Gå til innhold

Invitert på fest/Julebord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har blitt invitert på julebord/fest med gamle venner jeg har kjent i flere år. Jeg var ute i går også. Men jeg er så utslitt i dag. Og jeg får litt dårlig samvittighet om jeg ikke kommer. Er en stund siden jeg har møtt noen av de, pga ting i livet. 
Jeg er litt redd for hva de vil tenke. 
ingen av de har egt spurt om hvordan jeg har hatt det heller og dette er folk jeg har kjent i flere år. Noen ganger skulle jeg ønske noen spurte om hvordan jeg hadde det? Istedenfor å gå rett i «angrep» på hvorfor det er en stund siden jeg har møtt visse folk. Hva ville dere gjort.?

Anonymkode: b18c5...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv hadde jeg ikke takket ja til julebord med gamle venner, når de er som du beskriver.

Du gjør uansett det du føler for, ingen dør av dette. 

Anonymkode: 7cc4d...a48

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville absolutt gått. 

Anonymkode: eacc6...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er dårlig stil å melde avbud hvis du har sagt at du skal komme fordi du var ute igår.

Anonymkode: 66985...0d3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har blitt invitert på julebord/fest med gamle venner jeg har kjent i flere år. Jeg var ute i går også. Men jeg er så utslitt i dag. Og jeg får litt dårlig samvittighet om jeg ikke kommer. Er en stund siden jeg har møtt noen av de, pga ting i livet. 
Jeg er litt redd for hva de vil tenke. 
ingen av de har egt spurt om hvordan jeg har hatt det heller og dette er folk jeg har kjent i flere år. Noen ganger skulle jeg ønske noen spurte om hvordan jeg hadde det? Istedenfor å gå rett i «angrep» på hvorfor det er en stund siden jeg har møtt visse folk. Hva ville dere gjort.?

Er det å gå i angrep og spørre noen om hvorfor man ikke har sett de på en stund? 

Anonymkode: 66985...0d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ønsker videre kontakt med vennene så bør du gå, hvis ikke så er det en fin ting å avlyse samme dag fordi du var ute i går, da blir du fort kvitt dem..

Anonymkode: beb86...691

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du ønsker videre kontakt med vennene så bør du gå, hvis ikke så er det en fin ting å avlyse samme dag fordi du var ute i går, da blir du fort kvitt dem..

Anonymkode: beb86...691

Ingen vet at jeg var ute 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med personen over. Dårlig stil i utgangspunktet.

MEN er det egentlig folk du har lyst til å fortsette å være venner med? Hvis ikke hadde jeg droppet det og gått videre i livet uten dem. 

Anonymkode: c4196...cc4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har sagt ja så bør du dra. Neste gang sier du nei fra start. Jeg misliker folk som alltid skal avlyse i siste liten. 

Anonymkode: f98ab...e86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...