AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #21 Del Skrevet 8. desember 2024 Type Sigrid Bonde Tusvik. Anonymkode: 9f136...14a 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #22 Del Skrevet 8. desember 2024 Kvinner som ikke liker kvinner. Og som alltid poengterer at hun foretrekker menn, for kvinner er så vanskelige... Hvis alle kvinner er *noe du ikke liker* så må du få hjelp med selvinnsikten. Anonymkode: 4e439...2c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #23 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg synes at mange feminister er vanskelige å forholde seg til. Ikke det at de kjemper for «sine egne», men moralsk overlegenhet, grandiost selvbilde, offer-fortelling, rigiditet og konspirasjonsteorier er en giftig miks (jeg kjenner menn med noen av de samme trekkene og unngår dem også). Anonymkode: 7d0ce...a30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #24 Del Skrevet 8. desember 2024 Avskyr er et sterkt ord, men jeg misliker: - ekstremfeminister som er mannehatere - oppdollet fillersdukker - kvinner som leker rundt med menn - sure, kalde og selvopphøyde kvinner Dessverre ser vi en økende mengde kvinner i hver kategori. Anonymkode: cc397...d7a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #25 Del Skrevet 8. desember 2024 Naive Anonymkode: cb151...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #26 Del Skrevet 8. desember 2024 Passiv agressive fasade kvinner, som slenger fra seg stikk og fornærmelser pakket inn i et kompliment. Anonymkode: 54bb6...e09 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #27 Del Skrevet 8. desember 2024 Avskyr og avskyr... men, de kvinner jeg har minst til overs for er de som spiller på hjelpeløshet og tafatthet og forventer at andre skal ordne opp for dem, for de tåler ikke så mange krav og ting er så vanskelig. Den holdningen (og menn som synes det er søtt) liker jeg dårlig. Anonymkode: 01731...507 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #28 Del Skrevet 8. desember 2024 Tror jeg mest avskyr dem som virkelig skaper alvorlige problemer i verden. Sommerferie, de som er med i kriminelle nettverk som at de selger dop, kidnapper, begår vold, mishandler barna sine, er halliker. Alltid sånnt. Kan misslike noen om det er mye problemer oss i mellom, men hat er for dem hvor det er virkelig velfortjent og de gjør så mye skade at det er helt utrolig det skal være mulig for et menneske å ha en slik tapt hjerne. Anonymkode: b93bf...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #29 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg mest avskyr dem som virkelig skaper alvorlige problemer i verden. Sommerferie, de som er med i kriminelle nettverk som at de selger dop, kidnapper, begår vold, mishandler barna sine, er halliker. Alltid sånnt. Kan misslike noen om det er mye problemer oss i mellom, men hat er for dem hvor det er virkelig velfortjent og de gjør så mye skade at det er helt utrolig det skal være mulig for et menneske å ha en slik tapt hjerne. Anonymkode: b93bf...5a9 Sommerferie 😅 mente mordere. Anonymkode: b93bf...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #30 Del Skrevet 8. desember 2024 Avsky er sterkt, men de som lefler med altfor mye alternativbabbel og konspiranoia orker jeg ikke. Det samme gjelder ekstremister i alle sine former, inkludert de som gjør alle jævla tråder her inne til kjønnskamp. Og nei, kvinner er ikke verre enn menn på disse tingene. Ofte tvert imot. Anonymkode: 79e80...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #31 Del Skrevet 8. desember 2024 De som hører til bingogjengen. De fleste der står ute og røyker når det er pause i bingoen. Anonymkode: 615b9...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #32 Del Skrevet 8. desember 2024 Bitchy kvinner / "Karens" Anonymkode: 6e775...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2024 #33 Del Skrevet 8. desember 2024 Selvmedlidende sutrekjerringer, selvopptatte fjols og dramakjerringer som skaper mye konflikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #34 Del Skrevet 8. desember 2024 Høyt utdannede "yrkeskvinner" som bruker hundretusener på utseendet,men som burde brukt minst det dobbelte på psykologtimer. Forferdelige drittkjerringer,som har utviklet et hat mot alt som de mener er utenfor deres egen klasse eller liga. Pretensiøse,narssisister på grense til psykopater. Humørløse (med mindre de har en flaske dyr vin innabords) Damer som måler absolutt alt i penger,status og det overfladiske. Dette gjelder forøvrig menn også. Anonymkode: 6e621...6af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #35 Del Skrevet 8. desember 2024 Kvinner som legger seg etter gifte/opptatte menn. Anonymkode: 43087...cf8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #36 Del Skrevet 8. desember 2024 Eneste mennesker jeg føler avsky mot er sadister, pedofile, voldtektsmenn, kaldblodige mordere, voldmenn/kvinner, barne mishandlere, dyremishandler etc. Resten er jeg litt "meh" til. Er ekstremt sjeldent noen klarer å provosere meg. Anonymkode: 2707d...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #37 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kvinner som ikke liker kvinner. Og som alltid poengterer at hun foretrekker menn, for kvinner er så vanskelige... Hvis alle kvinner er *noe du ikke liker* så må du få hjelp med selvinnsikten. Anonymkode: 4e439...2c8 Dette! pick me, pick meee🙋🏼♀️🙋🏻♀️ Anonymkode: 5aae8...3ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #38 Del Skrevet 8. desember 2024 Svarer det samme som i den andre tråden: Jeg misliker og avskyr mest dem som er manipulerende og løgnaktige, og jeg ønsker ikke å ha slike folk i livet mitt. Anonymkode: 2d23b...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #39 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg misliker generelt folk som er manipulerende, ureflekterte, høy på pæra, overfladiske, selvhøytidelige og egoistiske. Kvinner som menn. Misliker også folk som lager drama, blander seg opp i andres anliggende, er dømmende og har manglende empati. Anonymkode: 3caea...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #40 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg synes at mange feminister er vanskelige å forholde seg til. Ikke det at de kjemper for «sine egne», men moralsk overlegenhet, grandiost selvbilde, offer-fortelling, rigiditet og konspirasjonsteorier er en giftig miks (jeg kjenner menn med noen av de samme trekkene og unngår dem også). Anonymkode: 7d0ce...a30 Er du han som skriver om feminisme i ørten tråder her på forumet? Det har ikke gått litt til hodet på deg? De fleste kvinner jeg kjenner, vet ikke om de definerer seg som "feminister" men vi ønsker selvsagt å bli behandlet på lik linje med menn (det er kanskje for mye forlangt?) har ikke verken grandiost selvbilde eller dyrker konspirasjonsteorier. Dette høres ut som noe du tar ut av løse luften, rett og slett fordi du er redd for at kvinner skal få for mye makt. Da gjelder det å dikte opp mest mulig vås for å trykke oss ned. Den offerfortellingen du skriver om, den handler om flere hundre års kamp for å oppnå helt elementære rettigheter, og dette kun fordi vi ble født som kvinner. Anonymkode: bcd07...5e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå