AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #61 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 17.38): Jeg syns dette er en negativ og fæl tråd. Anonymkode: f70f9...d91 KG i et nøtteskall Anonymkode: 35077...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #62 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 4.22): Jeg har et "problem" med kvinner som er påtatt "søte og dumme". De er vimsete, klønete, plumper ut med flaue utsagt, snakker med barnslig stemme, later som de er naive, mens de egentlig er både smarte og oppegående. De har nok funnet ut at denne oppførselen tiltaler en del menn, som får vekket et beskytterinnstinkt og føler seg som en alfahann. Som f.eks. noen som er med på årets julekalender med Markus Neby 😉 Anonymkode: 9b77d...6be Helt enig i at det er irriterende, ikke søtt! Vil også legge til kvinner som "alltid" skryter og skal være midtpunktet i enhver situasjon, og manipulative personligheter som vil bygge opp til splid og konflikt. Anonymkode: 22c67...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #63 Del Skrevet 15. desember 2024 Heterofile kvinner som gjør hele personligheten sin om til at de har sex med menn. Jeg snakker ikke om vanlige heterofile kvinner, men de som ikke snakker om noe annet enn sexlivet sitt. Det er så kvalmt og de kunne holdt det privat i soverommet. Anonymkode: da544...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #64 Del Skrevet 15. desember 2024 Overopererte influensere. Sånne som Sofie Elise og gjengen. Anonymkode: b442e...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå