AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg har vært arbeidsledig lenge og i denne perioden kun oppholdt meg i landet. Men nå har jeg fått tilbud om å bli med på mathandling i sverige, er dette lov? Dvs noen timers handling i løpet av en dag, rett fram og tilbake. Anonymkode: c0e19...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Trolletråd Anonymkode: 7118f...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 Jara Anonymkode: 15177...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 7. desember 2024 #5 Del Skrevet 7. desember 2024 Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Del Skrevet 7. desember 2024 Selvsagt. Anonymkode: f4fa4...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, det er lov så lenge du har med mobiltelefon så potensielle arbeidsgivere kan kontakte deg på kort varsel mens du er i Sverige. Anonymkode: 84c41...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 Jada, klart det er lov. Du sparer jo også endel penger på det om du kjøper de "riktige" varene. Jeg var i Sverige en tur i går og observerte 2-3 busser fulle av trygdede folk, som antageligvis kom fra Oslo, som var i Sverige for å handle Anonymkode: ee29f...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jada, klart det er lov. Du sparer jo også endel penger på det om du kjøper de "riktige" varene. Jeg var i Sverige en tur i går og observerte 2-3 busser fulle av trygdede folk, som antageligvis kom fra Oslo, som var i Sverige for å handle Anonymkode: ee29f...1ef 😂😂 Hvordan vet du at de var trygdede? Stod det på et skilt i fronten? Anonymkode: 6e7dd...70c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 😂😂 Hvordan vet du at de var trygdede? Stod det på et skilt i fronten? Anonymkode: 6e7dd...70c Trygdebussen 😂 Anonymkode: e46a9...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trolletråd Anonymkode: 7118f...50c Hva får deg til å tro at dette er troll? Jeg bare lurer, for ser dette ofte i tråder med ville historier, men her... 😅 lurer på hva som får deg til å si at det er ett troll...? Anonymkode: 68af1...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg e redd staten, hadde nok merket sagen som fridag, om de graver så finner de lett st du bar å shoppet i sverige Anonymkode: aafa3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 Nå som NAV-skandalen har fått avslørt at NAV ikke har lov til å nekte deg å reise til andre EØS-land, så skal det være uproblematisk. Men da jeg var arbeidsledig for mange år siden, så fikk jeg beskjed om at det var å regne som å reise utenlands og ikke lov. Vi hadde på den tiden hytte hvor raskeste veien var gjennom Sverige. Å dra på hytta er jo lov, men ble anbefalt å ikke handle med mitt kort eller legge igjen andre elektroniske spor i Sverige, i tilfelle jeg ble kontrollert. Så lenge turen ikke kommer i konflikt med opplegg du er pålagt å være med på av NAV, så har de ingen rett til å nekte fri flyt av folk innenfor EU Anonymkode: f1285...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå