AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i flere år. Vi bor ikke sammen, men overnatter ofte hos hverandre. I dag fant jeg et kjærlighetsbrev fra eksen hans på et bord hjemme hos meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Får det ikke til å stemme at han har lagt det ser som en kjip beskjed. Men hva skal jeg ellers tro? Anonymkode: d4a6e...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Skrevet 7. desember 2024 Spør han Anonymkode: 63b53...3b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 Han vil nok ha deg sjalu, og trenger bekreftelse. Idiot, grunn til utskiftning. Anonymkode: eec8d...635 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Skrevet 7. desember 2024 Hjemme hos deg? Det er superrart .Spør ham. Anonymkode: 94d95...117 3 1
Tough cookie Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 Hva stod i kjærlighetsbrevet fra x-en da?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 Det er det merkeligste jeg har lest, men du må i allefall spørre ham om hvorfor det ligger et sånt brev i ditt hjem. Kommer det frem om det er skrevet før din tid eller om hun har skrevet til ham nå? Anonymkode: 0b15b...443 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Skrevet 7. desember 2024 Det er fra mens de var sammen, for ti år siden. Et romantisk brev med kjærlighetserklæringer, «i morgen natt er det oss» osv. Vondt å lese. Jeg har ingen grunn til å tro at det er noe mellom dem nå. Han sier han ikke aner hvorfor det er der. At det kan ha ramlet ut fra en bok eller noe sånt. Anonymkode: d4a6e...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fra mens de var sammen, for ti år siden. Et romantisk brev med kjærlighetserklæringer, «i morgen natt er det oss» osv. Vondt å lese. Jeg har ingen grunn til å tro at det er noe mellom dem nå. Han sier han ikke aner hvorfor det er der. At det kan ha ramlet ut fra en bok eller noe sånt. Anonymkode: d4a6e...0f0 Snodig sak. Synes du det høres plausibelt ut? Anonymkode: c86dd...e66 1
Helene Skrevet 7. desember 2024 #9 Skrevet 7. desember 2024 Jeg har gamle kjærlighets brev liggende. Disse er 30 år gamle. De betyr noe for meg. Men, det er fortid. Dette er endel av min fortid. Endel av min historie.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fra mens de var sammen, for ti år siden. Et romantisk brev med kjærlighetserklæringer, «i morgen natt er det oss» osv. Vondt å lese. Jeg har ingen grunn til å tro at det er noe mellom dem nå. Han sier han ikke aner hvorfor det er der. At det kan ha ramlet ut fra en bok eller noe sånt. Anonymkode: d4a6e...0f0 Har han med seg bøker hjemmefra og tar med til deg? Siden han mente det kunne ramle ut fra en bok? Syntes det hørtes veldig merkelig ut 😅 står det dato for 10 år siden på brevet? Anonymkode: ca36c...cac 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har han med seg bøker hjemmefra og tar med til deg? Siden han mente det kunne ramle ut fra en bok? Syntes det hørtes veldig merkelig ut 😅 står det dato for 10 år siden på brevet? Anonymkode: ca36c...cac Ja, det har han. Og brevet er datert. Men om et brev hadde falt ut, ville man vel sett det? Det lå godt synlig på bordet. Det var skrevet på et vanlig ark uten konvolutt, jeg leste det fordi jeg trodde det måtte være noe jeg hadde skrevet. Ble helt blek da jeg skjønte hva det var. Anonymkode: d4a6e...0f0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Skrevet 7. desember 2024 Helene skrev (24 minutter siden): Jeg har gamle kjærlighets brev liggende. Disse er 30 år gamle. De betyr noe for meg. Men, det er fortid. Dette er endel av min fortid. Endel av min historie. Jeg er enig i dette. Men da er vel de hjemme hos deg et sted ikke kjæresten din er nødt til å se dem? Anonymkode: d4a6e...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i flere år. Vi bor ikke sammen, men overnatter ofte hos hverandre. I dag fant jeg et kjærlighetsbrev fra eksen hans på et bord hjemme hos meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Får det ikke til å stemme at han har lagt det ser som en kjip beskjed. Men hva skal jeg ellers tro? Anonymkode: d4a6e...0f0 Ellers kunne det vært en tankekøs forglemmelse som typen min kunne ha gjort. Feks. slik : "jeg skulle vise deg det, jeg fant det da jeg ryddet og tenkte HAHA Den skulle dama likt å sett, la meg vise henne det og fortelle bakgrunnshistorie" eller noe i den duren. Noen menn er snåle på den måten.Du må bare spørre. Anonymkode: 9cd0a...def
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #14 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier han ikke aner hvorfor det er der. At det kan ha ramlet ut fra en bok eller noe sånt. Anonymkode: d4a6e...0f0 Da har du jo forklaringen. Ikke begynn og tenk noe annet. Når han har med seg bøker og leser hos deg, så kan jo sånt skje. Fort gjort å ikke se ting som faller ut. Anonymkode: ec488...c75 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #15 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i flere år. Vi bor ikke sammen, men overnatter ofte hos hverandre. I dag fant jeg et kjærlighetsbrev fra eksen hans på et bord hjemme hos meg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Får det ikke til å stemme at han har lagt det ser som en kjip beskjed. Men hva skal jeg ellers tro? Anonymkode: d4a6e...0f0 Han har jo allerede bevist at han ikke vil forplikte seg siden han vil bo for seg selv. Dette gjorde han sikkert for å teste deg og gjøre deg sjalu. Anonymkode: 39f67...281
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #16 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da har du jo forklaringen. Ikke begynn og tenk noe annet. Når han har med seg bøker og leser hos deg, så kan jo sånt skje. Fort gjort å ikke se ting som faller ut. Anonymkode: ec488...c75 Absolutt en sannsynlig forklaring. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har jo allerede bevist at han ikke vil forplikte seg siden han vil bo for seg selv. Dette gjorde han sikkert for å teste deg og gjøre deg sjalu. Anonymkode: 39f67...281 Og ellers har du det bra? Hva har boform med forpliktelse å gjøre? Anonymkode: 09897...d10 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #17 Skrevet 7. desember 2024 Helene skrev (1 time siden): Jeg har gamle kjærlighets brev liggende. Disse er 30 år gamle. De betyr noe for meg. Men, det er fortid. Dette er endel av min fortid. Endel av min historie. Og du legger det på bordet hjemme hos kjæresten? Anonymkode: c14a0...db9 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #18 Skrevet 7. desember 2024 Sinnsykt sløvt å ta med seg bøker med gamle kjærlighetsbrev til ny kjæreste. Anonymkode: 4b5a8...929
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #19 Skrevet 7. desember 2024 Ditt bord, din bolig, kast brevet. Anonymkode: dea34...01d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #20 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og du legger det på bordet hjemme hos kjæresten? Anonymkode: c14a0...db9 Jeg har også 30 år gamle kjærlighetsbrev liggende. Det har også en venn. Det handler lite om den andre parten egentlig, men mer om mine følelser i ungdomstiden. Anonymkode: a1c27...f32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå