold, men å gå bak ryggen til folk er ikke annet enn råttent. Anonymkode: 15e8a...7ea Dette har pågått i mange år, jeg har spurt han om han vil skilles eller om vi skulle finne noen på si, han ønsker ikke å skilles, han ville ikke ha noen men sa det er greit jeg gjør det. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 Te- Presten skrev (1 time siden): Du trenger sikkert ikke tips som å skilles først og date etterpå... Hva mener du med anonymt? Tenker du på en profil med annet navn og bilder? Ja det går. Du kan hete Klara ku eller Dolly Duck, Jade eller Candy og bildene kan være av en potteplante, soloppgangen eller noen du stjæler fra instagram. Så kan du skrive teksten som beskriver situasjonen din og hva du ser etter. Eller bare satse på at en profil med navn X og noen rare bilder og ingen tekst er nok til at folk tar hintet, og at de som er ute etter noe slikt sender deg en like. Ikke stjel fra insta. Aldri bruk andre. Anonymkode: d4c34...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skill deg. Menn som det der ber om det. Anonymkode: f20e2...121 Har da sannelig hørt andre ting bli sagt når rollene er snudd. Men det er vel bare samme visen som alltid… Damen vil ikke lenger ha sex, mannen må skjerpe seg. Mannen vil ikke ha sex lenger, mannen må skjerpe seg Anonymkode: c6895...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, du kan være anonym. Mange anonyme har ikke bilder i det hele tatt, men jeg synes det høres fornuftig ut å ta med noe som viser figuren din. Det med inkognitomodus er heller ikke dumt. Da sveiper du først, og så kan du jo eventuelt ha bilder av ansiktet også, siden du ikke vises for andre. Anonymkode: 41979...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke stjel fra insta. Aldri bruk andre. Anonymkode: d4c34...eb4 Hele posten min er jo satirisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #14 Del Skrevet 8. desember 2024 Te- Presten skrev (3 timer siden): Hele posten min er jo satirisk.... Beklager, men den virket dønn serriøst for meg 😅 Anonymkode: d4c34...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Del Skrevet 8. desember 2024 Altså eneste grunnen til at jeg vil være anonym er på grunn av barna, mannen har sagt at dette er greit, han liker det ikke men han vil ikke være intim med verken meg eller andre, han tenner ikke på meg mer, vi har vært sammen i 20 år. Jeg har kun hadd sex med han og ham kun med meg, han har nok aldri vært helt den med så stort behov. Jeg er 36 år og ønsker ikke å leve uten nærhet. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså eneste grunnen til at jeg vil være anonym er på grunn av barna, mannen har sagt at dette er greit, han liker det ikke men han vil ikke være intim med verken meg eller andre, han tenner ikke på meg mer, vi har vært sammen i 20 år. Jeg har kun hadd sex med han og ham kun med meg, han har nok aldri vært helt den med så stort behov. Jeg er 36 år og ønsker ikke å leve uten nærhet. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Bra at dere har snakket om det, og forstår godt at du ikke er ferdig med sex. Håper du finner greie sex partnere 😊 Anonymkode: d4c34...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså eneste grunnen til at jeg vil være anonym er på grunn av barna, mannen har sagt at dette er greit, han liker det ikke men han vil ikke være intim med verken meg eller andre, han tenner ikke på meg mer, vi har vært sammen i 20 år. Jeg har kun hadd sex med han og ham kun med meg, han har nok aldri vært helt den med så stort behov. Jeg er 36 år og ønsker ikke å leve uten nærhet. Ts Anonymkode: 22c8b...983 Skjønner godt ditt behov for nærhet. Jeg er singel mann med samme behov. Klarer meg helt fint som singel, men savner fysisk nærhet. Problemet med Tinder, er at det er mye useriøst av begge kjønn. Det burde vært en egen datingside for de som søler fysisk nærhet og ikke noe mer. Anonymkode: 63af6...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #18 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner godt ditt behov for nærhet. Jeg er singel mann med samme behov. Klarer meg helt fint som singel, men savner fysisk nærhet. Problemet med Tinder, er at det er mye useriøst av begge kjønn. Det burde vært en egen datingside for de som søler fysisk nærhet og ikke noe mer. Anonymkode: 63af6...e9f Det finnes, heter vel nakenprat. Anonymkode: 53fe8...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det finnes, heter vel nakenprat. Anonymkode: 53fe8...cc6 Med 99% menn, er det LITT konkurranse Anonymkode: 63af6...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 16.21): Kan man ordne seg Tinder anonymt? Jeg er gift men i et kjærlighets løst forhold, min mann vil ikke være intim med meg( ja jeg tar vare på meg selv, blir ofte sjekket opp) er vel noe med meg han ikke finner tiltrekkende lengre. jeg vil finne meg en elsker. Anonymkode: 22c8b...983 NEI NEI NEI!! HVORFOR KASTE BORT HANS TID?? GJØR DET SLUTT SOM ET VOKSENT MENNESKE!!!! Anonymkode: 195c3...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå