AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Skrevet 7. desember 2024 Det er kiloskala på sprøyta slik at jeg måler opp til nesten 6 når katten veier nesten 6 kg? Anonymkode: 2397e...2ef
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 aner ikke men les bruksanvisningen! Anonymkode: 08d40...242
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Skrevet 7. desember 2024 Fatter forresten ikke at det er så mangelfull info fra veterinæren. Har fått sett litt på pakningsvedlegget som er langt som et vondt år og der står det både dobbel dose og firedobbel dose. Det fikk jeg ikke muntlig info om og det står heller ingenting om det på resepten. Da blir jeg naturligvis veldig skeptisk til å gi store doser. Anonymkode: 2397e...2ef
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 Du har vel fått forklaring fra dyrlege om dosering håper jeg? Hvis du er usikker er det uansett best å lese i pakningsvedlegget og ringe til veterinærklinikken du har vært til og spørre. Anonymkode: eab97...d99
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er kiloskala på sprøyta slik at jeg måler opp til nesten 6 når katten veier nesten 6 kg? Anonymkode: 2397e...2ef Ja. Jeg leste bruksanvisning og endte opp med å gi for lite 🤪 Anonymkode: 443ff...ee0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har vel fått forklaring fra dyrlege om dosering håper jeg? Hvis du er usikker er det uansett best å lese i pakningsvedlegget og ringe til veterinærklinikken du har vært til og spørre. Anonymkode: eab97...d99 Nei, og katten ble ikke veid engang (det blir han alltid, men nå skrev bare veterinæren at han er mellom 5,5 og 6 kg). Jeg får nesten bare gi ham en dose på litt under 6 og da har det i hvert fall ikke blitt for mye. Har gått noen dager siden jeg var hos veterinæren av praktiske årsaker, jeg trodde at jeg måtte skaffe legitimasjon til apoteket og det var et annet problem i tillegg. Det ser ikke så bra ut. Anonymkode: 2397e...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå